Wanha Työski Hamina

Anonyymi

Haminan suuntaan tulee reissua tässä syksyn aikana ja tansseihin pitäisi silloinkin päästä. Minlälainen paikka tämä Wanha Työski on, esiintyjät vaikuttavat ihan hyviltä.
Yksin olisin menossa ja keski-ikäinen nainen olen.
Tai onko Haminan lähellä jotain muita tanssipaikkoja?

12

2218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HAMINAN WANHA TYÖSKI
      Suomen eturivin artistit valtaavat Wanhan Työskin lavan. Perjantaisin tanssitaan live tanssimusiikin tahdissa ja lauantaisin biletetään Suomen kovimpien artistien johdolla, syyskuusta aina kevään loppuun saakka.

Ennen ja jälkeen tapahtumien tarjolla on karaokea sekä DJ:n palvelut!
      http://tanssi.net/fi/p/1585.html
      Palvelemme perjantaisin 20:00-05:00 ja lauantaisin 22:00 - 05:00
      Tervetuloa Wanhalle Työskille wiihtymään!

Voit järjestää meillä myös häät, pikkujoulut tai muut tapahtumat ruokineen ja ohjelmapalveluineen. Kysy lisää myynnistä!

• Anonyymi

Ihan ok paikka, lattia on oikein hyvä. Itsekin kävin katsastamassa, kun Kyösti Mäkimattila oli esiintymässä. Tanssiakin sai, vaikka tuttuja kasvoja ei ollut, mutta ehkä tanssiporukat tanssivat keskenään(?), osa oli ihan satunnaisia käviöitä, kyllä monesta eri paikasta, yhtään paikallista ei sattunut kohdalleni.

Paikka on aika pieni, jos on Paviin ja Ruuslinnaan tottunut. Vesipistettä ei ollut, baareja kyllä löytyi, joten ihan janoon ei kuole. Hiukset kannattaa kuivata kotona, sillä fööniä e i löytynyt wc:stä, joku nainen sitä kaipaili.

Menisin uudestaan, jos Haminaan tulee menoa. Nyt menin ihan sen takia että edellisestä käynnistä oli 40 v.

Nähtäväksi jää millaiseksi meno siellä muotoutuu....

• Anonyymi

Olipa miellyttävä paikka Wanha Työski Haminassa, vaikka meitä tanssijoita oli vain kourallinen, laatu oli kuitenkin parasta mahdollista. Kaunis miljöö, hyvä tanssisalin lattia, leppoisia ihmisiä jotka toivottivat jo puhelimessa tervetulleeksi kun kyseltiin tanssi tilaisuudesta, vielä pois lähtiessä portieeri kertoili Haminasta ja talon historiasta kaikkea mielenkiintoista. Oli niin positiivinen kokemus että kannatti tehdä 450 km matka

• Anonyymi

Hyvät oli tanzzut, pitkältä mekin tultiin. Suurin osa naamatuttuja, sinänsä hauska havainto, että on muitakin näin innostuneita.

Mutta HYVÄÄ JOULUA teille kaikille!!!!!

• Anonyymi

Halvemmaks olis tullut jättää tanssit järjestämättä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halvemmaks olis tullut jättää tanssit järjestämättä?

Työskissä Tapsan tanssit. Joulupyhinä Kymenlaaksossa liikkeellä koronan uutta tarttuvampaa muunnosta kertoo Iltalehti.

• Anonyymi

Kannattaa pysyä poissa tansseista kokonaan. Miksi ei voida pysyä kotona muutamaa viikkoa ja tanssia lopputalvi normaalisti.
      Onko vaikeata?

• Anonyymi

Nyt ei kannattaisi mennä tansseihin ollenkaan.
        Jokainen tietää, että tanssiessa ei turvavälien pidosta tule mitään.
        Nyt täytyisi jaksaa odottaa ihan laumasuojan muodostumiseen asti.

Näin siitäkin huolimatta, että tanssikansa ei tällaisesta mielipiteestä tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei kannattaisi mennä tansseihin ollenkaan.
        Jokainen tietää, että tanssiessa ei turvavälien pidosta tule mitään.
        Nyt täytyisi jaksaa odottaa ihan laumasuojan muodostumiseen asti.

Näin siitäkin huolimatta, että tanssikansa ei tällaisesta mielipiteestä tykkää.

Tanssitaito ratkaisee. Olen kolkon näköinen mies, nuorena en koskaan löytänyt tyttöystävää, "kauhean" ulkonäön takia. 35 vuotiaana menin paikalliseen tannsikouluun ja treenasin, treenasin ihan mielettömästi. Kotona harjoittelimme siskon kanssa nimenomaan lavatansseja mm. hidasta valssia ainakin vuoden, joka päivä tanssimme.

Sitten se tapahtui: Menin ensimmäistä kertaa lavalle, Korialle. Sieltä se alkoi, ekan reissun jälkeen, alkoi simpukkapuhelin soida..........

Ei ole ollut naisystävistä pulaa, on hankittu taito joka on naisille maailman tärkein asia, mikään muu ei merkitse mitään, sen olen huomannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssitaito ratkaisee. Olen kolkon näköinen mies, nuorena en koskaan löytänyt tyttöystävää, "kauhean" ulkonäön takia. 35 vuotiaana menin paikalliseen tannsikouluun ja treenasin, treenasin ihan mielettömästi. Kotona harjoittelimme siskon kanssa nimenomaan lavatansseja mm. hidasta valssia ainakin vuoden, joka päivä tanssimme.

Sitten se tapahtui: Menin ensimmäistä kertaa lavalle, Korialle. Sieltä se alkoi, ekan reissun jälkeen, alkoi simpukkapuhelin soida..........

Ei ole ollut naisystävistä pulaa, on hankittu taito joka on naisille maailman tärkein asia, mikään muu ei merkitse mitään, sen olen huomannut.

"Ei ole ollut naisystävistä pulaa, on hankittu taito joka on naisille maailman tärkein asia, mikään muu ei merkitse mitään, sen olen huomannut"
        - Ai ku ihanaa ... 😋
        Kokkaus keittiössä onkin tylsää yksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"on hankittu taito joka on naisille maailman tärkein asia"
        - Lakanavalssi 🙊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"on hankittu taito joka on naisille maailman tärkein asia"
        - Lakanavalssi 🙊

Täällä levyt soi 👻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe