sector alarm

Anonyymi

Kiertää kotkassa myymässä turhakkeita, erittäin agressiivista myyntiä vanhuksille! Varoittakaa ihmisiä

147

49621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosiaan aika mahdotonta menoa, hakkaa nyrkillä ovea vaikka olis ovikellokin..?

      • Anonyymi

        Olikohan sama myyjä kuin meillä viimeviikolla? Luulin, et siellä on joku kaveri, joten menin heti ovelle, vaikka yleensä en pidä kiirettä, jos en tiedä kuka siellä on. No katsoin ovisilmästä ja kun oli punaset vaatteet luulin ambulanssimieheksi, et jollekin naapurille on sattunut jotain ja kysellään vaikka oikean oven perään.

        Tai sitte se agressiivinen hakkaaminen on joku myyntitaktiikka, että pelästytetään ihminen ja pelästynyt on avoin turvallisuuteen liittyville asioille?

        Oikeesti ne ryskää, koska kyselin naapureilta niin yksi pariskunta asuu lähekkäisissä asunnoissa ja olivat omissaan. Mies oli avannu oven ja kohta sen suljettuaan oli tullu muijalta viestiä: "Sinäkö se siellä ryskäät?!?"


    • Anonyymi

      Kerro mulleki mihkä osoitteeseen et varashälyä ottannut...

      • Anonyymi

        😅😅👍


      • Anonyymi

        Trolli


    • Anonyymi

      Kukaan järkevä ota noilta mitään. Ovelta ovelle myyntikin pitäisi kieltää. Samoja vehkeitä, tai parempia saa esim motonetistä halvemmalla. Ja ilman KK maksua!

      • Anonyymi

        olen samaa mieltä olin tässä firmassa yhden päivän töissä ja lopetin heti koska se myynti tenkniikka oli suoraa sanoe patologista valehtelua ja manipulointia... et ja visto heti niin paljon ku se minu ns esimies läilätti asiakkaille näitä et erosin firmasta heti ekan päivän jälkeen... en myyh arvojani ja moraaliani eder miljoonan euron takia


      • Anonyymi

        OLET AIVAN OIKEASSA. Meillä on juuri noin , vähällä rahalla ostetut laitteet normaalista kivijalkakaupasta ja kaikki pelaa. On vain puhelinliittymä oma noille laitteille ja muilla puhelimilla ja tietokoneella voimme katsella livenä kotia ja pyöritellä kameroita 360 astetta. Kaupoista, vaikkapa Motonetistä paljon parempia laitteita, eikä tarvitse pelätä vartijoitten kotisi vakoilua. Yksi myyjä sanoi että yksi vartija 50000 sta seurailee ihmisten koteja turvakameroitten kautta. Pötypuhetta tuo. Varmasti kaikki joilla aikaa on lorvehtia.


    • Anonyymi

      Kävivät meidänkin ovella. Erittäin asiallisia kavereita hiukan kyllä kummastutti kellonaika. Meillä itsellä Verisure ja ihan samalla tavalla hekin tulivat ovelle joten kai tämmöiset asiat niin toimii. Ihan eri luokkaa on kyllä verisure kuin joku pilipali motonetin hälytyslaitteisto mikä tuo itselle ressiä kun on matkan päällä. Palveluhan tämä on mitä tarjotaan jonka jotkut kokevat hyväksi ja jotkut ei.

      • Anonyymi

        Ei se motonetin systeemi soita kolmeen eri numeroon jos häly tulee


      • Anonyymi

        Ihmiset jotka eivät ymmärrä, kokevat huijareitten puheet ja laitteet hyviksi.


      • Anonyymi

        Verisure on silkkaa huijausta. Olen itse vanha inssi ja huomasin heti, että nuorella myyjällä oli kusetus mielessä. Puhuttiin niitä näitä hetken verran ja sanoin, että ei kiinnosta 50 euron kuukausimaksu on vuodessa, sillä se tekee 600 euroa vuodessa ja kahdessa vuodessa 1200 euroa. Kas kun 200-500 eurolla saa vastaavat laitteet ja hälytykset omiin puhelimiin, niin mitä järkeä? Jätkä sanoi silti tulevansa seuraavana päivänä esittelemään laitteitaan klo 17.00. Sanoin sille, että ei tarvitse tulla, en osta ja vedin oven kiinni. Jätkä ymmärsi, eikä tullut.


    • Anonyymi

      Kiinastahan noita samoja romuja saisi parilla eurolla. Kyllä täältä meiltä lähtö tulis niskaperse otteella turhille oven kolkuttajille. Samaan nippuun ku muut rosvot ja kaupustelijat.

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeaasa.


    • Anonyymi

      Vieläkö nuo pummit jaksaa kiertää? Naurettava työpaikka tollanen! Vähän kuin puhelinmyyjiä.

      • Anonyymi

        Meillekin hommattiin ok taloon verisure ja tyytyväisiä olemme. Myyjä tuli illalla nimenomaan paikalle kun olimme molemmat kotona. Pakettiin kuului myös järjestelmä tulipalon varalta. Hälyttimien ja kameroiden paikat valittiin samalla ja käyttökoulutus myös. Siksi kiertävät iltaisin


      • Anonyymi

        joo olin heillä yhen päivän töissä ja riitti ku se myynti oli silkkaa valehtelua ja manipulointia onneksi en sitä ite kerenny tekee mut ekana päivänä sain nähä mite esimies valehteli ummet ja lammet ns asiakkaalle.... visto heti niin paljon et seuraavana päivänä irtisanouduin... en halua valehdella enkä manipuloida ketään ja tää työ soti kaikkia minu arvoja ja moraalia vastaan joten lopetin heti vaikka karenssi uhkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillekin hommattiin ok taloon verisure ja tyytyväisiä olemme. Myyjä tuli illalla nimenomaan paikalle kun olimme molemmat kotona. Pakettiin kuului myös järjestelmä tulipalon varalta. Hälyttimien ja kameroiden paikat valittiin samalla ja käyttökoulutus myös. Siksi kiertävät iltaisin

        Ole luultavasti huijarimyyjä tai omainen. Onha se törkeää mennä eläkeläisten huusholliin vielä pitkälti yhdeksän jälkeen illalla. Tökeitä huijareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillekin hommattiin ok taloon verisure ja tyytyväisiä olemme. Myyjä tuli illalla nimenomaan paikalle kun olimme molemmat kotona. Pakettiin kuului myös järjestelmä tulipalon varalta. Hälyttimien ja kameroiden paikat valittiin samalla ja käyttökoulutus myös. Siksi kiertävät iltaisin

        Jos hyvin menee "Sector Alarm Suomella", niin miksi tulevat monta kertaa vuodessa samaan osoitteeseen. Vain tyhmä kouluttaja pyytää käymään useasti saman kalenterivuoden aikana, sehän ärsyttää asiakasta ja antaa ammattitaidottoman kuvan yrityksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo olin heillä yhen päivän töissä ja riitti ku se myynti oli silkkaa valehtelua ja manipulointia onneksi en sitä ite kerenny tekee mut ekana päivänä sain nähä mite esimies valehteli ummet ja lammet ns asiakkaalle.... visto heti niin paljon et seuraavana päivänä irtisanouduin... en halua valehdella enkä manipuloida ketään ja tää työ soti kaikkia minu arvoja ja moraalia vastaan joten lopetin heti vaikka karenssi uhkaa

        Et oo mikään sankari :D


      • Anonyymi

        Oisko parempi elää verorahoilla?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillekin hommattiin ok taloon verisure ja tyytyväisiä olemme. Myyjä tuli illalla nimenomaan paikalle kun olimme molemmat kotona. Pakettiin kuului myös järjestelmä tulipalon varalta. Hälyttimien ja kameroiden paikat valittiin samalla ja käyttökoulutus myös. Siksi kiertävät iltaisin

        Elä puhu paskaa.oot itse verisurella töis....


    • Anonyymi

      Vaihtuvuus varmaan firmassa kova, kun työntekijät ihan pelinappuloita.

    • Anonyymi

      Tämmöset kävi tänään vuokra-asuntoni ovella. Firman liivit päällä kysyi että kai tiedän meidän taloyhtiön tulevista asennuksista. Pakottivat ottamaan keskusteluajan asennuksia koskien. No eihän meidän taloyhtiö tommosia leluja oo tilannut, tajusin vasta kun otin yhteyttä vuokrayhtiöön. Todella ahdistavaa huijaamista! Taidan lähteä kotoa pois kun ovat tulossa pakkokauppaamaan sontaansa "varatulla ajalla" huomenna. Mitään en varannut siis, itse ilmoittivat varanneensa mulle ajan lyömällä esitteensä mulle. Vastenmielistä.

      • Anonyymi

        Hells Angels, Banditos, Roguers Gallery, joku muu liivijengi?


      • Anonyymi

        Joudut tekemään sopimuken niiden kanssa kun lupauduit varaamaan ajan. Vastaan ei kannata pullikoida


    • Anonyymi

      Ota vaikka securitas, Sooloilet monitoimijärjestelmällä, lapset kuittaa. Tulevat katsomaan että lumityöt on tehty , postilaatikko pystyssä ja taulu tv seinällä. Eikä maksa paljon.

      • Anonyymi

        Nitistäjiä. Ei Securitaskaan hyvä ole. Paras on kunostaa kaupasta laitteet ja puhelinliittymän niille,niin kaikki hyvin eikä maksa paljoa. Näet livenä ja nauhituskin toimii,joten ei hätää.


    • Anonyymi

      Toi on huijausta. Firma tekee raskasta tappiota... Älkää vaan päästäkö sisälle!!!

      • Anonyymi

        onko ihmekkää et tekevät tappiota niiden myynti taktiikka on jotai iha syöpää ja työntekijoille maksetaan tuhansia jopa 6 tuhatta kk.... olin heillä yhden päivän töissä ja totesin et myynti puheet on silkkaa valhetta ja manipulointia... moraali ja omat arvot iski niin vastaan et erosin heti ekan päivän jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko ihmekkää et tekevät tappiota niiden myynti taktiikka on jotai iha syöpää ja työntekijoille maksetaan tuhansia jopa 6 tuhatta kk.... olin heillä yhden päivän töissä ja totesin et myynti puheet on silkkaa valhetta ja manipulointia... moraali ja omat arvot iski niin vastaan et erosin heti ekan päivän jälkeen

        Broidi et vissii iha hiffaa mitä tappio tarkottaa xd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko ihmekkää et tekevät tappiota niiden myynti taktiikka on jotai iha syöpää ja työntekijoille maksetaan tuhansia jopa 6 tuhatta kk.... olin heillä yhden päivän töissä ja totesin et myynti puheet on silkkaa valhetta ja manipulointia... moraali ja omat arvot iski niin vastaan et erosin heti ekan päivän jälkeen

        Ihan soopaa puhut, sinusta vaan yksinkertaisesti ei ollut siihen hommaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko ihmekkää et tekevät tappiota niiden myynti taktiikka on jotai iha syöpää ja työntekijoille maksetaan tuhansia jopa 6 tuhatta kk.... olin heillä yhden päivän töissä ja totesin et myynti puheet on silkkaa valhetta ja manipulointia... moraali ja omat arvot iski niin vastaan et erosin heti ekan päivän jälkeen

        Et ole sankari pääs kii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko ihmekkää et tekevät tappiota niiden myynti taktiikka on jotai iha syöpää ja työntekijoille maksetaan tuhansia jopa 6 tuhatta kk.... olin heillä yhden päivän töissä ja totesin et myynti puheet on silkkaa valhetta ja manipulointia... moraali ja omat arvot iski niin vastaan et erosin heti ekan päivän jälkeen

        Paljonko sait palkkaa ekana päivänä? Saako vaikkei myyntiä tulis?


