Oon siis 15 vuotias ja meen nyt siis suoraan asiaan.. eli tapasin yhen jätkän ja näin sen ekan kerran 22 päivä sunnuntaina ja olin sillon vielä neitsyt. No sit sinä samana päivänä se halus harrastaa seksiä ja sanoin etten ollu valmis mut silti me päädyttiin panemaan. Seuraavan kerran harrastettiin seksiä parin päivän päästä tiistaina ja siis molemmilla kerroilla käytettii kortsua. Sillon tiistaina se kortsu jotenki lipsahti pois sillee et se joutu laittaa sen takas. Ja siis mulla on epäsäännölliset kuukautiset mut sillon ku mul tulee menkat ni ne on tosi runsaat. Mulla alko tulee voimakasta väsymystä ja sellasta kuukautismaista vatsan kramppausta varmaan tossa joku 6pv sitte ja maanantaina alko tulee ruskeeta (välillä melkein mustaa) vuotoa jota tulee pikkuhousun suojaan ja sit ku pyyhkii. Sit must tuntuu et saatan olla vainoharhanenki ja kaikkee.. EN OIKEESTI TIIÄ MITÄ TEHÄ
Olenko raskaana vai vainoharhainen
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725