Olen huomannut että naisia ei siis yhtään kiinnosta. Ei voi mitään. Kyl tässä seurustellu on mut ei muuta. Varmaa siks ku on työtön ja ei oo rahaa ja ei tiedä mitä haluaa tehdä.
Ei naisia siis yhtään kiinnosta.
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaa siksi kun oot ruma.
- Anonyymi
Kukaan nainen ei sori ole rumaksi sanonut. En todellakaan ole ruma:).
- Anonyymi
Elämäs on joko itsellä tyttöystävä tai ei ole. Kai oot sitten ruma kun et saa.
- Anonyymi
En ole ruma.
Oletko ajatellut;
Naisia ei ehkä kiinnosta, jollet ole kiinnostava.
Kiinnostavuus ei ole rahasta kiinni, ei liioin peritystä ulkonäöstä. Se on kiinni ihan siitä oletko kiinnostava.
Olen sanonut tän ennenkin; jos ihminen haluaa – ja onnistuukin siinä – sulautumaan betoniseinään, niin on turha ihmetellä miksei kukaan huomaa.- Anonyymi
En varmaan ole kiinnostava,ja olen ujo. Enkä nyt tee palkkatöitä ehkä siitä kiinni ja en tiedä mitä haluan tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varmaan ole kiinnostava,ja olen ujo. Enkä nyt tee palkkatöitä ehkä siitä kiinni ja en tiedä mitä haluan tehdä.
Huonoa tuuria ja vääränlaisia naisia, monille se työpaikka opiskelu on numero 1 persoona emmä tiedä.
- Anonyymi
Jospa kuitenkin löydät itsellesi kivan kumppanin jossain vaiheessa, näin toivon :)
- Anonyymi
Kiitos. Koska ruma en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko jo miljoonas kerta? en oo ruma oon pitkä.
Oot ruma niin pitkään kunnes kuva ilmestyy palstalle. Ellei ilmesty, et kehtaa laittaa koska oot ruma. Naisetkin tietää sen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi sua kovinkaan komeaksi, sillä naamasi muistuttaa lähinnä peräaukkoa.
T. asioista tietävä taho
- Anonyymi
Miten on, missä ne naiset ovat, jotka eivät käy töissä tai ovat kassoina tms?
Missä töissä tavisnaiset yleensä ovat? Kai heitäkin on pätkätöissä ja työttöminä.
Asun Helsingissä, itselle täysi mysteeri, mitä töitä täälä ihmiset yleensä tekee, että homma pyörii. Huoltojoukkojen tarvii olla massiiviset.
Usein näkee kauniita nuoria naisia jakamassa ruokanäytteitä tms.muita pätkähommien pätkähommia.- Anonyymi
Mut silti ei tunnu rahaton mies kelpaavan joka saa kelasta rahaa.
- Anonyymi
Mitä Allu tarkoitat tuolla että missä naiset jotka ovat työttömiä tai kassoilla.
Onko mielestäsi sama asia olla työtön tai vaan kassaneitinä?
Tyhmyys, rumuuden lisäksi on se syy mikset saa naista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Allu tarkoitat tuolla että missä naiset jotka ovat työttömiä tai kassoilla.
Onko mielestäsi sama asia olla työtön tai vaan kassaneitinä?
Tyhmyys, rumuuden lisäksi on se syy mikset saa naista.No siinäs haukut rumaksi ja tyhmäksi, ei paljo kiinnosta :D taidat ite olla aika tyhmä vaan, että voisit vähän miettiä mitä sanot.
- Anonyymi
Heti täälä vain haukutaan rumaksi, siis voi helvetti eikö ihmisillä muuta tekemistä ole kun haukkua toista? Haloo herätkää ja kattokaa peiliin!!
- Anonyymi
On komeita miehiä. on tavallisia miehiä. on rumia miehiä, ja naisissa sama. Aina ajatellaa negatiivisesti, helvetti saa tulla päin naamaan sanomaan sitte!
- Anonyymi
Onneksi mua joka on aloittaja, niin on sanottu et oot ihan söpö ja kivan näkönen, onneks en ole ruma vaikka kui moni ätmi täälä sanoisi :D.
- Anonyymi
Ätmit täälä vain haukkuu rumaksi, koska itse eivät ole pillua saaneet jopa vuosiin ja naista. Itse kyllä saanut ja seurustellut. :D
- Anonyymi
Siinähän ätmittelet mutta mikä itse olet? Elät kelan tukiaisilla ja naisia et saa rumuutesi takia.
Täyttää minun mielestä pesunkestävän ätmin määritelmän :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän ätmittelet mutta mikä itse olet? Elät kelan tukiaisilla ja naisia et saa rumuutesi takia.
Täyttää minun mielestä pesunkestävän ätmin määritelmän :DNo ihan tavallinen pitkä mies, jota ei kuitenkaa ole rumaksi sanottu. No edelleen siinä sanot rumaksi, paskaakaa mua kiinnostaa.:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttää minun mielestä pesunkestävän ätmin määritelmän :DVarmasti oon saanut enempi naisia kun sinä luuseri.
- Anonyymi
Noh kun oli niin mielenkiintoinen aihe taas uusi koulujuttu..... oikeasti ymmärrän aika hyvinkin tyttöjen mielipiteitä... tylsää taas sama ase-juttua taaskin.
Mutta minä itse haaveilisin jostain tyttökaverista, eivätkä vaatimukset ole kovin suuriakaan oikeasti. Mukavaa aikaa aikaa jos on niin... lähe- Anonyymi
Kun menenen nukkumaan ja joku järeä pistooli tyynyn alla että en ammu kattoon reikiä, toivotaan näin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun menenen nukkumaan ja joku järeä pistooli tyynyn alla että en ammu kattoon reikiä, toivotaan näin :D
Älä syö hirviömääriä jotain teetäkään, mutta vain rentoutukseen sitten.
- Anonyymi
Naiset eli tytöt voivat sitten yrittää keksiä kiinnostuksen aiheita itsellesi, tuollainen olisikin aika hauskaakin sitten.
- Anonyymi
Rumat ei pane tänäänkään, jännämiehet panee tänään naisiaan
- Anonyymi
Paskanmarjat
- Anonyymi
Pitää kai lähtee baariin, kun ei netissä naisia hirveeesti kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574