Taas yksi vippaskonsti narsistiksi leimaamiseen...

Anonyymi

💠Tarkoittaako_

"Yksi hyvä keino paljastaa narsisti on Saarnilahti-Beckerin mukaan ottaa selvää hänen menneisyydestään: entisistä työpaikoista, parisuhteista ja muista sosiaalisista suhteista.

- Jos ne kaikki ovat palasina, voi olla melko varma, että henkilön persoonallisuudessa on jotain vialla."

Tarkoittaako tämä nyt sitä että kun joutuu työttömäksi ja parisuhteetkin sitä myöden kärsivät ja kurjistuvat, pitäisi alistua kohtaloonsa kummallakin saralla.
A) Älä hae uusia työpaikkoja ettei työsuhdekarttasi näytä pilkkoontuneelta.
B) Älä etsi uutta kumppania ettei parisuhdekenttäsi näytä siltä kuin se olisi mennyt palasiksi.

On parempi jäädä työttömänä ruikuttamaan, pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päällensä.

Mielestäni alun vippaskonsti narsistin tunnistamiseksi on aivopieru.
Jos on siis onnistunut saamaan uusia työpaikkoja (vaikka ne on sitten menettänytkin) ja vähän lempeä (senkin ilmeisesti viilennyt) on varmasti oltava narsisti.

https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/201808242201156427

Mikähän on entinen narsisti?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyisin ei taida olla oikein hyvä sekään, jos on aina ollut saman ihmisen kanssa parisuhteessa. Monien mielissä sellainen on hyvin arveluttavaa. Ja entä jos ei löydy merkkejä minkäänlaisesta parisuhteesta? Mitäs jos on vaan vaivihkaa seurustellut tai ollut jopa salasuhteessa tyyliin 10 vuotta?

      Entä jos on joutunut edellisessä työpaikassa hullun psykon kiusaamaksi? Entä pikku erimielisyys itsetietoisen pomon kanssa? Sielloinhan maine on varmasti päreinä.

      Ihmisen elämä voi kulkea polkuja, joita saarnilahtibeckerit eivät tunne.

      • Anonyymi

        Totta tuokin, että nykyisin on häpeä pilkku, jos on ollut vain yhden puolison kanssa alusta loppuun. Parisuhteessa on ollut ne tavalliset kriisit yksi toisensa perään, mutta niistä on vain yhdessä selvitty, siis täysin tuomittavaa, koska ajan henki on toinen. Mutta miksi se on toinen? Siis ajan henki? Miksi nyt on sallittua riepotella lapsia uusperheestä toiseen ja onkin oikein hienoa, että niitä mummoja on potenssiin neljä vähintään? Mummoja, joilla ei kuitenkaan omien suhteiden tai salasuhteiden vuoksi ole aikaa omille eikä toisten lapsenlapsille. Kummallisia ovat polut nykyisin.


    • Anonyymi

      Älä usko näihin narsisti-leimaus-hullutuksiin. Itse sen tiedät miten elät ja aiheutatko muille kärsimystä tai käytätkö toisia hyväksesi. Narsisti ei ole mikään synkeä yksinänen susi, vaan taitavana puhujana on oikein mukavaa seuraa, mutta outo tapa iskeä puukkoja syvälle toisten selkään aina välillä kuin ohimennen. Voi myös valehdella mitä vain jos kokee hyötyvänsä. Hänen pimeässä mielessään hän on oikeutettu siihen. Ehkä häntä on nuorena kiusattu. Ehkä isä löi äitiä. Ehkä hänen pitää suojella perhettään ja varmistaa toimeentulon saanti lapsia varten... Onnea vaan kaikille jotka olette tähän sekaantuneet...

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen ilmiö tuokin, että nykyisinä narsistisina aikoina ruokitaan uskomusta, että asiallinen, yksinkin viihtyvä ihminen on vähintään epäilyttävä, arvaamaton, saattaa hautoa ties mitä. Vastaavasti uskotaan ihmisellä olevan elämä kunnossa, kun hän suuna päänä kouhottaa ympäriinsä puhumassa ihmisille (p***aa) muista ihmisistä.


      • Anonyymi

        Tiedän_tiedän

        "Älä usko näihin narsisti-leimaus-hullutuksiin. Itse sen tiedät miten elät"
        Tiedän tiedän.
        Se vain kauhistuttaa että Saarnilahti-B kehoittelee ilmeisesti työnantajiakin nuuskimaan työntekijöiden menneisyyttä jonka kyllä muutenkin tekevät. Kehoittaa tekemään vielä diagnoosinkin.
        Mikä tai kuka aloittaja sitten onkin, niin viheliäistä kehoittelua. Itse voi toimia noin ja sen näkee luvalla sanottuna jo naamastakin että nuuskii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe