Parempi hinta asunnosta

Anonyymi

Vanha asunto täytyy saada kaupaksi ja mahdollisimman hyvällä hinnalla. Vähän on rempallaan kun isäntä ei osaa/ehdi rempata. Huonosti ei kannata myyntiremppaa tehdä ettei tule jälkipuheita. Pääkaupunkiseudulla ollaan. Palkatakko rempparyhmä?
Näin mainoksen firmasta joka remppaa ja myy asunnon. Mikäs homma se on?

43

1504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rempattu menee nopeasti kaupaksi, mutta tienaamisen kanssa niin ja näin.

Jos kaikki materiaalit, kodinkoneet yms. halvimman mukaan ja värivalinnat sitä perus tammiparkettia, valkoista seinää, no, KPH lattiassa ehkä myös riemukkaan harmaata laattaa, niin asunto on mallia "tuhnunpyydys" eli kiinnostaa sijoittajaa, joka haluaa vain mahd. perustason = HALVAN kämpän, johon joku sossunelätti kelan maksusitoumuksella rahaa tienaamaan.

Laatutietoinen ostaja taas näkee halvat materiaalit yms. lähinnä haittana - kaikki pitää kantaa kaatopaikalle ja aloittaa alusta.

Tosin hirveän riskialtista on sekin, että lähdetään laittamaan niitä hienompia materiaaleja tai poikkeavaa värimaailmaa (muuta kuin perusvalkoista keittiöön ja KPH seiniin, lattiaan jotain muuta kuin 13 tusinassa tammea jne).

Eli... pintaremontilla ja perustason (13 tusinassa) ratkaisuilla kämpän varmaan saa menemään nopeasti, mutta näitä kun on tarjolla se 13 tusinassa, niin ei kannata odottaa tienaavansa. Siihen remonttiin kun helposti muutama kymppitonni uppoaa.

Paremmin varmaan tienaisi, jos vain kantaa romut (60/70 -luvun keittiökaapit yms) pellolle, tasoittelee ja pohjamaalaa seinät, mutta pintamateriaalit ja kalusteet jäävät seuraavan ostajan valittaviksi. Mutta sitä tosiostajaa voi joutua odottamaan kauemmin.

Varmin tapa mokata on sisustaa kämppä "jun miun maun mukaan" erikoisilla ratkaisuilla, esim persikan värinen laatoitus kylppäriin ja samaa sävyä toistava parketti/laminaatti. Tällainenkin nähty ja voin sanoa, että karsii aika tehokkaasti väh. 50 % potentiaalisesta ostajakunnasta (kaikki 2-lahkeiset).

Myös vihreät kivitasot ja lyijylasi-ikkunat keittiökaapeissa istuvat 70-luvun lähiökerrostalon (missä kaikki muu sitä ankeaa perussettiä kekkoslovakian ajalta) kuin hajuvesi lihapullaan.

• Anonyymi

Helsinkiin on tullut uusi firma joka remontoi, varastoi huonekalusi, remontoi ja myy asuntosi pois. Kuulostaa niin helpolta. Louder vai mikä se oli. Google löytää.
        Jos tällä konstin asunnon hinta nousee, tulee kunnolla remontoitua ilman perheriitaa, luxusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsinkiin on tullut uusi firma joka remontoi, varastoi huonekalusi, remontoi ja myy asuntosi pois. Kuulostaa niin helpolta. Louder vai mikä se oli. Google löytää.
        Jos tällä konstin asunnon hinta nousee, tulee kunnolla remontoitua ilman perheriitaa, luxusta!

Riippuu toki asunnon kunnosta mutta kyllä jos haluaa tienata asunnolla niin kyllä sitä kannattaa remontoida. Onko se sitten pientä pintaremonttia vai jotain ihan isompaa niin vaikuttaa asunnon kunto. Pienikin fixaus kannattaa aina. Olen jostain lukenut tuosta Louder yrityksestä ja heidän toiminnasta. Ajattelin että helppoa nyt kaikki saman katon alta. Ei tarvitse kuin kävellä yhdestä ovesta sisään ja kaikki hoituu samalla kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu toki asunnon kunnosta mutta kyllä jos haluaa tienata asunnolla niin kyllä sitä kannattaa remontoida. Onko se sitten pientä pintaremonttia vai jotain ihan isompaa niin vaikuttaa asunnon kunto. Pienikin fixaus kannattaa aina. Olen jostain lukenut tuosta Louder yrityksestä ja heidän toiminnasta. Ajattelin että helppoa nyt kaikki saman katon alta. Ei tarvitse kuin kävellä yhdestä ovesta sisään ja kaikki hoituu samalla kertaa.

