Paljonko maksaa sytytystulpat?

Anonyymi

Hondan erikoistulpat,jotka vaihdetaan 120hkm.Onko varaosina halvempia?

38

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin Hondaan? Hondissa on denson valmistamia usein, toki muitakin. Nissaniin aikoinaan myivät Nissanin paketissa olevat ngk tulpat 😗. Oletko irrottanut yhtään tulppaa nähdäksesi merkin ja mallin? Tai tiedossa merkkiä ja mallia.

    • Anonyymi

      Minkä värinen Honda on?

      • Anonyymi

        Mikä on älykkyys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on älykkyys?

        Sitä vaan, kuin aloittaja ei kertonut Hondan mallia ja moottoria, niin ajattelin aloittaa varovasti kysymällä auton värin ja siitä sitten pikkuhiljaa kohti vaikeampia kysymyksiä...


      • Anonyymi

        Joko täällä on selvinnyt Hondan malli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko täällä on selvinnyt Hondan malli?

        Vissiin salaista tietoa...


    • Anonyymi

      Varmaan purkaamolta löydät edulliset käytetyt.
      Kannattaa myös kysyä vähän käytettyä moottoriöljyä.
      Rahan puute on huompi juttu.
      Myy Hona pois ja osta halpa Fiiatti silloin jää raha ruokaankin.

      • Anonyymi

        Fiiatin korjauksiin uppoaa niin paljon rahaa, muuta ei tarvitse haaveilakkaan..


    • Anonyymi

      Auton valmistaja myy usein omia tulppiaan, jarruosia, jarrunestettä, jäähdytysnestettä ja ties mitä. Auton valmistaja ei kuitenkaan itse valmista näitä osia tai nesteitä vaan ostaa ne muilta valmistajilta.

      On turhaa maksaa enemmän "Honda"-tulpista. Katso omistajan käsikirjasta spekki osalle ja käy ostamasta Motonetistä uudet. Pysy kuitenkin tunnetun valmistajan tuotteissa. Älä osta kaikkein halvimpia Vladivostoks Sputnik-tehtaan tuoteita vaan käytä hieman järkeä tässäkin.

    • Anonyymi

      Et ole ajatellut katsoa vaikka Motonetin sivuilta. Sieltä saat ihan rekisterinumeron avulla kaikki autoosi sopivat tulpat mitä heillä on tarjota. On myös useita muitakin varaosaliikkeitä netissä jotka toimivat ihan samalla periaatteella, ei sen vaikeampaa kuin tänne kysymyksen kirjoittaminen. On tämä ATK ihmeellinen asia!!

    • Anonyymi

      Mistä kolosta sitä on ryömitty nykyaikaan?

    • Anonyymi

      Paljon nuijia taas. Civicissä on Iridum tulpat. Vaihtoväli 120thkm.Eri hintasia eri valmistajilla. Netistä halvimmat.

      • Anonyymi

        Mallia kysytty. Ei selvinnyt.


      • Anonyymi

        Bosch niitä Iridum-tulppiakin valmistaa. Ei niitäkään tarvitse ostaa marmoritiskiltä.


    • Anonyymi

      NGK Japanilaiset Iridium tulpat 15 euroa per kappale.

      • Anonyymi

        Netistä löytyy 15- 40 €. Kappaleelta. Mikä merki hyä. Ei kait hinnan nukaan parhaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netistä löytyy 15- 40 €. Kappaleelta. Mikä merki hyä. Ei kait hinnan nukaan parhaat?

        Kaikki tunnetut toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netistä löytyy 15- 40 €. Kappaleelta. Mikä merki hyä. Ei kait hinnan nukaan parhaat?

        Pitäisi käyttää tulppaa irti ja katsoa että varmasti tulee samanlainen tilalle.


    • Anonyymi

      Kyllä kestee nuo tulupat kipinöö riittää murskaamon portille asti!

    • Anonyymi

      Kellään ei sitten omakohtasta kokemusta uudemman Civikin tulpista?

    • Anonyymi

      Mun Hondaan sopis nämä: NGK original IZFR6K-11S 5266
      ja nyt 4kpl voi löytää n.15€ hintaan Aliexpressiltä, jos vain on aikaa odottaa sellaiset 4viikkoa, mutta itsellä jo olleet pari vuotta käytössä ja en voi laadusta ainakaan valittaa...

    • Anonyymi

      Tojotaan saapi vaihella 90 tuhannes nuo arvokkaat kynttilät!😗

    • Anonyymi

      Tossa joku firma ilmoitti lisätyön,tulppienvaito 200.
      Civigiä tuodaan etupäässä 1,8 koneella.

      • Anonyymi

        Siinä saattaa olla työn osuus melko suuri. Olen vaihtanut bmw 225:n tulpat, ja pelkästään muovien purkamiseen meni puolisen tuntia, ennenkuin edes puolat olivat näkyvillä. Itse tulppien vaihtoon ei kauaa mennyt, muutama minuutti. Ja sitten kaikki puretut muoviosat takaisin. Nyt tietää, miksi siihenkin tulppien vaihto maksaa pari sataa. Toki harjoittelemalla vaihtokin sujuisi nopeammin, mutta silti melkoinen ero entisaikoihin, jolloin tulpat olivat hyvin esillä.


    • Anonyymi

      Juuri vaihdoin 100tkm ajettuun uudenveroiseen mb e w211 1.8 kompressori on tulpat.

      5,20eur kpl x 4

      Vw golffiin tulpat 3,5 eur


      Mukavaa hommaa nostella puolat edestä, vanhalle tulpalle irroitusöljyä niin kiertyy helpommin auki. Alussa kannattaa hitaammin kokeilla miten tiukalla.

    • Anonyymi

      Tämmösen Civicin tulpat vaihdettuna n.200€. Tai joku euku alle. 2012-3016.
      Nyt ei enää salatieto .

      • Anonyymi

        Pitkälle sulla on hintatiedot hallussa, kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkälle sulla on hintatiedot hallussa, kiitos siitä.

        Maksanut tietää!


    • Anonyymi

      Näkyy monessa paikassa lisätyö ja hinta karvan alle 200€!

    • Anonyymi

      Vaihdatin ja maksoi maltaita. Kyllä kulku parani ja kulutus tippu!

    • 8.9.2027. Hei. Mitä ne on? Ai nyt muistan. Niillä sytytettiin polttoaine aikoinaan bensamoottoreissa. Valitettavasti niitä ei enää valmisteta. Jostain romiksesta voisi löytyä.

      • Anonyymi

        Jäi lääkitys sinulla ottamatta,hölmö!


    • Anonyymi

      Kyllä ne asensi juuri ne ohjekirjassa mainitut tulpat!

    • Anonyymi

      Humina Honda!!😂

      • Anonyymi

        Voi kade ressu!


    • Anonyymi

      DENSO Extended Iridium SKJ20DR-M11S Sytytystulppa. Mulla maksoi vaihdettuna 103 eur.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe