Kannattaako mennä Forexille vaihtamaan Euroja liiroiksi,enemmän kuin yhden ehtoon tarpeet?
Katoin vaan ,että forexilla aika huono kurssi. 100 eskolla sais 540 liiraa.
Mikä siellä Turkissa on nyt paikanpäällä kurssi? Kesällä kun olin sain eurolla 6.2 liiraa ihan kaupassa vaihdettuna.
Valuutan vaihto
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei koskaan kannata vaihtaa rahaa. Sitä saa kohdemaan automaateista.
- Anonyymi
Juu,sen tiedän,mutta viimereissulta ei jäänyt montaa liiraa,joten jotain on pakko vaihtaa jo täällä Suomen päässä,jotta päästään kulkemaan kentältä kohteeseen. Kävin vaihtamassa 60 e,ja sain 320 tl...heh.... Itse kun lennetään Izmiriin ja ei kauheesti halua alkaa siellä kentällä automaattia alkaa etsimään.....ja sieltä hypätään apikalliseen bussiin Izmirin bussi-asemalle =D Eurot ei taida silloin käydä. Lähinnä halusin tietää,että mikä siellä Turkissa nyt on se paikallinen kurssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,sen tiedän,mutta viimereissulta ei jäänyt montaa liiraa,joten jotain on pakko vaihtaa jo täällä Suomen päässä,jotta päästään kulkemaan kentältä kohteeseen. Kävin vaihtamassa 60 e,ja sain 320 tl...heh.... Itse kun lennetään Izmiriin ja ei kauheesti halua alkaa siellä kentällä automaattia alkaa etsimään.....ja sieltä hypätään apikalliseen bussiin Izmirin bussi-asemalle =D Eurot ei taida silloin käydä. Lähinnä halusin tietää,että mikä siellä Turkissa nyt on se paikallinen kurssi?
Täältähän ne valuuttakurssit kannattaa kysyä ja voisit lähettää eurosi vaihettavaksi.
Kovasti on muutaman vuoden aikana liiran kurssi huonontunut. 2016 kurssi 3.074 nyt n.6,289 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI kannata. Forexin kurssi aina todella huono. Turkissa kaikkialla (turistikohteet) käy eurot. Joten esim. taksin voit maksaa euroilla, vaihtorahat saatat saada liiroissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379