Kuinka kallis palvelu mahtaa olla? Riippuu toki remontin laajuudesta. Palvelee myös ostajaa, saa muuttaa heti sisään. Kiinnostaa! Asunnon myynti ajankohtainen eikä taidot tai aika riitä remppaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka kallis palvelu mahtaa olla? Riippuu toki remontin laajuudesta. Palvelee myös ostajaa, saa muuttaa heti sisään. Kiinnostaa! Asunnon myynti ajankohtainen eikä taidot tai aika riitä remppaan.

Minäkin aloin nyt kiinnostumaan tuosta Lourder LKV välitys jutun toiminnasta. Ompa fiksu juttu. Eli voin pintarempan teetättää pikkulainalla ja samalla asuntoni arvo nousee kivasti. Tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin aloin nyt kiinnostumaan tuosta Lourder LKV välitys jutun toiminnasta. Ompa fiksu juttu. Eli voin pintarempan teetättää pikkulainalla ja samalla asuntoni arvo nousee kivasti. Tykkään.

Vaikuttaa fiksulta ja helpolta. Ajankohtaista lähiaikoina ja tämä asunnon päivitys ressaa eniten. Ylimääräiset kamat kyllä joku romuroope hakee, se ei ole ongelma. Asunto täytyy saada myyntikuntoon ja myytyä kelposella hinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa fiksulta ja helpolta. Ajankohtaista lähiaikoina ja tämä asunnon päivitys ressaa eniten. Ylimääräiset kamat kyllä joku romuroope hakee, se ei ole ongelma. Asunto täytyy saada myyntikuntoon ja myytyä kelposella hinnalla.

Soitin firmaan ja tosiaan varastoivat tavarat, väliaikaisasuntoon remontin ajaksi. Myydään parempaan hintaan. Tartun tähän heti ennenkö ehdin katua. Luotto on kova että asiat sujuu suunnitellusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soitin firmaan ja tosiaan varastoivat tavarat, väliaikaisasuntoon remontin ajaksi. Myydään parempaan hintaan. Tartun tähän heti ennenkö ehdin katua. Luotto on kova että asiat sujuu suunnitellusti.

Remontti ja tavarat rempan tieltä säilöön on hankalin osuus. Uskon että myynninkin hoitaisin itse. Väliaikaisasuminen kaverin nurkissa ei innosta. Näköjään tämä Louder on iskenyt tositarpeeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Remontti ja tavarat rempan tieltä säilöön on hankalin osuus. Uskon että myynninkin hoitaisin itse. Väliaikaisasuminen kaverin nurkissa ei innosta. Näköjään tämä Louder on iskenyt tositarpeeseen.

Taidan myös soittaa tuohon kyseiseen firmaan ja tiedustella koko paketin hintaa koska pääsisin kaikkein helpoimmalla niin jos tosellakin pystyvät tarjoamaan aivan kaikki mitä asuntoni tarvitsee. Sehän helpottaa kyllä ja samalla myös asuntoni hinta nousee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidan myös soittaa tuohon kyseiseen firmaan ja tiedustella koko paketin hintaa koska pääsisin kaikkein helpoimmalla niin jos tosellakin pystyvät tarjoamaan aivan kaikki mitä asuntoni tarvitsee. Sehän helpottaa kyllä ja samalla myös asuntoni hinta nousee

Hitto kun kuulostaakin todella hyvälle jutulle. Uteliaisuuttani selailin ja löysin tuon louderin omat sivut facen kautta. Siellä oli loisto video mitä tuo koko "paketti"tarkoittaa. Tulee todellakin tarpeeseen tuollainen. Ja kivaa se on saada lisää rahaa tienattua siinä sivussa kun asunnon arvo nousee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto kun kuulostaakin todella hyvälle jutulle. Uteliaisuuttani selailin ja löysin tuon louderin omat sivut facen kautta. Siellä oli loisto video mitä tuo koko "paketti"tarkoittaa. Tulee todellakin tarpeeseen tuollainen. Ja kivaa se on saada lisää rahaa tienattua siinä sivussa kun asunnon arvo nousee.

