huudetaan tervettä taidan käydä K-kaupassa.
Saaarijärven S- marketissa
90
940
Vastaukset
- Anonyymi
Pareenhan se on , et huudetaan tervettä, ettei sairasta. Paljon positiivisempaa niin.
- Anonyymi
Ei tommoset huutelijat kuulu palvelualalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tommoset huutelijat kuulu palvelualalle.
Nyt on kyse asiakkaista ei tuokaan normaalia jotta kaupan käytävillä huudellaan ja jäädään tien tukoksi juoruamaan jottei asiakkaat pääse ohitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyse asiakkaista ei tuokaan normaalia jotta kaupan käytävillä huudellaan ja jäädään tien tukoksi juoruamaan jottei asiakkaat pääse ohitse.
Kauppa on myös kohtaamispaikka ja varsinkin vahemmat ihmiset tykkäävät turista ja vaihtaa kuuulumisia ohimennen, en näe siinä mitään outoa. Kaikkia pitää palvella ystävällisesti ja tasapuolisesti.
- Anonyymi
Ähtäri alavus karstula kaikissa näissä paikoissa saa parempaa palvelua kun saarijärvellä s-marketissa onko sattumaa?
- Anonyymi
.minä jyrään kylmästi kärryillä päälle jos nämä ikäloput seisoo keskellä käytävää juoruumassa.
Ollaan ihan öööö jottei tajuta sivummalle siirtyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.minä jyrään kylmästi kärryillä päälle jos nämä ikäloput seisoo keskellä käytävää juoruumassa.
Ollaan ihan öööö jottei tajuta sivummalle siirtyä.Niinkös aattelit tehdä ? Ja sen jälkeen juokset karkuun , kuten kaikki pahantekijät .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkös aattelit tehdä ? Ja sen jälkeen juokset karkuun , kuten kaikki pahantekijät .
Se on omaa tyhmyyttä jos jalkoihin jää eikä tarvitse karkuun juosta.
Vaan näyttää jotta se käytävä ei ole mikään juorujen päivitys paikka.
- Anonyymi
Lopetin sokkarilla käynnin koska uteliaat seuraa mitä kukin ostaa.Oisko kaljaa,tamppooneita ym.korissa.Nämä lippalakki ukot.Nimenomaan ukot!
- Anonyymi
Onko sillä jotain väliä mitä lippalakkiukot sun ostoksista ajattelee.
- Anonyymi
Hei hei hyvät lapset. vähän asennetta elämään. Antaa ukkojen turista ja vaihtaa kuulumisiaan ja akkojen . atauskin ne kenenkään tamppooneista ym. kiinnostuneita ,eivät ole käyttäneet varmannkaan itse??! Turhanpäiväistä höpinää tää. No yleensäkin.?
- Anonyymi
Ei ole kyllä ne oikeesti kyylää kuka ylipäänsä käy ostoksilla.
Yhdelle papalle tuumasin jotta olenko syönyt sun eväät kun monttu auki kyyläs mitä korissa on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyllä ne oikeesti kyylää kuka ylipäänsä käy ostoksilla.
Yhdelle papalle tuumasin jotta olenko syönyt sun eväät kun monttu auki kyyläs mitä korissa on.Kuka sitten on pienituloinen esim. kassatyöntekijän palkka voi olla jollekkin pelkkää taskurahaa.
- Anonyymi
Voihan se olla, et ihmettelevät pienituloiset, kuinka jollakin on varaa ostaa, nin paljon ja hyvää. Se on ikävää.
- Anonyymi
On köyhä tai ei niin eipä sitä itse kehtaa kyttäillä kuka mitäkin kärryynsä mättää.
- Anonyymi
Niin , meitä on niin paljon yksilöitä, jokainen taaplaa tyylillään. Täs maassa tehään niin paljon muutakin sellasta (pahempaakin) et itse ei kehtaisi, yrittää olla fiksumpi, ehkä onkin ehkä ei.