    • Anonyymi

      Jos ei löydy, eikä pysty näyttämään poliisilta saatua TURVASUOJAAJAKORTTIA, soittakaa poliisit. Tuo on luvanvaraista toimintaa!!!!

      • Anonyymi

        Jaa, mulle just jotain korttia rupes esitteleen, ku olin innoton varaamaan esittelyaikaa. Sanoin, että minäkin se pystyn tulostamaan tuollaisen kortin tietokoneelta viidessä minuutissa ja pyöristämän kulmat vaikka kynsisaksilla. Kuka normaali ihminen tietää, miltä joku turvasuojaajakortti näyttää jos ei työskentele tuollaisessa firmassa sattumalta?


    • Anonyymi

      Tekivät tarjouksen josta kieltäydyin. Tämän jälkeen 2 kertaa käyty rikkomassa ikkuna. Olisikohan yhteyttä?

      • Anonyymi

        Meillä kävi myyjä tekemässä tarjouksen, josta kieltäydyimme. Seuraavana yönä hävisi pyörä pihasta. Vaikea uskoa sattumaan, kun pihalle pitää tulla varta vasten, että pyörän edes näkee.


      • Anonyymi

        Joopa jooooöo


      • Anonyymi

        ei se sector ny kuite semmosta tee se on iha laillinen firma kuite


      • Anonyymi

        Rikollisia paljon noissa "turvallisuusfirmoissa"... Viimeaikojen uutiset järjestyksenvalvojien touhuista...


    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa kun korona aikaa käyvät luukuttamassa ovilla :(

    • Anonyymi

      Erittäin kurjaa heille, että aloittavat myyntipuheet valheella muka taloyhtiöön tulevasta asennuksesta. Miten kukaan ostaa mitään valehtelijalta??? Ja kun ovelle tullaan koputtelemaan noin klo 21, ainakin minulla päällimmäinen fiilis on ärtymys...

    • Anonyymi

      Huijarit liikkeellä nyt Kausalassa

    • Anonyymi

      On kyllä uskomaton firma tämä, myyjät ihan idiootteja

      • Anonyymi

        Eilen kävivät asuntoni ovella, halusivat tulla sisälle asuntoon. En antanut tulla, pienimuotoista viduilua tuli sen jälkeen myyjältä. Annoin palautetta heidän vierailustaan luonani, pomonsa mielestä olen huumorintajuton, kun en päästänyt tuntemattomia asuntooni. Virheekseen myönsivät turvavälin jättämisen, kun eivät maskia pitäneet. Muuten asiakkaan vika.


      • Anonyymi

        ite oon töissä. mihinkää muuhun päässy ja tässä on mitä meille käsketään tehä tai potkut. Tästä saa hyvän palkan jos myyntiä tulee mutta ei ole tullut koska suomessa näitä laitteistoja ei tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite oon töissä. mihinkää muuhun päässy ja tässä on mitä meille käsketään tehä tai potkut. Tästä saa hyvän palkan jos myyntiä tulee mutta ei ole tullut koska suomessa näitä laitteistoja ei tarvitse.

        Ku on kotieläimet yksin kotona, on aivan kiva että naapurin eläkeläinen on kolmantena hälyssä. Myyntitapahtuma todella asiallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite oon töissä. mihinkää muuhun päässy ja tässä on mitä meille käsketään tehä tai potkut. Tästä saa hyvän palkan jos myyntiä tulee mutta ei ole tullut koska suomessa näitä laitteistoja ei tarvitse.

        Kyllä tarpeen saa aina luotua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ite oon töissä. mihinkää muuhun päässy ja tässä on mitä meille käsketään tehä tai potkut. Tästä saa hyvän palkan jos myyntiä tulee mutta ei ole tullut koska suomessa näitä laitteistoja ei tarvitse.

        Paska myyjä


    • Anonyymi

      HälLytYYs! Herra siunaa Kymenlaaksoa. Ei taida liikaa työelämä painaa hartioita. Vai pitäisikö sinunkin perään soittaa kansalliskaarti, kun lähdet sinne Siwan kassalle "oikeisiin" töihin?

    • Anonyymi

      äkää päästäkö sisälle,huonot kokemukeset tuosta Sectoe alramata.

    • Myyntitapa tosiaan hyvin tungettelevainen.
      Olen sitä mieltä, että ovelta ovelle myynti pitäis kyllä kokonaan kieltää.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Lisäksi siitä pitäisi tehdä rangaistavaa ja rikoslain alaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Lisäksi siitä pitäisi tehdä rangaistavaa ja rikoslain alaista.

        Hyvä idea.


    • Anonyymi

      Ajoin tontiltani yhden pois, hetken päästä tuli toinen myyjä, käskin lähteä vähän nopeesti pois, korona aika ei naamaria kasvoilla ilta myöhäsellä ollaan liikkeelä auto ajettiin nurkan taakse toinen oli kävelten liikkeelä. Eikö todellakaan saada lakia joka kieltää kaupustelun.

      • Anonyymi

        Aha, maskittomuus jatkuu. Tein marraskuussa heidän esimiehelle valituksen maskittomuudesta ja tunkeilevasta kauppatavasta. Lupasi korjata asian. Ei näköjään korjannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, maskittomuus jatkuu. Tein marraskuussa heidän esimiehelle valituksen maskittomuudesta ja tunkeilevasta kauppatavasta. Lupasi korjata asian. Ei näköjään korjannut.

        Meidänkin ovelle tuli ja sanoi: ”terve, mitä kuuluu?”
        Sanoin että mitä se sulle kuuluu ja lähetin matkoihinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidänkin ovelle tuli ja sanoi: ”terve, mitä kuuluu?”
        Sanoin että mitä se sulle kuuluu ja lähetin matkoihinsa

        Ihan oikein. Minä käsken seuraavaksi painua hevonveehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikein. Minä käsken seuraavaksi painua hevonveehen.

        Pitäiskö niitten sitten sanoa haista vittu osta hälyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö niitten sitten sanoa haista vittu osta hälyt

        Niiden pitäisi olla tulematta ovelle, se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, maskittomuus jatkuu. Tein marraskuussa heidän esimiehelle valituksen maskittomuudesta ja tunkeilevasta kauppatavasta. Lupasi korjata asian. Ei näköjään korjannut.

        Just tänään kävi meillä.....ilman maskia, retosteli miten saa 200e bonuksen jokaisesta tänään tehdystä kaupasta. Todella tungetteleva kun kyseli meidän työajat ym. Mitä helvettiä ne sille äijälle kuuluu??? Ei tullu kauppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiden pitäisi olla tulematta ovelle, se riittää.

        Silloinhan ois hyvä olla ovessa lappu, että ei kaupustelua, niin eivät tule ovelle :D mut voin sanoa tuosta yrityksestä, että riistetään työntekijöiltä. Ei mitään pohjapalkkaa ja olemattomat työsuhde-edut. Tuttu ollut tuolla töissä ja nyt ollut pari kk ettei ole saanut, kuin muutaman satasen kuussa palkkaa vaikka usein työt venyy sinne yli 8h päivässä ja iltapainotteinen työ mistä ei tule mitään lisiä, eikä kerry lomapäiviä tai rahojakaan käsittääkseni. Harmittaa sivusta seurata, kun ilmaista työtä käytännössä tekee eikä oo aina mikään helppo duuni tuo oveltaovelle myynti....


    • Anonyymi

      Porissa kiertää näitä samoja myyjiä parhaillaan.Iltamyöhään soittelevat ovikelloa.Tutullani on heiltä turvajärjestelmä.Olivat poikenneet kysymään,mitä tuttuni on tykännyt,ja voisiko suositella muillekin.Haloo.Ilta kahdeksan jälkeen.Korona aika,ja vielä iällä oleva naishenkilö.Oli päästänyt heidät kotiinsa.Epäilen,että eivät olleet kyllä kyseisen firman asialla?Kävivät katsastamassa jotain aivan muuta

    • Anonyymi

      Törkeää myyntitouhua, lampsivat lupia kyselemättä ihmisten pihoille. No, annoin v*ttuillessani poikien jauhaa sitä itseään reilut puoli tuntia ja sen jälkeen totesin, että sori emme osta jo periaatteellisista syistä yhtään mitään suoramyyntinä ilman kilpailutusta. Meni pojilla jauhot suuhun. Kaikki perinteiset suoramyyntikikat oli kyllä käytössä, mutta onneksi en ole seniili.

      • Anonyymi

        Verisure meilläkin ollut jo 2 vuotta. Tyytyväisiä oltu palveluun. Myynti ja asennus oli nopeaa ja sujuvaa. Jos ei tarvetta muun takia niin paloturvallisuuden puolesta


    • Anonyymi

      Pari faktaa ovimyynnistä:
      1. Ovimyyntiä on tehty siitä asti kun ovi keksittiin.
      2. Yleisesti ottaen kyseessä ei ole huijaus, vaan myyjälle voi sanoa ihan nätisti että ei kiitos jos ei kiinnosta.
      3. Oveen koputetaan ilta-aikaan, koska se koetaan vähemmän häiritseväksi ja pieniäänisemmäksi; monella on lapsia nukkumassa jo illalla ja tämän vuoksi minäkään en itse paina ovikelloa enään iltakasin jälkeen vaan koputan.
      4. Ovimyynti ei ole millään tavalla laitonta ja jokaisella suomalaisella on oikeus ottaa pala maalarinteippiä ja teipata oveen teksti ”kaupustelu kielletty”.

      En edusta mitään yritystä tätä tekstiä kirjoittaessani, mutta itse olen ainakin sitä mieltä että yksi Euroopan suurimmista hälytysjärjestelmien toimittajista ei välttämättä lähde ensisijassa huijaamaan asiakkaita.

      • Anonyymi

        Täyttä saissea. Varmasti edustat kyseistä idiootti myyntiä.


      • Anonyymi

        Euroopan suurimpaan on vielä pitkä matka, mutta itsekkin mainostavat etteivät tule ovelle ilta kasin jälkeen niin tästä huolimatta ovia ryskytetään vielä ysin jälkeenkin.


      • Anonyymi

        Kyseinen kieltolappu ei päde kyseisen yhtiön myyjiin. Ei myöskään kauniisti muotoiltu "ei kiitos, näkemiin!". Näitä täytyy kunnolla käskeä painumaan helvettiin. Todella epäilyttävää ja huonokäytöksistä pakkomyyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen kieltolappu ei päde kyseisen yhtiön myyjiin. Ei myöskään kauniisti muotoiltu "ei kiitos, näkemiin!". Näitä täytyy kunnolla käskeä painumaan helvettiin. Todella epäilyttävää ja huonokäytöksistä pakkomyyntiä.