Facestakin siis löytyy? Täytyy tsekata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Facestakin siis löytyy? Täytyy tsekata.

Hyvä video löytyi heidän facesivulta, kaikki olennainen tieto kerrottiin selkeästi.
        Houkuttelee kokeilla jos lopultakin pääsisi naisystävän kanssa saman katon alle. Oman asunnon myynti on hirvittänyt. Peritty vanhemmilta ja ties miltä kaudelta vuosikymmeneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kannattaisi vielä kolmannen kerran omaa firmaa kehua, ihan varmuuden vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kannattaisi vielä kolmannen kerran omaa firmaa kehua, ihan varmuuden vuoksi?

Kun tekee kellon ympäri duunia, palaa väsyneenä liian isoon asuntoon joka vaatisi "jotain" että kehtaisi laittaa myyntiin. Olisin kiitollinen jos saisin siihen apuja. En ehdi, en jaksa enkä osaa. Yleensä LKV firmat stailaavat myyntikuvia varten. Meillä ei se taida riittää.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tekee kellon ympäri duunia, palaa väsyneenä liian isoon asuntoon joka vaatisi "jotain" että kehtaisi laittaa myyntiin. Olisin kiitollinen jos saisin siihen apuja. En ehdi, en jaksa enkä osaa. Yleensä LKV firmat stailaavat myyntikuvia varten. Meillä ei se taida riittää.....

Minäkin kiinnostuin nyt toden teolla tästä kyseisen ketjun jutusta. Menin ja googletin ja todellakin kaikki löytyikin helpostikin facesta. Meillä kun on ajankohtainen tämä asunnon myynti. On meinaan meillä alkuperäiskunnossa asunto ja me emme osaa itse mitään ihmeellistä remppaa tehdä eikä ole edes aikaa. Tosi hieno hommeli et mahdollista saada ihan kaikki mitä muuttoon ja oman asunnon myyntiin liittyykään niin heidän kauttaan. Tulee tarpeeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kiinnostuin nyt toden teolla tästä kyseisen ketjun jutusta. Menin ja googletin ja todellakin kaikki löytyikin helpostikin facesta. Meillä kun on ajankohtainen tämä asunnon myynti. On meinaan meillä alkuperäiskunnossa asunto ja me emme osaa itse mitään ihmeellistä remppaa tehdä eikä ole edes aikaa. Tosi hieno hommeli et mahdollista saada ihan kaikki mitä muuttoon ja oman asunnon myyntiin liittyykään niin heidän kauttaan. Tulee tarpeeseen.

Mulla on asunnon myynti käsillä pikapuoliin, toivon että jo ennen vuoden vaihdetta. Hyvällä paikalla mutta pintasilaus täytyy tehdä. Maalia ja tapettia, luulisin riittävän. Voin itsekin tehdä mutta ehkä katson mitä Louder tarjoaa, kannattaako ryhtyä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on asunnon myynti käsillä pikapuoliin, toivon että jo ennen vuoden vaihdetta. Hyvällä paikalla mutta pintasilaus täytyy tehdä. Maalia ja tapettia, luulisin riittävän. Voin itsekin tehdä mutta ehkä katson mitä Louder tarjoaa, kannattaako ryhtyä itse.

Minäkin innostuin nyt tuosta kyseisestä firman tarjonnasta. Wau. Meinataan lyödä hynttyyt yhteen uuden miesystäväni kera ja molemilla vanhahtavat omat asunnot joten tuollainen juttu mistä saa kaikki palvelut niin on juuri meidän juttu. Täydellistä. Kiitos teille kommentoijat vinkistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin innostuin nyt tuosta kyseisestä firman tarjonnasta. Wau. Meinataan lyödä hynttyyt yhteen uuden miesystäväni kera ja molemilla vanhahtavat omat asunnot joten tuollainen juttu mistä saa kaikki palvelut niin on juuri meidän juttu. Täydellistä. Kiitos teille kommentoijat vinkistä.

