Hondan erikoistulpat,jotka vaihdetaan 120hkm.Onko varaosina halvempia?
Paljonko maksaa sytytystulpat?
38
833
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin Hondaan? Hondissa on denson valmistamia usein, toki muitakin. Nissaniin aikoinaan myivät Nissanin paketissa olevat ngk tulpat 😗. Oletko irrottanut yhtään tulppaa nähdäksesi merkin ja mallin? Tai tiedossa merkkiä ja mallia.
- Anonyymi
Minkä värinen Honda on?
- Anonyymi
Mikä on älykkyys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on älykkyys?
Sitä vaan, kuin aloittaja ei kertonut Hondan mallia ja moottoria, niin ajattelin aloittaa varovasti kysymällä auton värin ja siitä sitten pikkuhiljaa kohti vaikeampia kysymyksiä...
- Anonyymi
Joko täällä on selvinnyt Hondan malli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko täällä on selvinnyt Hondan malli?
Vissiin salaista tietoa...
- Anonyymi
Varmaan purkaamolta löydät edulliset käytetyt.
Kannattaa myös kysyä vähän käytettyä moottoriöljyä.
Rahan puute on huompi juttu.
Myy Hona pois ja osta halpa Fiiatti silloin jää raha ruokaankin.- Anonyymi
Fiiatin korjauksiin uppoaa niin paljon rahaa, muuta ei tarvitse haaveilakkaan..
- Anonyymi
Auton valmistaja myy usein omia tulppiaan, jarruosia, jarrunestettä, jäähdytysnestettä ja ties mitä. Auton valmistaja ei kuitenkaan itse valmista näitä osia tai nesteitä vaan ostaa ne muilta valmistajilta.
On turhaa maksaa enemmän "Honda"-tulpista. Katso omistajan käsikirjasta spekki osalle ja käy ostamasta Motonetistä uudet. Pysy kuitenkin tunnetun valmistajan tuotteissa. Älä osta kaikkein halvimpia Vladivostoks Sputnik-tehtaan tuoteita vaan käytä hieman järkeä tässäkin. - Anonyymi
Et ole ajatellut katsoa vaikka Motonetin sivuilta. Sieltä saat ihan rekisterinumeron avulla kaikki autoosi sopivat tulpat mitä heillä on tarjota. On myös useita muitakin varaosaliikkeitä netissä jotka toimivat ihan samalla periaatteella, ei sen vaikeampaa kuin tänne kysymyksen kirjoittaminen. On tämä ATK ihmeellinen asia!!
- Anonyymi
Mistä kolosta sitä on ryömitty nykyaikaan?
- Anonyymi
Paljon nuijia taas. Civicissä on Iridum tulpat. Vaihtoväli 120thkm.Eri hintasia eri valmistajilla. Netistä halvimmat.
- Anonyymi
Mallia kysytty. Ei selvinnyt.
- Anonyymi
Bosch niitä Iridum-tulppiakin valmistaa. Ei niitäkään tarvitse ostaa marmoritiskiltä.
- Anonyymi
NGK Japanilaiset Iridium tulpat 15 euroa per kappale.
- Anonyymi
Netistä löytyy 15- 40 €. Kappaleelta. Mikä merki hyä. Ei kait hinnan nukaan parhaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netistä löytyy 15- 40 €. Kappaleelta. Mikä merki hyä. Ei kait hinnan nukaan parhaat?
Kaikki tunnetut toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netistä löytyy 15- 40 €. Kappaleelta. Mikä merki hyä. Ei kait hinnan nukaan parhaat?
Pitäisi käyttää tulppaa irti ja katsoa että varmasti tulee samanlainen tilalle.
- Anonyymi
Kyllä kestee nuo tulupat kipinöö riittää murskaamon portille asti!
- Anonyymi
Kellään ei sitten omakohtasta kokemusta uudemman Civikin tulpista?
- Anonyymi
Mun Hondaan sopis nämä: NGK original IZFR6K-11S 5266
ja nyt 4kpl voi löytää n.15€ hintaan Aliexpressiltä, jos vain on aikaa odottaa sellaiset 4viikkoa, mutta itsellä jo olleet pari vuotta käytössä ja en voi laadusta ainakaan valittaa...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan hintaan Virostakin; https://iparts.fi/parts/search/IZFR6K11S/ngk
Idiootti, katso edellisen viestin päiväys, voi hinnat olla vähän toiset tänään.
- Anonyymi
Tojotaan saapi vaihella 90 tuhannes nuo arvokkaat kynttilät!😗
- Anonyymi
Tossa joku firma ilmoitti lisätyön,tulppienvaito 200.
Civigiä tuodaan etupäässä 1,8 koneella.- Anonyymi
Siinä saattaa olla työn osuus melko suuri. Olen vaihtanut bmw 225:n tulpat, ja pelkästään muovien purkamiseen meni puolisen tuntia, ennenkuin edes puolat olivat näkyvillä. Itse tulppien vaihtoon ei kauaa mennyt, muutama minuutti. Ja sitten kaikki puretut muoviosat takaisin. Nyt tietää, miksi siihenkin tulppien vaihto maksaa pari sataa. Toki harjoittelemalla vaihtokin sujuisi nopeammin, mutta silti melkoinen ero entisaikoihin, jolloin tulpat olivat hyvin esillä.
- Anonyymi
Juuri vaihdoin 100tkm ajettuun uudenveroiseen mb e w211 1.8 kompressori on tulpat.
5,20eur kpl x 4
Vw golffiin tulpat 3,5 eur
Mukavaa hommaa nostella puolat edestä, vanhalle tulpalle irroitusöljyä niin kiertyy helpommin auki. Alussa kannattaa hitaammin kokeilla miten tiukalla. - Anonyymi
Tämmösen Civicin tulpat vaihdettuna n.200€. Tai joku euku alle. 2012-3016.
Nyt ei enää salatieto .- Anonyymi
Pitkälle sulla on hintatiedot hallussa, kiitos siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkälle sulla on hintatiedot hallussa, kiitos siitä.
Maksanut tietää!
- Anonyymi
Näkyy monessa paikassa lisätyö ja hinta karvan alle 200€!
- Anonyymi
Vaihdatin ja maksoi maltaita. Kyllä kulku parani ja kulutus tippu!
8.9.2027. Hei. Mitä ne on? Ai nyt muistan. Niillä sytytettiin polttoaine aikoinaan bensamoottoreissa. Valitettavasti niitä ei enää valmisteta. Jostain romiksesta voisi löytyä.
- Anonyymi
Jäi lääkitys sinulla ottamatta,hölmö!
- Anonyymi
Kyllä ne asensi juuri ne ohjekirjassa mainitut tulpat!
- Anonyymi
Humina Honda!!😂
- Anonyymi
Voi kade ressu!
- Anonyymi
DENSO Extended Iridium SKJ20DR-M11S Sytytystulppa. Mulla maksoi vaihdettuna 103 eur.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483