Miksei Audi kuskit noudata liikennesääntöjä?? Lukeeko se oikee käyttöoppaassa ettei liikennesäännöt koske Audilla autoilevia?
Liikennesäännöt
7
86
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs luulet?
Miksi muuten olet kateellinen Audista? Hanki pätevyys ja elä siivosti, niin voit joskus tavoittaa Audin sinäkin.- Anonyymi
Audeissa ei ole vilkkuj valoja eikä nopeusmittaria Eikä niillä voi ajaa kuten muut liikenteessä eihän niitä huomattaisi ollenkaan
- Anonyymi
Audi on paska auto ja sen tietävät Audilla ajavatkin. He purkavat pettymyksensä muihin tiellä liikkujiin. Heille se tuo lohtua.
- Anonyymi
Mulla on ollut Audi ja hyvä se oli kuten mulla on ollut Volvo, Mersu, fiat, pösö, ford, vw, skoda, nissan ja rellu on nyt alla. Kaikki yhtälailla autoja enkä millään ole jäänyt jalkoihin on se kone ollut sitten Ostan aina sen merkkisen auton mitä en ole vielä omistanut eli en ole merkkiuskollinen. Kaikki ne vie yhtälailla paikasta toiseen on se kone ollut sitten 1.6 tai 3.0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut Audi ja hyvä se oli kuten mulla on ollut Volvo, Mersu, fiat, pösö, ford, vw, skoda, nissan ja rellu on nyt alla. Kaikki yhtälailla autoja enkä millään ole jäänyt jalkoihin on se kone ollut sitten Ostan aina sen merkkisen auton mitä en ole vielä omistanut eli en ole merkkiuskollinen. Kaikki ne vie yhtälailla paikasta toiseen on se kone ollut sitten 1.6 tai 3.0.
Audistit ovat yksinkertaista porukkaa. Eivät vaan osaa käyttäytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audistit ovat yksinkertaista porukkaa. Eivät vaan osaa käyttäytyä.
Kateus näyttää olevan yhteinen asia kun joutuu ajamaan Toyotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus näyttää olevan yhteinen asia kun joutuu ajamaan Toyotalla.
No ei tarvitse ohitella pitkiä jonoja että jokainen näkee MULLA ON AUDI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä443940Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet983373Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381788- 1051712
Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1061436Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.81176- 631034
HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki71034- 501016
- 93943