Eteläsuomi hoi

Make

Pitäisikö nastarenkaat kieltää??

On tainnut Etelä-suomalaisilta unohtua talviajotaito, pitäisikö eteläsuomalaisilta kieltää ajaminen talvella. Olisi ehkä syytä. Tomppeleiden tunaroinnista saavat maksaa kaikki.

Liukas keli syynä kolareihin,hehheh

12

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se Lukija

      Lukastaas taas ne aikaisemmat samat aiheet alempaa.

    • Dallaaja

      Mikäs teillä päin on suurin syy kolareihin,porot vai?

      • mitenhän kävis lie..

        jos eteläänkin ilmestyis niitä poroja :D saattaisivat etelän miehet ja naiset olla meleko kusessa kun porot ja liukas keli vaarana ;) voisivat kyllä oikeasti siellä etelässä olevat opetella ajamaan!


      • Dallaaja
        mitenhän kävis lie.. kirjoitti:

        jos eteläänkin ilmestyis niitä poroja :D saattaisivat etelän miehet ja naiset olla meleko kusessa kun porot ja liukas keli vaarana ;) voisivat kyllä oikeasti siellä etelässä olevat opetella ajamaan!

        Täällä etelässä ei oo totuttu kuseksii keskellä ajorataa mut on täällä hirviä,tiesitkö?


      • Totta?
        Dallaaja kirjoitti:

        Täällä etelässä ei oo totuttu kuseksii keskellä ajorataa mut on täällä hirviä,tiesitkö?

        Älä helvetissä, ihan totta??? Sielläkö on hirviä?
        Minä kyllä kuvittelin, että siellä on enemmän ihmisiä tien päällä kuin hirviä..


      • jukka

        Huonosti käynyt pontikka


    • EKÄ

      TÄLLAISIA NÄÄ ONNETTOMAT NYKIJÄT ON, TÄNÄÄN ON OLLUT IHAN NORMAALI TALVIKELI....
      MUTTA KUN HESALAISET EI OIKEESTI OSAA AJAA TALVELLA

      • Milloinkahan ne itse sen tajuaa,jopa poliisitkin myönsi ETTÄ AJONOPEUS OLI LIIAN SUURI OLOSUHTEISIIN NÄHDEN ,mutta kun jotkut EI TAJUA
        kelin mukaista nopeutta. JA TURVAVÄLIÄ.


    • Tästäs saat

      Asun itsekin Oulun läänissä, mutta eipä tulisi mieleenkään arvostella. Kannattais käydä katsomassa etelä-Suomen liikennettä. Eniten kuolonkolareita automäärään suhteutettuna vuonna 2004 sattui, arvaas missä: OULUN LÄÄNISSÄ!

      • Pienet postinumerot

        Valitettavasti ison osan onnettomuuksista aiheuttavat etelästä tulevat lomalaiset jotka päästelevät reippaasti matkalla pohjoisen tunturikohteisiin.

        Muistan jo 80-luvun alussa kun sai pienenä pelätä "etelän turisteja" Ounasjoki varressa.


    • pate

      sää muuttu yhtäkkiä...ei perkele miten ihmiset on tyhmiä..pitää ajaa just sitä mitä nopeusrajoitus sallii kelistä riippumatta..oma vika jos menee mettään. huono sää yllätti..no huhuhh..eihän se lumi sekunnissa sieltä tipahda niskaan tai tiet jäädy..tyhmiä ollaan..!

      • pate

        hävettää olla eteläsuomalainen...en ite kyl kolaroinu mut muitten puolesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe