Olen 17v jätkä ja mua häiritsee oma ulkonäkö

Hei!

Olen siis 17v ja 180cm nuorimies, mulla on vaikeuksia lihomisen kaa. Vaikka ahmin ruokaa kuin hevonen ja yritän nostattaa painoani mut mikään ei tepsi, vaikka en kasva enää, mulla on liian tehokas ruuansukatus ja mahakastriitti, eli mahakastriitti on bakteeri joka syö osan ravinnosta mitä saat ruuasta. Mua on kans kiusattu koulussa ja muualla mun ulkonäön takia mut oon silti ollut ylpeä siihen et olen oma itseni ja näytän sellaiselta kun olen, mut tavoitteena olisi saada painoo vähä

Painan ite hetkellä 55kg vaikka haluaisin olla edes 65kg ja olisin silloin tyytyväinen. En oo anoreksikko tai mikää kosk en sairasta sellasta, syön kunnolla 4-5 kertaa päivässä normaalii aterioita joon kuuluu iso määrä salaattia, perunaa/riisii/makaroonei ja viereen yleisimmin lihaa ja välil muutaki, keittojaki tulee sytöyä ja aamusiin menee aina puuro tumman leivän kanssa. Syön kans harvoin makeisia vaikka kaapissa on kenties 10kg niitä ja otan vaa joku 10 karkkia vaa viikon aikana ja se on kyl vähä mut ei vaa tee mieli.

Mä kans treenaan aika säännöllisesti painii, yleisurheiluu ja tennist pelaan kesäisin vapaalajal. Teen kotona sitten lihaskunto jumppaa ja no piirtelen ja teen musaa kans mut niit ei lasketa urheiluks.

Osaako kukaan neuvoo mua? Olen kyllä semi lihaksikas mut silti painon kanssa hankaluuksia, en halua mitää paska puhetta alle vaa tukea ja neuvoa ja niitä jotka ymmärtää asiaa. Kiitos

1

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnistin kyllä itseni tuosta. Vaikka olen pari vuotta vanhempi niin lähes samoissa mitoissa. Olen aina ollut hoikka ja tietoinen että pitäis saada vähän lisää, mutta se on haastavaa, vaikka ravintopuoli on kunnossa ja söis enemmänkuin tarpeeksi niin ei tunnu missään.
      En tiedä oliko tästä mitään apua, mut et oo ainoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      84
      4502
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3294
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3152
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2987
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2935
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2736
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2659
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2401
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2216
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      47
      2165
    Aihe