Hinta neljänkymmenentonnin pintaan!
No nyt alkaa kiinnostaa🤔
Suberb hybridi
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Saksassa hinnoiteltu 42 000 euroa autoverolla 0. Olipa uskottava juttu.
Ainiin, kokematonta alkoi kiinnostaa, mutta etuvetoisen 2015 Passat GTE hybridin tekniikkaan perustuva 2020 Superb Hybrid voi vaikuttaa "ripeältä" paperilla, kun järjestelmäteho on luokkaa 218hv. Totuus kuitenkin on, että Passat GTE on melkoisen huono talviauto varsinkin täyteen pakattuna. Suorituskyvyltään ja käsiteltäyydeltään ei pääse mitenkään takavetoisten kilpakumppaneiden tasolla.
Auto Zeitung mittasi 9/2019:
2019 Mercedes C300de Hybrid takaveto:
0-50 km/h: 1,9s
0-100 km/h: 5,1s
Puolestaan Auto, Motor und Sport mitannut:
2016 VW Passat GTE 218hv etuveto:
0-50 km/h: 3,2s
0-100 km/h: 7,7s- Anonyymi
No ei noin hitaalla volkkarilla ehdi töihinkään millään, aina myöhästyisi.
https://autotoday.fi/ladattavan-skoda-superb-iv-mallin-hinnat-julkaistu/
Ihan faktaa aloittaja puhuu. Tämä tulee osumaan hyvin työsuhdeautomarkkinoille, keskitason työntekijöille, joilla hinta raja tuossa 40 k€. Mersut , VW tai Volvot eivät tuohon hintaluokkaan pääse.- Anonyymi
Kiihdytyspoika liekeissä, et sä hölmö ole???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei noin hitaalla volkkarilla ehdi töihinkään millään, aina myöhästyisi.
Todellakin myöhstyis. Mullakin yhteensä kolme risteystä joista yhdessä valot ja jos sattuisin olemaan rivin ensimmäinen niin olisin lähes 10sekunttia myöhemmin perillä kuin Mese jos lähdöt menisi putkeen. Matkaa on sentään vain 18km.
- Anonyymi
Ihan mielenkiintoista, avausviestissä kerrotaan uudesta Skodasta.
No mitä meidän kädelinen kommentoi asiaan? No tietysti kertomalla kuinka nopeasti jokin Mersu ja jokin Volkkarin kiihtyy. - Anonyymi
Millon pulluka aloitaa laihutuskuurin.
- Anonyymi
Aurinkokuningas kirjoitti:
https://autotoday.fi/ladattavan-skoda-superb-iv-mallin-hinnat-julkaistu/
Ihan faktaa aloittaja puhuu. Tämä tulee osumaan hyvin työsuhdeautomarkkinoille, keskitason työntekijöille, joilla hinta raja tuossa 40 k€. Mersut , VW tai Volvot eivät tuohon hintaluokkaan pääse.Alemman keskitason työntekijöille nuo kommunisti-katiskat ovat tarkoitettu.
- Anonyymi
Olet siis vanhakantainen ja arvostat käsiteltävyyttä? Minä taas odotan itseajavien autojen tuloa miettimättä etu-, välistä- ja taka(a)vetoja.
- Anonyymi
Tesla model S 0...100km/h 2,6s.
Pullukaa, kukkapaitulii..........kommenttii.
Vai eikö ole kokemusta noin vauhdikkaista autoista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihdytyspoika liekeissä, et sä hölmö ole???
Holistin sivupersoona, näyttelee muka melkein täysjärkistä ;)
- Anonyymi
Aurinkokuningas kirjoitti:
https://autotoday.fi/ladattavan-skoda-superb-iv-mallin-hinnat-julkaistu/
Ihan faktaa aloittaja puhuu. Tämä tulee osumaan hyvin työsuhdeautomarkkinoille, keskitason työntekijöille, joilla hinta raja tuossa 40 k€. Mersut , VW tai Volvot eivät tuohon hintaluokkaan pääse.40 k€ Skoodasta? Täysin Datsiaan rinnastettava tuote.
Mersut ja Volvot eivät kilpaile samoista asiakkaista Datsia ja Skoodan kanssa, sanomattakin selvää.
- Anonyymi
Skoda hybriditekniikan edelläkävijä.
- Anonyymi
Tässä mitään edelläkävijää ole hankkimassa,
Vaan hinta/kokoluokka osuu. - Anonyymi
20 vuotta myöhässä, melkoinen edelläkävijä.
- Anonyymi
Toisaalta täytyy huomioda, että C300de farmari on täysin uutta tekniikkaa ja siksi pienestä autoverosta huolimatta reilu 50 00 euron auto.
2015 C350e oli suorituskykyinen ja sedanina se pääsi mitatusti 5,9 sekunnin 0-100 kmh aikoihin. Sähköllä ajossa se kuitenkin kykeni vain noin 20km ajomatkaan kerralla. 2019 C300de takaveto soveltaa samaa perusrakennetta, mutta esimerkiksi diesel-moottori on Mercedeksen parhaita moottoreita tällä hetkellä. Vaikka järjestelmän yhteisteho on 306hv tällä diesel-hybridillä, niin jo suorituskykylukemat kertovat, että pellin alla saattaisi olla enemmän. Huippuvääntö tosin on 700Nm. E-sarjassa lanseerattu 2-litrainen moottori mitattiin toistuvasti E220d mallissa 210-215hv tehoja, vaikka valmistaja ilmoittaa 194hv. Täten suurinpiirtein samoilla teholukemilla sähkömoottorin ollessa vakio, yhdistelmäteho pyörii 330hv tienoilla C300de mallilla.- Anonyymi
Ainiin, C300de mittauksissa 0-50 km/h 0,2s nopeampi ja 0-100 km/h puolestaan 0,2s hitaampi kuin TM testaama sadantonnin EQC 4MATIC kanankoppi GLC:n perustalle väännettynä.
- Anonyymi
Ja kun Meseen ottaa oleelliset varusteet niin hinta pompsahtaa helposti sen 15k€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun Meseen ottaa oleelliset varusteet niin hinta pompsahtaa helposti sen 15k€.
Huomaa, että et ole koskaan ajanut edes takavetoisella C350e. Uusi diesel-hybridi on niin nautinnollinen ajettava, että mielummin esimerkiksi C300de Business-mallina peltivanteilla kuin Superb Hybrid jollakin Sport-paketilla ja panorama-kattoluukulla. Katsotaan ketä hymyilyttää pidemmällä aikavälillä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, että et ole koskaan ajanut edes takavetoisella C350e. Uusi diesel-hybridi on niin nautinnollinen ajettava, että mielummin esimerkiksi C300de Business-mallina peltivanteilla kuin Superb Hybrid jollakin Sport-paketilla ja panorama-kattoluukulla. Katsotaan ketä hymyilyttää pidemmällä aikavälillä enemmän.
Mitenkäs toi c mersu asiaan liittyy?
C on pikkuauto, Fabiaa isompi toki, vaan reippaasti pienempi kun Octavia.
Suberb on iso auto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs toi c mersu asiaan liittyy?
C on pikkuauto, Fabiaa isompi toki, vaan reippaasti pienempi kun Octavia.
Suberb on iso auto.Alemman keskiluokan Volkkaria eli kommunisti-katiska Skoodaa mihinkään Mersuun kannatte vertailla, Datsia on oikea vertailukohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin, C300de mittauksissa 0-50 km/h 0,2s nopeampi ja 0-100 km/h puolestaan 0,2s hitaampi kuin TM testaama sadantonnin EQC 4MATIC kanankoppi GLC:n perustalle väännettynä.
Tuleeko kukkapaita kaupan pääle kun ostaa c-mersun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs toi c mersu asiaan liittyy?
C on pikkuauto, Fabiaa isompi toki, vaan reippaasti pienempi kun Octavia.
Suberb on iso auto.Ei perhe auto koiran koppi c.mersu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alemman keskiluokan Volkkaria eli kommunisti-katiska Skoodaa mihinkään Mersuun kannatte vertailla, Datsia on oikea vertailukohde.
Ja sulla ei ole varaa edes Daciaan. Jos saisit jostain 20.000 euroa, niin ostaisit varmaan ennemmin loppuun ajetun BMW X6:n kuin uuden Dacian?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla ei ole varaa edes Daciaan. Jos saisit jostain 20.000 euroa, niin ostaisit varmaan ennemmin loppuun ajetun BMW X6:n kuin uuden Dacian?
Tietenkin! Haluanhan rahoittaa saksalaisten hyvinvointia omani kustannuksella!
- Anonyymi
Krhupa välillä sitä, paljonko noilla saadaan tärvättyä ilmakehästä happea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, että et ole koskaan ajanut edes takavetoisella C350e. Uusi diesel-hybridi on niin nautinnollinen ajettava, että mielummin esimerkiksi C300de Business-mallina peltivanteilla kuin Superb Hybrid jollakin Sport-paketilla ja panorama-kattoluukulla. Katsotaan ketä hymyilyttää pidemmällä aikavälillä enemmän.
Että kun kerron totuuden Mesen lisävarusteiden hinnoittelusta, niin se kertoo sinulle etten olisi sellaisella ajanut. Olet poika sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alemman keskiluokan Volkkaria eli kommunisti-katiska Skoodaa mihinkään Mersuun kannatte vertailla, Datsia on oikea vertailukohde.
Kommunisti-katiska???
Onko autoilla poliitisiä mielipiteitä?
Jos auto on kommunisti ja omistaja kapitalisti kieltäytyykö kommunisti kuljettamasta kapitalistia? Vastaavasti jos juutalainen kommunisti hankkii kapitalistimersun... Työntääkö se pakokaasut kabiiniin🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunisti-katiska???
Onko autoilla poliitisiä mielipiteitä?
Jos auto on kommunisti ja omistaja kapitalisti kieltäytyykö kommunisti kuljettamasta kapitalistia? Vastaavasti jos juutalainen kommunisti hankkii kapitalistimersun... Työntääkö se pakokaasut kabiiniin🤔Yksikään kapitalisti ei edes harkitse kommunisti-katiskan ostamista. Alemman keskiluokan demarit ja vasurit noita ostaa, kun Volkkariin ei rahat riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään kapitalisti ei edes harkitse kommunisti-katiskan ostamista. Alemman keskiluokan demarit ja vasurit noita ostaa, kun Volkkariin ei rahat riitä.
"Yksikään kapitalisti ei edes harkitse"
Lukeminen avartaa, jos ymmästää lukemansa...
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/suomen-rikkaat-ajavat-skodalla/aef27cd1-63c7-3973-834b-382e96dba3c2
- Anonyymi
Aloittajaa varmasti kiinnostaa, mutta mistäs vaadittavat rahat?...
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä!
Tilalle on tarvetta, kilometrejä tulee suht paljon vaan sykäyksinä, 90% lähdöistä menisi pelkällä sähköllä, toisaalta taas tuhannen kilometrin vetoja.
Menee harkintaan. - Anonyymi
Tuohon skodaan ottaa toiset renkaat vanteineen,moottorinlämmittimet,metallivärin yms niin pompsahtaa äkkiä muutaman tonnin hinta.
- Anonyymi
Eikö kaikkiin oteta nuo kyseiset varusteet vähintään??
Tosin Skodan varusteet on melko maltillisesti hinnoiteltu, ainakin jos vertaa Meseen.
- Anonyymi
Mun mielestä skoda on paska auto.
Semmonen vasemmistokärry.- Anonyymi
Kommenttisi osoittaa, ettei sinulla ole kokemusta kunnollisesta takaavedosta, jos olisit joskus ollut suuremman ryhmän urheilullisen takaavetojen kohteena ja olisi tuntenut kuinka tasapainoisesti paksu kardaani takaa työntää, ymmästäisit miksi Mercceedess ei ole pelkkä automerkki. Se on kannanotto! Se on suuntaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi osoittaa, ettei sinulla ole kokemusta kunnollisesta takaavedosta, jos olisit joskus ollut suuremman ryhmän urheilullisen takaavetojen kohteena ja olisi tuntenut kuinka tasapainoisesti paksu kardaani takaa työntää, ymmästäisit miksi Mercceedess ei ole pelkkä automerkki. Se on kannanotto! Se on suuntaus!
Juu, suuntaus pn, mutta miksi jo vuosia alaspäin??
- Anonyymi
Sulla on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta kannattaako noin hölmöjä kirjoitella julkisesti??
- Anonyymi
"Uusi diesel-hybridi on niin nautinnollinen ajettava, että mielummin esimerkiksi C300de Business-mallina "
Mikähän tuossa mesen automaattilaatikossa mättää? Itse en DSG laatikkoa arvosta kovin korkealle, mutta täytyy myöntää että se tomii huomaamattomammin kuin mersun arpalaatikko. Joka vaihde nytkähtää päälle, epämiellyttävä tottumattomalle.
Varmaan ajan kanssa oppisi elämään, mutta koeajon jälkeen nou nou. - Anonyymi
Omalla kun ajan, on hyvä jos pääsen alle 14s 0 -100 km/h. Mopo 1.6 Impreza.
Mutta en silti jää "tien tukkeeksi."
Subaruman.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774