Kannatan sitä että remontit tekee ammattilainen, ei tule jälkipuheita ja jos tulee niin varmasti ottavat vastuun tekemisistään. Asunnon myynti kannattaa antaa myös osaaviin käsiin. Jos tulee ajankohtaiseksi, tartun palveluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatan sitä että remontit tekee ammattilainen, ei tule jälkipuheita ja jos tulee niin varmasti ottavat vastuun tekemisistään. Asunnon myynti kannattaa antaa myös osaaviin käsiin. Jos tulee ajankohtaiseksi, tartun palveluun.

Mielenkiinnolla seurailen tätä juttua 👍 Ehkäpä itsekkin voisin tuohon ensivuonna turvautua et käyttäisin kyseisen firman palveluja. Ei siis vielä ajankohtainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiinnolla seurailen tätä juttua 👍 Ehkäpä itsekkin voisin tuohon ensivuonna turvautua et käyttäisin kyseisen firman palveluja. Ei siis vielä ajankohtainen.

Ihmiset on vaativaisia asunnon ostajina. Täytyy olla viimeisimmät kotkotukset. En alkaisi itse remppaan enkä edes myyntipuuhaan. Hoitakoot ammattilaiset.

• Anonyymi

Tosi noloa... mainontaa.

• Anonyymi

No miten itse toimit tilanteessa kun asunto joka vaatii "jotain" ?? Voit hyvin suositella sukulaistasi jolla on remonttifirma, kiinteistövälitys ym. Kuuntelen vinkit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten itse toimit tilanteessa kun asunto joka vaatii "jotain" ?? Voit hyvin suositella sukulaistasi jolla on remonttifirma, kiinteistövälitys ym. Kuuntelen vinkit!

Mitä mainontaa tässäkin ketjussa mukama oli. Hyvä se on kertoa meille jotka emme tiedä et tuollainenkin täyden myynnin paketti mahdollista edes saada saman firman kautta. Upeeta. Taatusti asiakkaita riittää tässä kiireisessä maailmassa. Aloin itse myös nyt miettimään kun tulee ajankohtaiseksi lähivuoden päästä tuo kun isäni haluaa vanhainkotiin ja asunnon myyntiin. Mitä paremman hinnan asunnosta siinä kohtaa hän saa niin sen enempi hää saa nauttia vanhainkodissa vaikka mistä hoidoista tai mitä nyt ikinä tarviikaan siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen itse koska olen ammattilainen. Eikä tarvitse täällä mainostaa, töitä riittää ilmankin: Työn laatu puhuu puolestaan.
        Periaattessa toi konsepti sinällään olis ihan ok, mutta miksi ei kehdata kertoa siitä reilusti, ilman täydellisen ilmiselvää piilomainontaa: SE on noloa ja antaa koko lafkasta hyvin epäilyttävän/epämiellyttävän kuvan. Terveiset vaan sinne pääkallonpaikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen itse koska olen ammattilainen. Eikä tarvitse täällä mainostaa, töitä riittää ilmankin: Työn laatu puhuu puolestaan.
        Periaattessa toi konsepti sinällään olis ihan ok, mutta miksi ei kehdata kertoa siitä reilusti, ilman täydellisen ilmiselvää piilomainontaa: SE on noloa ja antaa koko lafkasta hyvin epäilyttävän/epämiellyttävän kuvan. Terveiset vaan sinne pääkallonpaikalle.