        Samoin kävi täällä 5 kertaa sanoin rauhallisesti etten osta ja sulkemassa ovea ku jeppe vänkää aina vain Sitten HUUUSIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä saissea. Varmasti edustat kyseistä idiootti myyntiä.

        Hyvinkin mahdollista. Trolleja on kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen kieltolappu ei päde kyseisen yhtiön myyjiin. Ei myöskään kauniisti muotoiltu "ei kiitos, näkemiin!". Näitä täytyy kunnolla käskeä painumaan helvettiin. Todella epäilyttävää ja huonokäytöksistä pakkomyyntiä.

        Tuo on totta. Tämä huomattu meidänkin yhtiössä.


    • Anonyymi

      Kyllä on vajakkien pulju tuo. Ei mene sana _EI_ perille ollenkaan. Käytöstavat nolla.

      • Anonyymi

        Näin juuri


    • Anonyymi

      Myyjät ihan ala arvoisia.

    • Anonyymi

      Nyt ne kiertelee ja soittelee perään Kokemäellä 3-4. 2. 2022 .

    • Anonyymi

      Mun koiran koulutus on vähä kesken , mitä jos Hurtissimo pääsee kiinni illan ovihakkkaajaan . Muistanee aivoton hiippailija tovin aikaa ! Sitäpaitsi mulla on ilkivalta -vakuutus ikkunankivityksen varalta entisen työni puolesta , joten meinaako kokeilla onneaan .

      • Anonyymi

        Mahtaa vääntyä ihanalta pennulta niskat melkonopiaa nuri


    • Anonyymi

      Nyt Kokemäellä on hyvä sauma kaupata " turvallisuutta " , kun Polliisin panssari-autot ajelee ilman kerrottua syytä iltaisin . Ja puoli tusinaa muita virka-maijoja .

    • Anonyymi

      Kai te tajuutte et ne tekee vaan työtään pakko niidenkin saada lisää asiakkaita, ja valvonta kamera on hyvä olla jos käy varkaita... Ei sun oma kusinen valvonta kamera kelpaa oikeudessa esim. On kyl idiootteja ihmisiä, ajatelkaa välillä järjellä, jotkut ei vaan nää asioita toisten näkökulmista, pitäs pitää vaa pää kii jos luulet et oot oikeessa, et ole :D
      Hohho

      • Anonyymi

        Ostin käytettynä Celotron Pulse järjestelmän ja olen myös hypistellyt sectorin peruspakettia ja tulin siihen lopputulemaan että tuo Celotronin "stand alone" paketti on paljon parempi hinta/laatu suhteeltaan kun ei tarvitse mitään kuukausimaksuja ja lisäosia voi ostaa ihan omaksi tarpeen mukaan. Hintakin murto osan siitä mitä Sectorin järjestelmä maksaa. Sectorin järjestelmä käyttää Resideon tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin käytettynä Celotron Pulse järjestelmän ja olen myös hypistellyt sectorin peruspakettia ja tulin siihen lopputulemaan että tuo Celotronin "stand alone" paketti on paljon parempi hinta/laatu suhteeltaan kun ei tarvitse mitään kuukausimaksuja ja lisäosia voi ostaa ihan omaksi tarpeen mukaan. Hintakin murto osan siitä mitä Sectorin järjestelmä maksaa. Sectorin järjestelmä käyttää Resideon tuotteita.

        "Sectorin järjestelmä käyttää Resideon tuotteita." Hmm, ei taida kyllä käyttää. Lisäksi Sector Alarm myy palvelua, niin totta kai kyseessä on silloin kuukausihinta. Omilla laitteillasi ei ole juuri mitään käyttöä, jos jotain sattuu. Kyllä voi ihminen olla uuvatti :D


      • Anonyymi

        Ei sun oma kusinen valvonta kamera kelpaa oikeudessa

        Miten niin ei, perustele tai osoita case, joka yksiselitteisesti osoittaa väittämän. Nauhoite on nauhoite, sillä ei ole periaatteellista väliä, kenen nauhoittama se on, ellei sitten kaksi tai useampi nauhoite ole ristiriidassa keskenään.

        Gbus, mikä urpå...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sectorin järjestelmä käyttää Resideon tuotteita." Hmm, ei taida kyllä käyttää. Lisäksi Sector Alarm myy palvelua, niin totta kai kyseessä on silloin kuukausihinta. Omilla laitteillasi ei ole juuri mitään käyttöä, jos jotain sattuu. Kyllä voi ihminen olla uuvatti :D

        "Omilla laitteillasi ei ole juuri mitään käyttöä, jos jotain sattuu."

        Miten niin ei? Perustelut uupuvat. Kyllä omastakin laitteistosta saa tarvittaessa aika käyttökelpoisen, vaatii myyntikyvyn sijaan älykkyyttä.


    • Anonyymi

      Meidän saksanpaimenkoira oli pihalla, ei tullut edes esittelemään. Kummallista valikointia.

      • Anonyymi

        Ei ollu kauaa ...jaloillaan .ded


    • Anonyymi

      Kävivät just meillä. Käskin suksia kuuseen koska mä en ensinnäkään osta mitään ovelta ovelle-helppoheikeiltä, enkä varsinkaan noilta kun mainekin on mitä on. Ja jos vielä tulevat niin se on soitto poliisille kotirauhan häirinnästä, ei nimittäin ollut edes eka kerta!