- Anonyymi
Kavereita ja tuttavia palvellaan pelkästään tässä kaupassa.
- Anonyymi
Voi voi ottaako pattiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi ottaako pattiin
Minua ei toisten ihmisten typeryys häiritse. Niitä kun tuppaa nykyään olemaan joka paikassa.
- Anonyymi
Siirryin Halpa-Halliin ja Lidliin kun tummat pojat tuli tänne.Enää ei ole ikävä Sokkarille.Apteekissa käyn mutta ahistaa ne kyttääjät käytävällä.
- Anonyymi
Pistät sit euros ulkomaille ja pohjanmaan uskovaisille. Vapaa maa vapaa valinta..
- Anonyymi
Käytkö sinä bentsot hakemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö sinä bentsot hakemassa
Käytätkö bentsoja kassalla onko kassakoneessa oma lokero niille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö bentsoja kassalla onko kassakoneessa oma lokero niille?
sehän selittääkin paljon... kourallinen hullun lääkkeitä kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sehän selittääkin paljon... kourallinen hullun lääkkeitä kerralla.
Hulluja sillä kylällä riittää on siinä apteekin henkilökunta ihmeessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulluja sillä kylällä riittää on siinä apteekin henkilökunta ihmeessä
Niinpä! Sitten kun vielä Dängä Dängä suuressa viisaudessaan ja kohteliaisuudessaan käy Sokkarin kahviossa kahvilla. Kaikki ovat ihmeissään!
- Anonyymi
Halpa-Hallin ns. Palvelusta.....
Tästä on tosin aikaa mutta kerron kokemukseni.
Odotin kassalle pääsyä, edelläni oli vain yksi nainen, mutta kassarouvan kanssa tuntui olevn paljon juttua. En voinut olla kuulematta ettei liittynyt mitenkään "kauppa-asioihin" vaan ihan puhdasta yksityisasioiden setvimistä.
Nainen siirtyi pakkaamaan ja minun vuoroni tuli. Kassarouva ei edes tervehtinyt minua vaan juttu jatkui edellisen kanssa koko sen ajan kun suoriuduin ostoksistani.
Nainen jäi vielä nojailemaan pakkauslinjaston kylkeen kun lähdin. Toivotin kassalle kiitokset, ehkä vähän liian maireasti, sain aikaan hänen suunnaltaan oudon katseen, ehkä hieman paheksuvan. ;)
- Anonyymi
Tuohan on positiivista, kun on niin paljon kauppoja, jos ei miellytä menee toiseen. Ihan loistava idea. Kauppa käy silloin kaikissa. Vielä kun Karstula ja Saarijärvi Kyyjärvi yhdistyvät, on valikoimaa. Mahtavaa.
- Anonyymi
Itse käyn lidlissä ostamassa ruokatarvikkeet toki, sitten k-kaupassa kun jotain pientä ostettavaa tulee. Jotenkin tuntuu että s-marketissa on hieman takakireetä henkilökuntaa.
- Anonyymi
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan..
- Anonyymi
Jos sattuu s mark. tarjouksii, ni sitten viel sieltäkin. ok
- Anonyymi
S-Marketin henkilökunta on reipasta ja kohteliasta porukkaa. Lidlissä sen sijaan näyttäisi olevan ajatus että olemme muita parempia......jopa asiakkaita. Ei tietenkään kaikki mutta sekaan mahtuu....# Ja kaksikin on liikaa palvelualalla.
- Anonyymi
Asioin S-marketissa, jossa olen saanut ihan hyvää palvelua. Henkilökunta muistaa tervehtiä ja auttaa tarvittaessa.
Mitenkähän mahtaa olla arvostelijan oman käytöksen laita? Muistatko vastata tervehdykseen, vaikkapa hymyllä ja pienellä nyökkäyksellä. Hymy ei maksa paljon.
Mikä siinä "terveessä" niin riepoo, että pitää kauppaa vaihtaa? Toisaalta, voipi olla vaan eduksi meille muille asiakkaille, että käyt muualla.
Iloisia ostosreissuja vaan! Kaikille hyvää syksyn jatkoa, myös K- kaupan asiakkaille ja henkilökunnalle.
TERVE!!!- Anonyymi
Ja surkea kallis valikoima hedelmät on pilaantuneita salaatit näivettynyt näistä olen usein joutunut sanomaan.. Leipähyllyssä ollut vanhaa leipää.. Raakaa kanaa pari päivää vanhaa.. Että joopa joo.. En asioi enää ikinä tuossa kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja surkea kallis valikoima hedelmät on pilaantuneita salaatit näivettynyt näistä olen usein joutunut sanomaan.. Leipähyllyssä ollut vanhaa leipää.. Raakaa kanaa pari päivää vanhaa.. Että joopa joo.. En asioi enää ikinä tuossa kaupassa.
Käyn kohtalaisen usien S-kaupassa. En ainakaan muista että koskaan olisi tuollaista sattunut. Jos olisi niin muistaisin kyllä.
Niin että en usko juttujasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn kohtalaisen usien S-kaupassa. En ainakaan muista että koskaan olisi tuollaista sattunut. Jos olisi niin muistaisin kyllä.
Niin että en usko juttujasi.En minäkään.. Just tulin sieltä ja iloisia hymyileviä työntekijöitä ja rauhallinen fiilis.. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään.. Just tulin sieltä ja iloisia hymyileviä työntekijöitä ja rauhallinen fiilis.. 😁
Okei, olen suomea kiertänyt jo nuoresta asti ja käyn katsomassa onko palvelu muuttunut sitten viime näkemän. Jos ei ole niin palautetta tulee.
T: kaupparatsu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, olen suomea kiertänyt jo nuoresta asti ja käyn katsomassa onko palvelu muuttunut sitten viime näkemän. Jos ei ole niin palautetta tulee.
T: kaupparatsu.Ei ole myyjät on ku sitruunan niellyt puutteessa eläviä kaakattavia kanoja..
Ja kallis kauppa surkee valikoima - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole myyjät on ku sitruunan niellyt puutteessa eläviä kaakattavia kanoja..
Ja kallis kauppa surkee valikoimaOnkohan kerrankin asiakkaassa se suurin vika, vilkaise peiliin.
- Anonyymi
Ihmisen elämässä asenne ratkaisee aika paljon omaan hyvään oloon ym asioimiseen, se peiliin katsominen ja funtsiminen omaan elämiseen auttaa kummasti , jos ei ole vaipunut täydelliseen apatiaan. Mahtavat kaupat Saarijärvellä , näin sivukunnistakin katsottuna. Tulee käytyä usein.
- Anonyymi
Palautin s kortin kun pylykön sale lopetettiin enkä ole sen jälkeen s-marketin palveluja tarvinnu.
- Anonyymi
Kyllä muuten sitruuna on hyvää kun hunajaan ja kuumaan rommitotiin laittaa.
Mutta kun nämä ässä marketin myyjät on heti aamutuimaan ku sitruunan niellyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten sitruuna on hyvää kun hunajaan ja kuumaan rommitotiin laittaa.
Mutta kun nämä ässä marketin myyjät on heti aamutuimaan ku sitruunan niellytässän marketin myyjä mukoilee niinku että älä tähän kauppaan tuu toista kertaa....
- Anonyymi
Älkää viitsikö ! Vaan , viitsittehän te . Kaikenlaista jutun tynkää .
- Anonyymi
Kokeilkaapa joskus moittia , nimitellä ja muutenkin arvostella ihan omaa itseänne ! Ettepä taida uskaltaa ? Vois olla välillä terveellistä , huomata että onko kiva lukea moitteen sanoja . Eikö oliskin mielenkiintoista ?
- Anonyymi
Kävin pitkästä aikaa saarijärvi ääs-marketissa ja palvelu on varmaa huonointa koko suomessa tai ainakin lähellä sitä. Kassa vahtaa vihaisen näköisenä ja töksäyttää törkeesti TERVE. Jotenkin jää sellainen tunne että täällä palvellaan vain tuttuja joiden kanssa myös jaksetaan höpötellä työaikana turhuuksia.
- Anonyymi
Olitko humalassa ja haisit pahalle !!!
Myös töykeys lasketaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko humalassa ja haisit pahalle !!!
Myös töykeys lasketaan.En kyllä tiedä minkä kiertokoulun olet käynyt, mutta asiakaspalvelu on sinulle täysin vieras käsite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tiedä minkä kiertokoulun olet käynyt, mutta asiakaspalvelu on sinulle täysin vieras käsite.
Kyllä ässä marketin käytävillä törmää tuulipuku tarmoihin jotka tietää asiasi paremmin kuin sinä itse.
Joutuu kärryillä jyräämään läpi kun eivät muuten tajua sivuun siirtyä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ässä marketin käytävillä törmää tuulipuku tarmoihin jotka tietää asiasi paremmin kuin sinä itse.
Joutuu kärryillä jyräämään läpi kun eivät muuten tajua sivuun siirtyämiten tuulipuku liittyy mihinkään? pitääkö s-marketissa olla hienot vaatteet päällä? saako silloin parempaa asiakaspalvelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten tuulipuku liittyy mihinkään? pitääkö s-marketissa olla hienot vaatteet päällä? saako silloin parempaa asiakaspalvelua?
Ilmeisesti pitää, ja pitää näyttää "mahtinsa" henkilökunnalle. Huoh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti pitää, ja pitää näyttää "mahtinsa" henkilökunnalle. Huoh
Kyllä totta, amerikkalaisissa komediaelokuvissa kaikki vitsit painottuu alapäähän. Taidan sujauttaa banaanin hounlankeesen ensi kerralla ehkä myyjät innostuu näkemästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä totta, amerikkalaisissa komediaelokuvissa kaikki vitsit painottuu alapäähän. Taidan sujauttaa banaanin hounlankeesen ensi kerralla ehkä myyjät innostuu näkemästään.
Amerikkalaisilla on matala älyykkyysosamäärä en tiedä laskeeko sitä huono koulutustaso vai korkea maahanmuuttajien määrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikkalaisilla on matala älyykkyysosamäärä en tiedä laskeeko sitä huono koulutustaso vai korkea maahanmuuttajien määrä.
Sinulla se ÄO on pienempi kuin kengän numero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa innostuu... 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se ÄO on pienempi kuin kengän numero
Vain sinä olet typerä ei kukaan muu johan sen huomaa tästä viestiketjusta.
- Anonyymi
Parasta palvelua saat Alkosta ja Apteekista...……..;)) sinne siis
- Anonyymi
Siellä saarijärvellä riittääkin valehtelijoiden klubeja.. Sossun tuet menee kurkusta alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä saarijärvellä riittääkin valehtelijoiden klubeja.. Sossun tuet menee kurkusta alas.
Ei ilmeisesti yksin Saarijärven ongelma.
Saahan siitä muuten apteekkikin osansa..
- Anonyymi
Saarijärven -marketin ongelmat johtuu kepulaisuudesta ja siitä että on työpaikka saatu suhteilla.
- Anonyymi
Mitä järkeä on keskustella tälläisestä aiheesta ? Onko mielikuvitus noin vähissä kun ei löydy järkevämpää jutun aihetta ? Vaihtakaa jo levyä.
- Anonyymi
Tottakai asioita pitää korjata jos niissä on vikaa. Ja niistä myös keskustella.
- Anonyymi
Niin , mutta kun eihän tervehtimisessä tietääkseni ole mitään vikaa !
- Anonyymi
Ei kait mutta rivien välistä saattaa ymmärtää että olisi kyse huonosta asiakaspalvelusta kaiken kaikkiaan.
