Luin itse tätä palstaa kun hain ja nyt haluankin rohkaista muitakin hakemaan maisterivaiheeseen. Yllättyin todenteolla kun pääsin yliopistoon ja samaa olen kuullut myös muilta. Eli ei kannata miettiä pääsisikö vain kokeilla suoraan papereilla. Oma keskiarvoni ei ollut yli 4 vaan huonompi, mutta pääsin silti Vaasan Yliopistoon.
Eli sisäänpääsy voi olla ”helppoa”, mutta koulu on erittäin vaikeaa ja aiempi Tradenomin tutkinto ei tunnu auttavan yhtään mitään. Kurssit ovat todella työläitä. Mutta jos motivaatiota riittää niin paperit sieltä lopuksi saa:)
Kokemuksiani Tradenomista Maisterivaiheeseen
Anonyymi
3
992
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on! Keskinkertaisin paperein tradenomiksi selviytynyt on lujilla yliopistossa, vaikka kauppatieteet ei kovin kummoista lahjakkuutta vaadi.
- Anonyymi
Mitä pääsit opiskelemaan Vaasaan alle 4 keskiarvolla? :) Itsellänikään ei ole korkea keskiarvo, joten kiinnostaa mihin kannattaa hakea.
- Anonyymi
Kannattaa lukea ne kriteerit. Voidaan painottaa esim. opintopisteiden määrää eikä jeskiarvo ole ainut kriteeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait112919- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606