On "hauska" huomata olevansa piikki jonkun naapurinsa tai joidenkin naapureidensa lihassa. Miten tämän huomaa? No, tietenkin kun vaikkei oikeasti ole mitään syytä antanut, niin siltikin jatkuvasti soitetaan suuta milloin mistäkin aiheesta, yleensä aihe on täysin typerä ja älytön.
Sitä on kaikenlaista sairautta liikkeellä, kateus ja kyttäämisen halu eräitä niistä.
Näähän on varsinaisia "pillupoliiseja" silloin, kun kytättävänä ja vahdattava ja kateuden kohteena on yksin asuva naisihminen. Ja siis huomioikaa, että mitään aihetta suunsoitolle erilaisista typeristä aiheista ei ole annettu!
Lisäksi: kuka häiritsee oikeasti ketä? Jos soittavat ilman annettua syytä, ilman provokaatiota suutaan, niin.... Sairautta on tosiaan monenlaista liikkeellä!
Yksi näistä onkin jo kerran tästä talosta heti miltei sen tänne muutettua poliisin virka-avulla kärrätty päätään hoidattamaan.... Ja takaisin tuli tukihenkilön saatteleman - hetken aikaa oli niin kilttiä ettei tosikaan......
Sairautta on monenlaista!
Piikki sen lihassa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se on jokaisella yksin asuvalla naisella. Vain itsestä riippuu, miten muut reagoi. Olen kokenut ja yritän järjestää heille unettomuus öitä seinäkellolla, joka soi läpi yön. Itse en sitä yöllä kuuntele. Lisäksi inhottavimmista kiusan kappaleista voi ilmoittaa sekä poliisille että isännöitsijälle ja huoltomiehelle.
- Anonyymi
Provo jeeeee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provo jeeeee
Turpakärjät vedetään turpaan niin. ei sätkäkään enään suupieleen mahtuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turpakärjät vedetään turpaan niin. ei sätkäkään enään suupieleen mahtuisi.
Suoltajat provoilee,onko sairaampaa.
- Anonyymi
Sinä kun olet mitä parhain ja älykkäin ihminen, niin miksi et ymmärrä vähän normaalia ilmaista elämisen ääniä, joita voi kuulua öisinkin. Hanki oma seinäkello ja opettele kuuntelemaan sen tikitystä ja puolitunti ja tuntisoittoa. Silloin sinä häiriköit näitä häiritsijöitä, sillä isännöitsijän mukaan ketään ei voida häätää kellon soittamisen vuoksi, jos muita ääniä ei kuulu, kuten minä oletan itselleni käyneen. Ja tykkään kuunnella kelloani joka yö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157