Perussuomalaiset vai IVOK - isänmaa ratkaisee!

Tutkimukset kielivät, että Suomessa on vakaasti viidesosa kansasta reviiripuolustajia. Siis isänmaa, suomalaisuus ja omista huolehtiminen. Tuntuuko tuo kolminaisuus pahalta? Ei tunnu. Mikäli perussuomalaiset saavat lisää yhteiskunnallista asiantuntijuutta ja ympäristöosaamista - voi kannatus vakiintua jopa neljäsosaan.

Tuon ps-kannatuksen noustessa mahdollisesti neljäsosaan, jää vasemmistoliikkeelle vain yksi mahdollisuus: demareiden ja Vasemmiston on yhdistettävä voimansa, jolloin toveripiiri kasvaa suunnilleen samaan eli neljännekseen.

Pitääkseen valtiolaivan peräsimen hallussaan, on toveripiiriin ohjelmallisesti integroiduttava DeGrönan eli Vihreiden kanssa, jolloin vihertynyt kaveruus yltäisi jo jopa lähemmäksi puolta koko kansakunnasta, kuitenkin noin 40' sen prosenttiin.

Entä pääoma eli porvaririntama? Kokoomus reivaa linjaansa lähemmäksi ihmistä ja kestävää kehitystä ja muodostaa ohjelmaunionin Keskustan uusvoimien kanssa, ja näin saattaisi asettua kolmannekseen kansastamme.

Vaa' an kieleen pääsisivät sitten pienpuolueet, eli pienvähemmistöjen ohjelmaliikkeet, joiden liikkuminen kahden valtablokin välissä olisi kiinni valtapyyteiden tuulensuunnista. Harry Harkimo saisi edelleen harrastaa yksinpurjehdusta Kokoomuksen apupuolueena.

Kaiken tuon ylläolevan maalailun voisi peittää uusi kansalaisliike - "Isänmaallisen vastuun ja omavaraisuuden kansalaisunioni" - IVOK.

...
6424


PS: sopii kuulemma tänne paremmin kuin PS-lokeroon!

10

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nämähän Persut on tätä sekalaisen seurakunnan joukkoa. Heti kun mennään pois maahanmuutosta oikeisiin asioihin, tulee ongelmia koska puolueessa ei löydykään samanmielisyyttä.

      Vasemmiston ongelma on se, että hyvinvointivaltio tule lähes valmiiksi. Mihin siis vasemmistoa tarvitaan? Ehkä vasta sitten kun nämä uudet hajoittavat voimat saavat perustan sekaisin? Silloin tulee taas vasemmistolle töitä.

      Ei maailma miksikään ole muuttunut. Kun Ruotissa oli vasemmistovalta 50 vuotta, sinä aikana Ruotsi kukoisti ja maa oli esimerkki maailmalla.

      Tätä aikaa odotellessa.

    • Anonyymi

      Tämmönen paskakirjoitus tällä kertaa.

      Kylähullu on keksinyt mielikuvituspuolueen ja se materialisoituu sekopäiseksi vertailuksi kannatukseltaan suurinpaan puolueeseen.

    • Anonyymi

      EI tuollaisia tutkimuksia ole olemassa.
      Itse keksitty juttu ts. valhe.

      Kyse on siis vale- ja vihakirjoituksesta.

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys - mitkä ovat nämä tutkimukset ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys - mitkä ovat nämä tutkimukset ?

        Mitään tutkimuksia ei ole koskaan ollutkaan. Trollin aloitus on hilseestä vedetty ja moinen väite valehtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään tutkimuksia ei ole koskaan ollutkaan. Trollin aloitus on hilseestä vedetty ja moinen väite valehtelua.

        Eipä ole eka kerta kun Luoma valehtelee.


    • Anonyymi

      MIten voi liittyä IVOKiin? Pitääkö olla julkihomo ja työtön?

      • Anonyymi

        ÄOn on oltava alle 70, jotta Luoma olisi jengin älykkäin.


    • PS voisi jakautua useammaksi puolueeksi. SKP voisi ottaa nimekseen Punainen Menneisyys. Ja KD voisi ottaa vanhan nimensä takaisin, jottei kuulostaisi kansandemokraateilta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe