Onko lahdessa runkku paikkoja esm.Radiomäki tms.
Lahdessa runkku paikat
21
754
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin eilen illalla transu oli punasessa hameessa ja korkeatkorot
- Anonyymi
Taidat olla köyhä...
- Anonyymi
Tuuliharjan levike ja renkomäen levikkeet
- Anonyymi
Kiinostais runkkailla,missä?koska?
Kyllä radiomäellä joka kesä on saanut runkkuseuraa.Naisten vaatteet päällä kun kävelee vaikka sinne hautausmaan kulmalle muurin taakse ja kun saa kiinnostuneen katseluetäisyydelle,vaikka housujen tai hameen päältä kulliaan runkkaa niin voi onnistaa.
- Anonyymi
senioriTapsa kirjoitti:
Onko Radiomäellä myös vanhempia tai vanhemmista kiinnostuneita?
tottakai on..mitäkivaa haluaisit
Anonyymi kirjoitti:
tottakai on..mitäkivaa haluaisit
Kaikenlaistahan sitä aina mielessä pyöriskelee ja kaikenlaista voisi kokeillakin. Miten edetään?
- Anonyymi
senioriTapsa kirjoitti:
Kaikenlaistahan sitä aina mielessä pyöriskelee ja kaikenlaista voisi kokeillakin. Miten edetään?
Huomenna maanantaina klo 09.00 kieppeillä kävelyllä siellä UKM50.
Hautausmaan muuri pitää katsastaa. - Anonyymi
senioriTapsa kirjoitti:
Kaikenlaistahan sitä aina mielessä pyöriskelee ja kaikenlaista voisi kokeillakin. Miten edetään?
60v ukm...btm. Lahti vaikkapa radiomäki joku iltapäivä. voitas katsella mitä tehdään tykkään kyllä kaikenlaisesta tuhmailusta.
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna maanantaina klo 09.00 kieppeillä kävelyllä siellä UKM50.
Hautausmaan muuri pitää katsastaa.Äh. Ei onnistunut tulla paikalle noin pienellä varotusajalla. Käytkö siellä päivittäin?
Anonyymi kirjoitti:
60v ukm...btm. Lahti vaikkapa radiomäki joku iltapäivä. voitas katsella mitä tehdään tykkään kyllä kaikenlaisesta tuhmailusta.
Näin voitaisiin tehdä. Olisihan se kiva jos löytyisi kaveri.
- Anonyymi
senioriTapsa kirjoitti:
Naisten vaatteet ovat mukavia yllätyksiä tuovia...
No naisten pikkarit on kyllä kivat päällä...voin laittaa....T:60v ukm
- Anonyymi
Onko huomenna aamulla ketään tyttöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko huomenna aamulla ketään tyttöä
Ajattelin aamulla mennä myös tytyilemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin aamulla mennä myös tytyilemään
UKM50 yrittää Hautausmaan kieppeillä uudestaan huomenna ke 09 jälkeen.
- Anonyymi
senioriTapsa kirjoitti:
Onko Radiomäellä myös vanhempia tai vanhemmista kiinnostuneita?
Perjantaina 18.10 vaikkapa klo 18, tule katsomaan, kun otan esiin......m.50
- Anonyymi
Hiljasta oli tänä aamuna radiomäellä
- Anonyymi
Onko tyttöjä viellä liikkeellä?
- Anonyymi
On, tuu Radiomäelle illan hämärtyessä, voin ottaa suihin ja voit itsekin maistaa jos haluat!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483