https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006259505.html
No pitääkö sua paapoa.
Nykyajan vetelä mies
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaista paapojaa ne tämänkin palstan nykymiehet haikailevat. Emäntäkouluja ja pullanleivontaa.
"– Minä olen aina jostain syystä tavannut vain miehiä, jotka kaipaavat niin kovasti äitihahmoa kotiin. Pitäisi töiden päätteeksi tulla kotiin paapomaan nykyajan vetelää miestä, tekemään ruokaa, harrastamaan seksiä ja keräämään sukkia lattialta. Näitä näen myös kaveripiirissä, kun ukkeli makaa sohvalla maha pystyssä, kun tyttöystävä siellä häärää vauva kainalossa raivaamassa keittiötä. Kun sitten pääsee kaverin kanssa kahdestaan kahville, soittaa mies viiden minuutin välein kysyäkseen, missä se tuttipullo nyt on."- Anonyymi
Ensin pitäisi pärjätä omassa elämässä ennen kuin ottaa vaimon äidin korvikkeeksi, ja sitten vasta lapsia, on luuserimaista jos suoraan äidin helmojen jälkeen lähtee asumaan naisen kanssa, kun ei yksin pysty pärjäämään.
... hahhah.... järkyttäviä mielipiteitä, kuten... seuraava neuvotteluni on taas, pitää taas muistaa kaikki kylmät mustan huumorin sävyttämät sarkastiset ehdotukset sitten :D Itse olisin mielelläni ollut se koti-isä. Voisin olla vieläkin, jos joku uranainen sellaista haluaisi.
- Anonyymi
Mieshän voi olla 47/7 ihan herroiksi asti. Heehhe-eeheee
- Anonyymi
Ottakee etelän roteva ja aikaansaava, niin kyllä sitten tiedätte.
Juupa juu. Kun itseään täynnä olevat uranaiset varttuvat nelikymppisiksi, alkavat vaatimukset hedelmöityshoidoista ja vaikka mistä. Mikään siemen ei kuitenkaan idä rutikuivassa maaperässä, joten kannattaisi hoitaa puutarhaansa siinä vaiheessa kun on vielä mahdollisuus että jotain siellä vielä kasvaisi.
Edelleen nämä uranaiset ajattelevat, että miksi pitäisi ottaa mies, ja sellaisen lisäksi vielä lapsikin hoidettavaksi. Eläkeiässä sitten ihmetellään, ettei yhteiskunnalla ole varaa eläkkeisiin sen enempää kuin ilmaisiin terveyspalveluihinkaan.
Luonnollisesti uranaiset ajattelevat, että maailma on täynnä ihmisiä, joten otetaan heitä tänne meitä palvelemaan. Aivan varmasti nämä tänne päästetyt ihmiset palvelevat silkasta kiitollisuudesta meitä vanhoja naisia, joille he eivät ole mitään velkaa, eivätkä meitä tunne.
Mikä tahansa skenaario on uranaisten mielestä parempi kuin se kaikkein kamalin, että heidän olisi elettävä vaimona miehelle ja synnytettävä lapsia silloin kun ne olisivat tuloillaan.
Sinänsä "uranaiseudessa" ei olisi mitään vikaa sen normaalissa mittakaavassa, mutta nykyään jokainen työtön tyhjäntoimittajakin kokee olevansa uranaisen kaltainen, jonka äitiyden ulkopuoliset mahdollisuudet ja velvollisuudet painavat vaakakupissa aina enemmän kuin äitiys ja sen mahdollisuudet painavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574