Miksei Audi kuskit noudata liikennesääntöjä?? Lukeeko se oikee käyttöoppaassa ettei liikennesäännöt koske Audilla autoilevia?
Liikennesäännöt
7
106
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs luulet?
Miksi muuten olet kateellinen Audista? Hanki pätevyys ja elä siivosti, niin voit joskus tavoittaa Audin sinäkin.- Anonyymi
Audeissa ei ole vilkkuj valoja eikä nopeusmittaria Eikä niillä voi ajaa kuten muut liikenteessä eihän niitä huomattaisi ollenkaan
- Anonyymi
Audi on paska auto ja sen tietävät Audilla ajavatkin. He purkavat pettymyksensä muihin tiellä liikkujiin. Heille se tuo lohtua.
- Anonyymi
Mulla on ollut Audi ja hyvä se oli kuten mulla on ollut Volvo, Mersu, fiat, pösö, ford, vw, skoda, nissan ja rellu on nyt alla. Kaikki yhtälailla autoja enkä millään ole jäänyt jalkoihin on se kone ollut sitten Ostan aina sen merkkisen auton mitä en ole vielä omistanut eli en ole merkkiuskollinen. Kaikki ne vie yhtälailla paikasta toiseen on se kone ollut sitten 1.6 tai 3.0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut Audi ja hyvä se oli kuten mulla on ollut Volvo, Mersu, fiat, pösö, ford, vw, skoda, nissan ja rellu on nyt alla. Kaikki yhtälailla autoja enkä millään ole jäänyt jalkoihin on se kone ollut sitten Ostan aina sen merkkisen auton mitä en ole vielä omistanut eli en ole merkkiuskollinen. Kaikki ne vie yhtälailla paikasta toiseen on se kone ollut sitten 1.6 tai 3.0.
Audistit ovat yksinkertaista porukkaa. Eivät vaan osaa käyttäytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audistit ovat yksinkertaista porukkaa. Eivät vaan osaa käyttäytyä.
Kateus näyttää olevan yhteinen asia kun joutuu ajamaan Toyotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus näyttää olevan yhteinen asia kun joutuu ajamaan Toyotalla.
No ei tarvitse ohitella pitkiä jonoja että jokainen näkee MULLA ON AUDI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265341- 883754
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483305- 2182765
- 612737
- 522655
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322470- 1532380
- 311985
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1111636