Ompa jännä juttu et aina joukosta löytyy yksi joka heti kuvittelee piilomainontaa ja samalla kehuu itseään. Heh. Hauskasta nähdä. Mutta minkäs sille voi. Itsekkin meinaan turvautua ammattilaisten puoleen kun meinasin et myyn kaikki vuokraasuntoni pois. Lähden niillä rahoilla pois Suomesta. Riittää jo loputon verojen maksu. Taatusti otan siinä kohtaa tuollaiseen firmaan yhteyden ja koitan saada paremmat rahat kun kaikkiin tehdään perusteellinen remontti. Elämä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompa jännä juttu et aina joukosta löytyy yksi joka heti kuvittelee piilomainontaa ja samalla kehuu itseään. Heh. Hauskasta nähdä. Mutta minkäs sille voi. Itsekkin meinaan turvautua ammattilaisten puoleen kun meinasin et myyn kaikki vuokraasuntoni pois. Lähden niillä rahoilla pois Suomesta. Riittää jo loputon verojen maksu. Taatusti otan siinä kohtaa tuollaiseen firmaan yhteyden ja koitan saada paremmat rahat kun kaikkiin tehdään perusteellinen remontti. Elämä on.

Jos ei näe tämän ketjun mainontaa on tyhmä.
        1. Luo ongelma
        2. Vastaile jotain
        3. "Joku" keksii palveluntarjoajan ja ongelmaan sopivan ratkaisun
        4. Vitsi kun yhtäkkiä olikin konseptista kiinnostuneita nostamassa lankaa kuumaksi

Sissimainonta, vaikeusaste 0, käytetty aika 15 minuuttia, kustannus 6 euroa (pulla kahvi), profit.

• Anonyymi

Minkä tasoisen remontin mahtavat tehdä? LKV firma kyseessä niin maine pitää säilyä.
      Käyttävätkö yhtä tiettyä remonttiyritystä vai useita?

• Anonyymi

Paras vaan tehdä remppa tai teettää se. Myydä asunto itse tai antaa välttäjälle. Asunnon omistamisesta on vaan riesaa. Arvo voi heitellä, yhtiön mahdolliset kalliit rempat niskassa. Mutta hyvä konsepti tuo on.

• Anonyymi

Hyvä konsepti palveluntarjoajalle. Palkkio rempasta ja myynnistä 5% asunnon velattomasta myyntihinnasta. On muuten aika suolainen hinta kun kämppien hinnat yli 200 000 euroa. Siihen kun laskee päälle muutto, varastointi, väistöasunto ja varsinaisen remontin kulut, niin vaikea tuossa on voittoa tehdä. Välittäjä saa varmoja kauppoja minimiriskillä. Myyjälle lähinnä riskiä ja rahanmenoa.

• Anonyymi

Kovin kattavaa remonttia ei edes kannata tehdä, ostaja kuitenkin haluaa laittaa mieleisekseen. Kannatan maalausta, valkoisella vaan kaikki pinnat, se raikastaa ja antaa puhtaan vaikutelman. Luulen että tästä on kyse Louder Lkv:llä.
      Ylimääräistä on varastointi ja väliaikaisasunto. Ei mahdotonta toteuttaa itse.

• Anonyymi

Minä ja miesystäväni halumme muuttaa yhteen täydellisesti remontoituun asuntoon. Maksoi mitä maksoi mutta mahdollisimman helppoa sen pitää olla. Arvostamme molemmat että ettei tarvitse mitään remonttia tehdä. Olemme reissu duunissa molemmat ja eikä olisi edes aikaa tehdä remppaa. Todella fiksua et nykyään löytyy erillaisia täyden palvelun firmoja vaikka se sitten maksaiskin. Hyvästä voi maksaa aina. Lisää vaan tuollaista palvelua ympäri Suomea.

• Anonyymi

Jos nyt olisi asunnonosto ajankohtainen haluaisin myös rempatun, hyvässä nykyaikaisessa kunnossa olevan asunnon. Elämäntilanteeseen ei mahdu pientäkään remppaa. Uskon että sama tilanne useimmilla. Loistava konsepti tällä LKV Louderilla.
      Muistelisin jo vastaavasta lukeneeni keväällä.

• Anonyymi

En tiennyt että tämmöinen palvelu on! Kiitos "mainoksesta" sopii mulle. Haluan asunnosta eroon pikaisella aikataululla, muutto on tulossa työ perässä Norjaan. Jos ei mene kaupaksi voin vuokrata mutta vain välittäjän kautta. Onkohan tätä palvelua?

