Saanen esitellä lempirunoni.
Se kertoo nuorukaisen vaelluksen päättymisestä, uuden onnen löytymisestä ja sen tuhosta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12391984/kun-piru-pianoa-loi-
Olen tapani mukaan raivannut alle runsaasti tilaa kommenteille.
Hyvää huomenta runouden ystävät !
25
50
Vastaukset 25
- Anonyymi
Verbaalinen lahjakkuutesi ulottuu runouteen saakka! Runous on ajatustyötä ja sellainen ei onnistu senssunumbilta koska siihen tarvitaan aivot.
- Anonyymi
siannailta ei onnistu kuin puskarunkkaus
- Anonyymi
Kolmen hanskamiehen kommentti ja kaikilla lauantai-illan mietteenä Senssu.
Hyvin on Senssu aivopessyt pikkusieluja. Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on Senssu aivopessyt pikkusieluja.Juu, Senssu saa kirjoitella joistain mystisistä hula- hula- huorista ja joistain Neidin lapsista, puskarunkuista ja muusta paskasta.
Muille se ei ole sallittua.
Niitä koskevat viestit poistetaan. Montako satasta kuukaudessa modeille maksetaan?
Koska olen Putinin trolli niin mulle maksetaan 10 000 €/kk euron julkaistulta sanalta.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Juu, Senssu saa kirjoitella joistain mystisistä hula- hula- huorista ja joistain Neidin lapsista, puskarunkuista ja muusta paskasta.
Muille se ei ole sallittua.
Niitä koskevat viestit poistetaan. Montako satasta kuukaudessa modeille maksetaan?
Koska olen Putinin trolli niin mulle maksetaan 10 000 €/kk euron julkaistulta sanalta.Ja taas "soittaa" Senssu katkeran kateellisena kaverilleen T Modelle ;-)
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas "soittaa" Senssu katkeran kateellisena kaverilleen T Modelle ;-)
Hah hah, T- Modelta loppui jo työvuoro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on Senssu aivopessyt pikkusieluja.Senssu-Amaliasta tuli mieleeni Juice Leskisen biisi - Eksä Pese Sitä Koskaan.
Uskallatko juutuupittaa? - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Hah hah, T- Modelta loppui jo työvuoro!
Hyi hyi hyi...
- Anonyymi
Eteerisen ilmeisemmin ei kauniin Amalian tapoihin näyttää kuuluvan asiallisen keskustelun sotkeminen parhaansa mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi hyi hyi...
Juu, akka sanoi ihan samaa. Sitten tuo meni paskalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eteerisen ilmeisemmin ei kauniin Amalian tapoihin näyttää kuuluvan asiallisen keskustelun sotkeminen parhaansa mukaan.
Ehkä olisi asiallista vinkata suomi24:n vastuullisille siitä millaista peliä tämä Senssu ystävänsä T moden kanssa on ylläpitänyt jo vuosia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, akka sanoi ihan samaa. Sitten tuo meni paskalle.
Ja siitä sitten SennsuNumballin matka maitojunalla Suomeen otti ja lähti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olisi asiallista vinkata suomi24:n vastuullisille siitä millaista peliä tämä Senssu ystävänsä T moden kanssa on ylläpitänyt jo vuosia?
Maanantaina yhteys Alleriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantaina yhteys Alleriin.
Pattayan rakkailla niillä on niin viisasta niin viisasta aihetta Pattayan matkailupalstalle, että jepjep, no onhan ainakin puuhaa lauantai-illalle...........suomessa kun kaamosta pukkaa juntin tupaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayan rakkailla niillä on niin viisasta niin viisasta aihetta Pattayan matkailupalstalle, että jepjep, no onhan ainakin puuhaa lauantai-illalle...........suomessa kun kaamosta pukkaa juntin tupaan.
Olisiko joskus mukava matkustaa Thaimaahan.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko joskus mukava matkustaa Thaimaahan.?
Ei se voi matkustaa kun ei oo passia, ne leijuu ilmassa eikä niihin ylety.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato kato kato ..... ja Espanjassako se Senssun aurinko vaan entistä enemmin kuumotteleepi perskarvojaan.... teptepmakmaak?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato kato kato ..... ja Espanjassako se Senssun aurinko vaan entistä enemmin kuumotteleepi perskarvojaan.... teptepmakmaak?
Rakkailla runolauantai ?
Maleleumai?
Kummalla, vasemmalla vai oikealla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja umpisuoli kiukuttelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkailla runolauantai ?
Maleleumai?
Kummalla, vasemmalla vai oikealla?Hienosti sujuu miljonäärin päivystys pattaya palstalla.
Upea elämä perheen kanssa, hienoa yhdessäolemista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti sujuu miljonäärin päivystys pattaya palstalla.
Upea elämä perheen kanssa, hienoa yhdessäolemista.SI si si
Aijaijaijaa
Missä ollaan, Mikä maa?
Joku neuvoi "Käytä pesetaa"
Näin käydä voin kun kuksastani join... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkailla runolauantai ?
Maleleumai?
Kummalla, vasemmalla vai oikealla?Eksä Pese Sitä Koskaan .....Senssu-Amalia? Vasemmalta tai ees oikealta ??
Hyi hyi hyi !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti sujuu miljonäärin päivystys pattaya palstalla.
Upea elämä perheen kanssa, hienoa yhdessäolemista.Pers'vako talkissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkailla runolauantai ?
Maleleumai?
Kummalla, vasemmalla vai oikealla?Amalia Kung Fu Panda 125 kg - sinäkö se siellä uhoat?
Ajatusleikki painamisesta kanssasi myönnän jo puistattaa pelkästään.
Asennossa 69 painiessamme minä olisin varma luuseri alla tai päällä ollessani.
Yllä ollessani jos en niskaani taivutellessa nelijaarahalvausta saavuttaisi, kaasuihisi kuolisin. Allasi ollen jo ennen luideni murskaantumista kuolisin kuitenkin hapen puutteeseen.
Hitsi!
Kerro Amalia minulle, opeta minua, miten rakastaa oikein näitä siskojani, joilla vain ovat isot luut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pers'vako talkissa.
Juu sensuämmän taipeisiin ei enää talkki auta.
Liikuntaan on käytettävä taipeisiin öljyä, rikki hankautuu muuton läskin ihot.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361316Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631098Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63983- 58958
- 69816
- 51801
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81726Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38708- 82692
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30645