Kun yritän ottaa käyttöön, ilmoittaa, että olen jo käyttänyt ilmaisen kokeilun. Varmasti joskus, mutta siitä on jo pitkän aikaa. Mistä se voi tunnistaa, että olen jo käyttänyt? Käytän nimittäin nykyään eri korttia, eri sanoma-tiliä, sekä puhelinnumeronikin on eri.
Ilmainen ruutu+ kokeilujakso
8
2089
Vastaukset
- Anonyymi
Et välitä tieturvasta ja et edes siivoa selainta esimerkiksi evästeistä. Itselläni on Firefox, jossa osa pikaisista tunnisteista on sotkettuna ja historiatiedot poistuu aina kun suljen selaimen, käyttöjärjestelmänä tietenkin avoimen lähdekoodin Ubuntu. Lisäksi siivoan tietojärjestelmän Bleachbit -ohjelmallla.
Mutta selaimen evästeet ovat varmasti ensimmäisenä syynä, jolla tunnistavat, vaikka vaihdat mitä. Eri tietokoneella asia olisi toisin, ymmärrettävistä syistä ;-)- Anonyymi
Minulla on jo eri tietokonenkin käytössä, niin osaisitko kertoa mistä ne voisi tunnistaa minun jo käyttäneen ruudun ilmaiskokeilun?
- Anonyymi
Nimestä ja sos-tunnuksesta.
- Anonyymi
Kuka antaa sos-turva tunnuksensa jollekin nelonen-medialle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajahan on käyttänyt korttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien pankkikortissa on ollut sos-tunnus?
- Anonyymi
Mikä ongelma tässä nyt on? Sehän on tarkoitettu käytettäväksi kerran, ja jos toinen kerta ei onnistu niin sehän toimii niin kuin pitääkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400