• Anonyymi

Oho,mielenkiintoista luettavaa tämä koko ketju. Kiitos. Sain tästä koko ketjusta hyvän kuvan miten minun pitää toimia perintöasuntoni kanssa. Otan siis yhteyttä kyseiseen paikkaan.

• Anonyymi

Olen tähän asti tehnyt myyntirempat itse, nyt alkaa oleen itsellä paikat rempallaan etten jaksa. Remonttifirmoissa harmittaa kun aikataulut ei pidä, käyn asunnolla ja huomaan ettei työt edisty. Harmittaahan se.Sinänsä palvelut yhteen paikkaan on hyvä idea.

• Anonyymi

Siitä vaan tekemään remppaa omin voimin. Minä käytän tämän palvelun riemusta kiljuen. Kiitos Louderin huipputiimi!

• Anonyymi

Ehdottomasti kannatan että kaikki palvelut mahdollista saada saman katon alta. Helppous,toki maksaakin enempi,mutta lisäraha kelpaa aina mitä siinä sitten asunnon omistajana hyötyy. Mikäpä ei maksaisi tässä maailmassa. Hienoa palvelua tuo on asiakkaille. Käytännöllinen.

• Anonyymi

Tässä on väännetty yhdestä yksiöstä pari kuukautta. Alkaa jo harmittaan. Tiedän että pintaremppaa huutaa mutta en pysty siihen kun ei vaan aika riitä.
      Hintaa en pysty myöskään laskemaan enää yhtään, nostopaine pikemmin kun on huippupaikalla Hesan keskustassa.
      Katon viikonlopun näytön ja sitten soitan Louderin tyypeille. Kiitos myös vinkistä.

• Anonyymi

Itse en meinaa enää yhteenkään asuntooni tehdä remontteja. Alkaa tuo ikä jo painaa ja kestää aivan liian kauan omat tekemiseni. Ammattilaiset asialle säästämättä. Sitten kun päätän lopettaa kokonaan vuokraamasta asuntojani niin ilman muuta otan yhteyttä tuollaisen firman tarjoamaan palveluun. Voiko tuon helpompaa enää olla. Puhun nyt vain itseni puolesta tässä asiassa. Tulee aika jolloin monella muullakin tuo sama edessä et joutuu turvautumaan ulkopuolisten apuihin. Ja ehkä siinä samalla vielä voi tienata muutaman euron lisää kun alan ammattilaiset hoitavat.

• Anonyymi

Vain idiootti ostaa rempatun kämpän ja maksaa huvista.Jos maalit maksaa 200 euroa niin kuinka se nostaa kämpän hintaa 15 tonnia? Tätä en ole vielä hoksannut.

• Anonyymi

Sinun remonttisi jälkeen kämpässä on edelleen istuma-amme kylppärissä ja mustikan väriset, nykyään roikkuvaa mallia, keittiökaapit 70-luvulta.

Maali on halpaa,, mutta keittiötä kun lähtee uusimaan (myös kaapistojen rungot), 5 tonnia on pieni raha - paljon enemmänkin menee,jos pitää saada aikaan tyylikkäitä ja toimivia ratkaisuja normaailn "halvin mahdollinen tuhnunpyydys" sijaan.

Ja kylppäri sitten vielä astetta pahempi, jos ei tee itse... siellä sitä tonneja palaa ennen kuin ollan edes siinä pisteessä, että voi laattoja ruveta lätkimään.

Pohjatöissä (tasoittelut, vesieristykset yms.) menee myös aikaa, joten fiksu ostaja arvostaisi (myös rahallisesti) kämppää, josta on nämä tehty ja jäljellä enää pintamateriaalien valinta oman maun mukaan.

• Anonyymi

Jätin rempabn ostajalle ja sain 100 prosenttia enemmän asunnosta kuin mitä itse maksoin. Ihan hyvä diili ilman näitä huijariremppa yrityksiä.

• Anonyymi

Lakia on säädetty kautta maailman, mutta nyt on tullut katumuksen ja parannuksenteon hetket siitäkin. Sillä laki on Jumalanlaki ja loput ihmissääntöjä. Ei kannata levittää sitä tautia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe