Olen aina ollut kiltti ja mukautuvainen, nyt 41-vuotias nainen. Kärsin ihan hirvittävän pahasta traumasta niin suuresta onnettomuudesta johon jouduin ja jossa menetettiin ihmishenkiä. Kuin pitkän avioliiton aiheuttamasta taakasta. Eroon oli syylliset sekä minä että minun ex. Itse en olisi halunnut erota, mutta huomasin pian että hyvää teki. Se siitä. Mutta nyt Keski-iän kynnyksellä olen alkanut tekemään tilinpäätöstä entisestä elämästäni. Selviääkö tästä yksin vai kannattaako hakea apuja ulkopuolelta? Ja jos niin minkälaista apua? Mitä koulukuntaa suosittelisit?
Ahdistus historiastani
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinkin voi selvitä jos osaa käsitellä asioita mielessään ns. terveellä tavalla ettei vaivu synkkyyteen. Jos tuntuu etteivät omat voimat riitä niin psykologi tai joku terapia voisi olla ihan hyvä juttu.
- Anonyymi
Minä koin hermoromahduksen ja muitakin todella raskaita kokemuksia.Opiskelemalla ymmärsin asioita paremmin,lukemalla autoin itseäni.
Toivon sinulle ksikkea hyvää aloittaja.
- Anonyymi
onko sinulla yhtää luotettavaa ystävää jolle voit uskoutua ja kertoa huolistasi?
Ellei, aloita kirjoittamaan päiväkirjaa. Pura siihen kaikki tunteesi, toiveesi, huolesi ja negatiivisuutesi. sitten kun olet saanut kaiken ulos, ehkä kuukauden, parin päästä, mene ja tuhoa se. Roskiin, takan tai saunuan sytykkeeksi.
Tuo auttaa. jos tunnet tarvetta vielä purkautua, aloita alusta. Saat huomata että aurinko alkaa paistaa ja pilvet siirtyä. Haluaisitko tavata mukavan kundin joka osaa kuunnella ja on muutenkin perillä asioista jotka liittyvät asioiden käsittelyyn puhumalla,voit aloittaa kirjoittamalla nimimerkki eteen ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059