Liikennesäännöt

Anonyymi

Miksei Audi kuskit noudata liikennesääntöjä?? Lukeeko se oikee käyttöoppaassa ettei liikennesäännöt koske Audilla autoilevia?

7

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs luulet?
      Miksi muuten olet kateellinen Audista? Hanki pätevyys ja elä siivosti, niin voit joskus tavoittaa Audin sinäkin.

• Anonyymi

Audeissa ei ole vilkkuj valoja eikä nopeusmittaria Eikä niillä voi ajaa kuten muut liikenteessä eihän niitä huomattaisi ollenkaan

• Anonyymi

Audi on paska auto ja sen tietävät Audilla ajavatkin. He purkavat pettymyksensä muihin tiellä liikkujiin. Heille se tuo lohtua.

• Anonyymi

Mulla on ollut Audi ja hyvä se oli kuten mulla on ollut Volvo, Mersu, fiat, pösö, ford, vw, skoda, nissan ja rellu on nyt alla. Kaikki yhtälailla autoja enkä millään ole jäänyt jalkoihin on se kone ollut sitten Ostan aina sen merkkisen auton mitä en ole vielä omistanut eli en ole merkkiuskollinen. Kaikki ne vie yhtälailla paikasta toiseen on se kone ollut sitten 1.6 tai 3.0.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ollut Audi ja hyvä se oli kuten mulla on ollut Volvo, Mersu, fiat, pösö, ford, vw, skoda, nissan ja rellu on nyt alla. Kaikki yhtälailla autoja enkä millään ole jäänyt jalkoihin on se kone ollut sitten Ostan aina sen merkkisen auton mitä en ole vielä omistanut eli en ole merkkiuskollinen. Kaikki ne vie yhtälailla paikasta toiseen on se kone ollut sitten 1.6 tai 3.0.

Audistit ovat yksinkertaista porukkaa. Eivät vaan osaa käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Audistit ovat yksinkertaista porukkaa. Eivät vaan osaa käyttäytyä.

Kateus näyttää olevan yhteinen asia kun joutuu ajamaan Toyotalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus näyttää olevan yhteinen asia kun joutuu ajamaan Toyotalla.

No ei tarvitse ohitella pitkiä jonoja että jokainen näkee MULLA ON AUDI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      44
      3940
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      98
      3373
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1788
    4. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      105
      1712
    5. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      106
      1436
    6. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      8
      1176
    7. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      63
      1034
    8. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      7
      1034
    9. ei tissari naisten kanssa ole ollut

ei ole naisten kanssa ollut
      Varkaus
      50
      1016
    10. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      93