Kannattaako mennä Forexille vaihtamaan Euroja liiroiksi,enemmän kuin yhden ehtoon tarpeet?
Katoin vaan ,että forexilla aika huono kurssi. 100 eskolla sais 540 liiraa.
Mikä siellä Turkissa on nyt paikanpäällä kurssi? Kesällä kun olin sain eurolla 6.2 liiraa ihan kaupassa vaihdettuna.
Valuutan vaihto
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei koskaan kannata vaihtaa rahaa. Sitä saa kohdemaan automaateista.
- Anonyymi
Juu,sen tiedän,mutta viimereissulta ei jäänyt montaa liiraa,joten jotain on pakko vaihtaa jo täällä Suomen päässä,jotta päästään kulkemaan kentältä kohteeseen. Kävin vaihtamassa 60 e,ja sain 320 tl...heh.... Itse kun lennetään Izmiriin ja ei kauheesti halua alkaa siellä kentällä automaattia alkaa etsimään.....ja sieltä hypätään apikalliseen bussiin Izmirin bussi-asemalle =D Eurot ei taida silloin käydä. Lähinnä halusin tietää,että mikä siellä Turkissa nyt on se paikallinen kurssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,sen tiedän,mutta viimereissulta ei jäänyt montaa liiraa,joten jotain on pakko vaihtaa jo täällä Suomen päässä,jotta päästään kulkemaan kentältä kohteeseen. Kävin vaihtamassa 60 e,ja sain 320 tl...heh.... Itse kun lennetään Izmiriin ja ei kauheesti halua alkaa siellä kentällä automaattia alkaa etsimään.....ja sieltä hypätään apikalliseen bussiin Izmirin bussi-asemalle =D Eurot ei taida silloin käydä. Lähinnä halusin tietää,että mikä siellä Turkissa nyt on se paikallinen kurssi?
Täältähän ne valuuttakurssit kannattaa kysyä ja voisit lähettää eurosi vaihettavaksi.
Kovasti on muutaman vuoden aikana liiran kurssi huonontunut. 2016 kurssi 3.074 nyt n.6,289 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI kannata. Forexin kurssi aina todella huono. Turkissa kaikkialla (turistikohteet) käy eurot. Joten esim. taksin voit maksaa euroilla, vaihtorahat saatat saada liiroissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831