Käytössä cardace 5mg ja hydrex semi. Olen näitä syönyt noin 3v. Käytön aloituksen jälkeen vaivannut kuiva yskä, no tän tiesinkin et voi tulla mutta... Suht saman ajan kestänyt jatkuva nuha, nyt oli juuri poskiontelotulehduskin. Kutiavat punottavat silmät.. Yms. Näitä hoidettu allergisina oireina mutta nyt rupee jo tympäseen tää nuhan jatkuminen allergialääkkeistä huolimatta. Ja se että silmätkin oireilee, se on kaikista pahin! Tätä vaivaa ollut nyt parisen vuotta. Kasvot punoittaa aina. Jotenkin oon nyt alkanut ajatella että jos nää onkin haittavaikutuksia pitkällä aikavälillä noista mun verenpainelääkkeistä? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Verenpainelääkkeestä
Anonyymi
0178
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.