      • Anonyymi

        Sama juttu täällä.


    • Anonyymi

      Jututtakaa kaveria ja kierrätte taloa, varastoa ja autotallia ympäri. Pyydä tarjous, pilko tarjous osiin ja tee paljon kysymyksiä. Anna käsitys että teet suuretkin kaupat. Pyri viemään veikon aikaa mahdollisimman paljon, tee erilaisia kysymyksiä, pyri saamaan veikon pää sekaisin. Nauti hetkestäsi kun veikko on sekaisin. Lopuksi heivaa pihalle, näin kaveri menetti arvokasta peliaikaa. Nyt vain kuppi kahvia ja nauti olostasi hymyillen.

    • Anonyymi

      Meillä kävi klo 20.00 oveen nyrkillä koputti puoli tumma kysy ..joko vkn lpppu alootettu ???sanoin nyt kannattaa lähteä,lähti ja varmasti.

    • Anonyymi

      Minusta jokaisessa ammatissa riittää näitä idiootteja ja aina negatiivisista kokemuksista jaksetaan jauhaa, mutta vähemmän tulee positiivista palautetta. Minusta tuossa työssä on se hienoa, että suojataan ihmisten koteja, mitä pahaa siinä on? Laittakaa lappu oveen, että ei kaupustelua ja lopettakaa se hirveä uhoaminen ja paskan jauhaminen ihan naurettavaa luettavaa. En käsitä mihin ihmisillä on käytöstavat menny, jos joku tulee kauppaamaan niin hänelle voi sanoa ihan asiallisesti, että ei kiinnosta ja hyvät päivän jatkot tai laittakaa hyvät ihmiset se lappu oveen, että ei kaupustelua jos niin häiritsee!

      • Anonyymi

        Oveen ei tarvitse mitään liimalla ja noiden käytös juuri sitä mitä ei pidä olla. Siksi ne haukutaan ja lähetetään huitsin nevadaan ovelta.


      • Anonyymi

        Voi sitten vaikka netistä tilata, ei tarvis käydä ihmisten ovilla yöllä.


    • Anonyymi

      tylysti käyttäytyvät, vanhusten kotiin pimeän aikaan, varokaa,

      • Anonyymi

        Just kävi ovella ja sanoi että lähiaikoina asentavat neljä järjestelmää tähän alueelle. Vastasin että asentakaa vaan ja toivotin illan jatkoa. Itseä ainakin tollanen melkeinpä lipevä ja tungetteleva kauppaaminen ärsyttää. Jos tarviin jotakin otan mieluummin itse yhteyttää myyjiin ja etenen sillai.


    • Anonyymi

      Sector Alarmin järjestelmä ja valvontapalvelu muuten OK ja jonkinlaisena S-tarjouksena saatiin asennus kesämökille halvalla, mutta myyjän mukaan järjestelmään piti saada myös videokamera pihan valvontaan. Myöhemmin on selvinnyt ettei videokamerat lasketa mukaan hintakattoon eivätkä ilmeisesti ole edes heidän valvonnassa. Sen sijaan niiden seuraaminen kyllä vaatii johonkin pilvipalveluun liittämistä. Olemme tietenkin vähän vihaisia ettei saada mitä on luvattu.

      • Anonyymi

        Johan tuo selviää siitä "tarjouksesta" kun tarkkaan lukee...


    • Anonyymi

      Ihme peliä, kyykyttää jengii
      -15°c pakkasessa. Kaupassa tutusi punatakkinen luulin tontuksi :'( rupesi oikein harmittamaan kun toinen siellä kylmissään kaupan penkillä lämmittelee toppatakissa tosin semi-ohkasessa sellasessa. Olisikohan ollu ennen kello 16.
      No sama kaveri tarpo kotimatkallani pitkin hankea.

      • Anonyymi

        Ajattelin ajellessan taitaa kaveri kävellä meille.
        Ei taideta avata :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin ajellessan taitaa kaveri kävellä meille.
        Ei taideta avata :)

        =verisure


    • Anonyymi

      Johtajat ovat kyseisessä firmassa ihan turhia

    • Anonyymi

      Poistavat kaikki negatiiviset palautteet Facebookista.

      • Anonyymi

        Toivottavasti eivät täällä pysty samaan...


    • Anonyymi

      Tänään Ähtärissä🥵

    • Anonyymi

      Taas punatakit liikkeellä.

      • Anonyymi

        Tänään punatakit on liikkeellä Espoossa ja käännytin juuri pois ovelta. Siihen meni ehkä 5min jona aikana toistelin että EI KIINNOSTA, EN OSTA, EN SOVI TAPAAMISTA HUOMISELLE. Sitten lopulta luovuttivat. Huh.


    • Anonyymi

      Ihan turha maksaa about 50€/kk ihan turhasta

    • Anonyymi

      Oulussa kiertelevät illalla yhdeksän aikaan soittelemassa ovikelloa. Just ku saanu lapset nukkumaan. Onneksi vaimo kerkes avata oven ja käännyttää sector alarm tykyttäjän pois, ennen ku ite kerkesin ovelle. Ois ollu pari sanaa sanottavana

      • Anonyymi

        Säästyit turpaansaannilta.


    • Anonyymi

      "mmmmm me ei-i-i varm-a-a nnnnnyt h-h-haluta täl-lästä" todellisuus tän postauksen "Joo lähetin vittuun punatakkiset mun kiinteistöltä" tyypit.

    • Anonyymi

      XDD Ei pysty muuta ku vaa nauraa

      Ihmiset joilta löytyy ”omat” laitteet ovat vain yksinkertaisesti pihejä. Mieti aluksi, mistä laitteistossa on kyse? Siitä että voit tutkia lasin läpi miltä se taulu nyt näyttää, vai oikeasti koko asunnon turvallisuudesta? Mitä teet, kun olet hawailla ottamas sitä viidennettä juomaa ja näät kun taloosi ryöstetään, soitat poliisille? Ymmärtäkää ihmiset että omat laitteet on kiva jos haluat stalkata taloasi kuin idiootti kun se tulipalo on lähteny kytemää, palvelu on ihmisille jotka voi olla 24/7 mielenrauhassa, ihmiset joilla on elämä. Palvelu on se mikä mittaa teidän turvallisuuden, ei he myy laitteistoa vaan palvelua. Palvelu on paras asia kodille, mihin sijoittaa, ainiin mut mähä unohin et täs ryhmäs puhuu vaan pihit ja tietämättömät xd

      • Anonyymi

        Vaikuttaa että tyhmätkin puhuu.


      • Anonyymi

        Kovastipa yleistät kaltaisias...


      • Anonyymi

        Omat pihakamerat, palo-häkävaroittimet, sisällä liiketunnistimet ja ovissa tunnistimet, kytkettynä omaan kotiautomaatioon jossa valot ja vuotovahdit. Etänä kaikki tiedot puhelimeen samaan sovellukseen ilman kk-maksuja. Mutta jokainen laittaa rahansa mihin haluaa.


      • Anonyymi

        Tää kommentti kuuluu yksinkertaiselle ovikauppiaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa että tyhmätkin puhuu.

        Eriävät näkemykset siitä, mikä hälytysjärjestelmässä on olennaista, ovat aina kiinnostavia. Joillekin laitteiden ominaisuudet ovat tärkeimmät, kun taas toiset korostavat palvelun merkitystä. Tärkeää onkin pohtia, mikä parhaiten vastaa omia tarpeita ja turvallisuuden tunnetta, kyllä ne ammattivarkaat tietävät että ”oma” järjestelmä ei toimi muuten kuin pelotteena, minä voin olla tyhmä mutta he eivät ole, ja sitten ovat huumehörhöt, jotka tuskin edes ymmärtävät mikä kamera on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat pihakamerat, palo-häkävaroittimet, sisällä liiketunnistimet ja ovissa tunnistimet, kytkettynä omaan kotiautomaatioon jossa valot ja vuotovahdit. Etänä kaikki tiedot puhelimeen samaan sovellukseen ilman kk-maksuja. Mutta jokainen laittaa rahansa mihin haluaa.

        Mutta jos tuo on se paras vaihtoehto, niin miksei kaikilla ole omia laitteita? Kirjaimellisesti naapurissasi on palvelu käytössä :D oletko koskaan miettinyt mitä teet jos jotain oikeasti tapahtuisi? Sitä minäkin, mutta kaikilla on omat mielipiteet turvallisuuteen liittyen, tärkeintä on että se sun laitteisto tuo sinulle tarvittavan mielenrauhan👍🏻 Puhun vaan faktoja, ja faktat yleensä ei ole kivoja asioita kuulla. Mutta kaikki tyylillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kommentti kuuluu yksinkertaiselle ovikauppiaalle.

        Oikeassa olet, haluutko keksin?


      • Anonyymi

        Muistakaa että ihmiset maksavat myös vakuutusmaksuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat pihakamerat, palo-häkävaroittimet, sisällä liiketunnistimet ja ovissa tunnistimet, kytkettynä omaan kotiautomaatioon jossa valot ja vuotovahdit. Etänä kaikki tiedot puhelimeen samaan sovellukseen ilman kk-maksuja. Mutta jokainen laittaa rahansa mihin haluaa.

        Mitäs sitten ku koitat ulkomailta soittaa suomen 112? Taitaapi soittaa sen maan hälytys keskukseen


    • Anonyymi

      Mies nykyisestä 49 euron tarjouksesta jätti soittopyynnön. 49 euroa oli ainoastaan jäävuoren huippu siitä, mitä oli hinnaksi muuten luetellut... Huijausta. Ei siihen edes kameraa kuulu. Ja kk-maksu alle 50. Kissan viikset! Ei se sitten "ole ollenkaan niin teidän tapauksessanne"... Hiton harhaanjohtavaa tarjontaa. Älkää menkö moiseen retkuun.

    • Anonyymi

      Sanon puhelimessa, että meille ei saa tulla ja jos silti tulevat, en avaa ovea.

    • Anonyymi

      Sama juttu Vaasassa vaikka sanoo että on jo hälytysjärjestelmä Verisure niin ei mee perille. ja myynti tottakai pimeessä myöhään illalla. Ja kovaa pakkomyyntiä

    • Anonyymi

      Sector alarmin myyntityö on asiakasta halventavaa. Käsittämätöntä koulutusta antavat aivan kahjopäistä. Kameravalvonta on kyseenalaista sisätiloissa. Admin oikeudet Sector Alarmilla. Tirkistelyvaara. Jatkossa soitan poliisille kotirauhan häirinnästä kun eivät usko ei sitten millään etten osta. Olen tyytyväinen nykyiseen ja on heti asiallista kommunikointia. Ei pakkopullaa.

    • Anonyymi

      Sector Alarm ei takaa mitään turvapalvelua ei hälytysvasteaikaa. siis myyvät vsin leasing laitteita ja lupauksia. lukeekaa sopimus niin huomaatte ettei mitään vastuuta ota.

    • Anonyymi

      Hei kaikki ! Entä jos teemme aloitteen eduskunnalle ovimyynnin kieltämisestä koska sitä käytetään nykyään härskisti väärin. Eläkeläisiltä saadaan 50000 nimee hetkessä kasaan. Saadaan joku roti tähän

    • Anonyymi

      tuli meillekin tuollainen punatakkinen, tuli oikein ryminällä ovea takoen, ei vissiin huomannu että meillä on ovikello ja ovikamerakin. juttelee kuin oltaisiin vanhoja tuttuja ja naapurinkin hälytysjärjestelmistä kertoi, olivat kuulemma laittaneet.
      ei esittele mitään kotimyyntilupia, pyörähtää vain ympäri ja näyttää logoa selässään.
      kattelee autojamme ja kertoo että olisi ikävä jos noille vahinkoja sattuisi. sitten käskin hänet pois ja vastahakoisesti lähtikin.
      koko stoori on tallennettuna nyt kovalevyllä. hankkisinko tällaiselta satunnaiselta kulkijalta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Sector alarmilta päivää hupi ukkoja olette

      • Anonyymi

        Pitäskö teidän mennä oikeisiin töihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö teidän mennä oikeisiin töihin

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö teidän mennä oikeisiin töihin

        Kyllähä sieltä ”leikki” töistä monet vetää parempaa palkkaa kun sinä sun ”oikeista” töistä


    • Anonyymi

      Päästän omat laumanvartijat heti kimppuun jos nuo kusipäät eksyy mun tontille hortoilemaan. Harmi että oman tontin yksityisyyttä ei saa puolustaa asein.

    • Hei Kysellen onko tämä firma rehellinen sector alarm ? Onko teillä jollakin kokemusta tästä firmasta

    • Anonyymi

      Miksi he käyvät aina illalla myöhään ja pimeällä oville koputtamassa. Onko tämä ihan myyntikikka, jotta ihmiset pelästyisivät. Rikkovat kotirauhan.

    • Anonyymi

      Samat mulkut kävi lappeenrannassakin,eivät meinanneet mitenkään ymmärtää sanaa ei.

    • Anonyymi

      Hankin turvajärjestelmän, olin ajatellut sitä jo ennen myyntiedustajan käyntiä. Myyntitapahtumasta jäi kuitenkin ikävä sivumaku. Edustaja tarjosi edullista liittymistä järjestelmään ja maalaili esittelyssä sitä hyvin täydelliseksi ja peloitteli vesivahingoilla ja tulipaloilla. Asiaan meneminen vei turhaa aikaa. Allekirjoitettavaksi tarjotussa tilauksessa ei kuitenkaan ollut laitteita vesivahingon toteamiseen ja vain yksi savuilmaisin kaksikerroksiseen asuntoon. Sopimusta ei nähnyt paperilla, vain läppärin ruudulla pienin kirjaimin. Myyntitapahtumasta jäi vedätyksen maku, kiirekin muka oli. Tarjous oli voimassa vain tänään. No, järjestelmää halusin mutta huijatuksi tulemisen tunne jäi.

    • Anonyymi

      Olin ostamassa tieokonetta kaupassa, myyjä kauppasi , vakuutusta, kaikenlaisia lisäpalveluita ja hilavitkuttimia siihen lisäksi! Jouduin tiukasti sanomaan , ettei ole tarve ja ostav vain ko tuotteen en lisäpalveluita! Ymmärsin kyllä myyjän pointin hän yrittää myydä, tehdä tuötään ei siitä kannata suuttua ei koti ovella eikä kaupassa. Naurettavan pienet ongelmat ihmisillä.

    • Anonyymi

      Vieraslupa No:5️⃣käyttää väärin vieraslupaa 8A:rapun mies henkilö, joka tuli autollaan jo illalla ja välillä kävivät kääntämässä kiekkoa 3krt. aina uuteen aikaan, aikakin laitettu etukäteen, tulevaan aikaan; tämä mies lähti vasta aamulla k.o autolla, naureskeli vaan välinpitämättömästi
      k.o henkilö antaa KYLLÄ erittäin huonon kuvan yrityksestänne, niin kuin julkisuudessa olleet aiemmat tapahtumat❕❔
      CRM-419, Toyota TOYOTA COROLLA Farmari (AC) 4ov 1798cm³,
      Om:Arval Oy, VANTAA,
      Halt: Sector Alarm Oy HELSINKI

    • Anonyymi

      Luultavasti toimii vantaalla! Varokaa tätä yhtiötä! Ei ole luotettava henkilö, jos käyttäytyy näin epärehellisesti

    • Anonyymi

      Punatakkiset kävi ovella, sanaa EI eivät ymmärrä. Laittoi jopa jalkaansa ovenväliin.. millasta pakkomyyntiä saa nykyisin harrastaa??

    • Anonyymi

      Minkälainen ihminen tekee tällaista työtä???

    • Anonyymi

      Kävivät omalla asunnolla ja antoi ynmärtää että olisivat täällä vuokranantajan pyynnöstä ja käskivät varata ajan. Väsyneenä varasin ja seuraavana päivänä tulivat ovelle ja päästin sisään, vasta puolivälissä tajusin että eivät todellakaan ole vuokranantajan pyynnöstä täällä vaan vain myymässä tuotteittaan... Yli tunnin väännön jälkeen yksi heistä soittaa pomolleen ja tarjoaa asennuksen ja laitteiston ilmaiseksi ja lähtivät hyvin happaman näköisinä kun siihenkin sanoin ei :'D

    • Anonyymi

      Punatakki tänään Lempäälässä. Ei ymmärtänyt poistua kun kehoitin lähteä. Jos tulee uudestaan ovelle, kysyn onko jano?

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe