Areena appi vanhassa Samsungin SmartTV:ssä

Anonyymi

TV on jo yli 5-vuotias ja siihen ei enää saa vaikkapa Ruutu-appia. Mutta Netflix ja Katsomo toimivat hyvin. Areena toimii hyvin, jos katsoo vanhoja tallenteita, mutta ei suorissa lähetyksissä, joissa lähetyksestä riippuen ääni pätkii pahasti tai puuttuu kokonaan. Joskus myös kuva pätkii.

Mistähän tuo johtuu? Onko muillakin samaa ongelmaa? Voi tietysti olla myös kaistakysymys. Tuossa on 10 Mbps DNA kaapeliTV-liittymä. Mutta ei tosiaan aiheuta ongelmia Netflixissä tai epäsuorissa Areena-ohjelmissa.

5

126

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä tämä liittyy jotenkin asiaan? https://ohjeet.areena.yle.fi/hc/fi/articles/360018801953-Virhe-palvelussa-Yle-Areenassa-välitettävät-tv-kanavien-suorat-lähetykset-eivät-toimi-kaikissa-Samsungin-äly-tv-laitteissa

Tuosta ei kyllä saa oikein selvää missä tilanteissa ongelma esiintyy. Itse törmään ongelmaan yleensä silloin, kun joku urheilulähetys menee yli varatusta lähetysajasta ja loppu näytetään Areenassa. Ei koskaan toimi, viimeksi lentopallon EM-ottelu. Piti katsoa kännykällä loppu.

• Anonyymi

Jos käyttää erillislaitteita ei ole huolta apeista laite vain vaihdetaan uudempaan jos ei versiot riitä

• Anonyymi

Mikä erillislaite?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näissä ebayssä ja amazoneissa on näitä android set top box vastaanottimia K1 plus ja MXG mitä lie merkkejä https://cdon.fi/asusteet/mxq-pro-4k-android-tv-laatikko-p43694430

Minulla on justiinsa tuo. Täytyisi vaan ajaa tehdasasetuksille, sillä tuo mtv katsomo ei hyväksy , jos siellä kummittelee jotkin vanhat, jo loppuneet kanavapaketit. Muutenhan tuo on mitä mainioin laite. Anroid 5 on aika vanha. Kännyköissä ja tabletissa on jo Android 8.
        Langaton hiiri vaan päälle niin on helppo youtubea katsoa ja kommentoida. En ole tosin maksullista ruutu plussaa ottanut. Ja jos televisio on 4K näyttö niin tosi upeita on silloin esim toiset youtube videot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe