Hei, olen 19-vuotias nainen joka on juuri saanut kuulla olevansa raskaana. Nyt tarvitsisin kokeneempien ihmisten neuvoja ja muiden samassa tilanteessa olleiden naisten kokemuksia.
Tosiaan tilanne on se, että sain 23.9 tietää olevani raskaana. Raskauden syy on ehkäisyn pettäminen. Nyt en tiedä mitä tehdä. Mitä pidempään kannan lasta sisälläni sitä enemmän siihen kiinnyn.
Elämäntilanteeni: erosin avomiehestä pariviikkoa. Erosimme sovussa ja hän olisi kyllä todella turvallinen ja vastuullinen isä. Luonteeltaan hän on aivan ihana mutta, minua ahdistaa hommata lasta hänen kanssaan.
Kolmas asia on tosiaan se raha. Meillä on hyvin pieni kaksio ja kauheasti kalliimpaan kämppään ei ole varaa muuttaa. En tiedä enkä osaa arvioida kuinka me taloudellisesti pärjäisimme jos minulla olisi lapsi
Eli nyt omia näkemyksiä ja kokemuksia kaikesta aiheeseen liittyvästä: vahinkoraskaus, abortti, lapsen pitäminen, lapset ja opiskelu, miltä minun tilanteeni teidän silmiin näyttää jne.
abortti vai lapsien pitäminen
Anonyymi
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Empä tiedä mitä teit, mutta toivottavasti tulit järkiisi. Eli teit abortin. Ei noihin olosuhteisiin lapsen ole hyvä syntyä ja tuosta elämän jatkaminen parempaan suuntaan on todella haastavaa lapsen kassa.
Ps itsekin abortin tehnyt vuoden nuorempana kuin sinä samoilla perusteilla. - Anonyymi
Tee abortti, mitä sitä turhaan pohtimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135183
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603148- 432761
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608