- Anonyymi
On se ihmeellistä, kun toden-näköisesti "Saarijärviset" jotkut kokevat palvelut noin, kun muualta tulee käymään nois kaikis liikkeis, niin normaalia ja ystävällistä palvelua saa joka paikas, et oiskohan kuitenkin asenteissa asiakkailla häikkää ja joillakin , miten itse käyttäytyy. Kantsii kokeilla , olla vaik itse ystävällinen, mitä sit tapahtuu. Muuttuuko mikään ???
- Anonyymi
Sitähän ei tiedä missäpäin noi narisijat asuvat . Joutessaan näpyttelevät kaikenlaista.
Seilaavat paikkakunnalta toiselle ja kommentoivat asioista jonninjoutavia , vaikka eivät niistä mitään tiedä. - Anonyymi
Ei muutu ei nämä turvenuijat tajua siirtyy edestä poies vaikka kärryillä pääle ajat.. Kovassa istuu tämä keskellä käytävää juoruaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutu ei nämä turvenuijat tajua siirtyy edestä poies vaikka kärryillä pääle ajat.. Kovassa istuu tämä keskellä käytävää juoruaminen.
Asiakas on asiakas mutta missä on asiakaspalvelu???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakas on asiakas mutta missä on asiakaspalvelu???
Ei ainakaan ässä marketissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan ässä marketissa
Onko pakko olla asiakkaana jos noin koville ottaa. Kaikkien etu että pysyt kaukana...….JOS VOIT...…
Ilmeisesti et kuitenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pakko olla asiakkaana jos noin koville ottaa. Kaikkien etu että pysyt kaukana...….JOS VOIT...…
Ilmeisesti et kuitenkaan.Ässässä muutama hyväkin myyjä yläpeukkua niille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti et kuitenkaan.Minä mään ko mustalainen ässä marketin käytävillä sillon kannataa pysyä poissa
- Anonyymi
Kyllä HalpaHallista saa iloisimman palvelun tällä kylällä, ja ei oo kyyliä tuijottamassa toisten kauppareissuja!
- Anonyymi
Huono kauppa siellä ei myydä kaljaa yyhyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono kauppa siellä ei myydä kaljaa yyhyy
Juu, tosihuonoa on, huonoa...
S-marketissakaan ei minulle myynyt olutsalkkua... Vähän kassatiskiin nojaten kysyin: MIKSI.
Joku toinen päivä sitten, sanottiin...
Kyllä on palvelu käynyt kaikissa kaupoissa huonoksi. Alkoon ei kannata mennä yrittämäänkään... Onneksi vielä jossain nurkantakana saa täyden palvelun...
- Anonyymi
Onmpa hienoa,et kaljaa ym alkoholipitoista ei myydä ,toivottavasti loppuisi kokonaan. Ennenvanhaan oli sanonta meilpäin et, semmonen vasikka elää,joka juo ! On huomattu ,et aika moni on kellahtanut ,et ei taida olla perää! Siis ennen aikojaan! No MAITOA KYLLÄ. Kyllä se on niin,että Saarijärven kaupoissa on normaali hyvä palvelu, jos asiakas käyttäytyy normaalisti , olen joka liikkees käynyt ,ei mitään valittamista , on ystävällisiä ja oikein ystävällisiä myyjät. Kaikki ALKOT pitäisi ruokakaupan liitteenä nopeasti lopettaa.! Ja muutoinkin.
- Anonyymi
Huudetaan tervettä tai sitten ei.
Ei ole mukava mennä asioimaan aamulla riskiryhmäläisille varattuun aikaan, kaikkea muuta.
Jos menet sinne klo kuuden jälkeen, hyllyt ovat vajaat leipähyllyistä lähtien.
Myyjät suihkivat menemään kärryineen kapeissa käytävissä, vaikea heidän on varoa asiakkaita. Toki asiakkaan pitää varoa, mutta on sekin joskus vaikeata.
Paistopiste ammottaa tyhjyyttään, palvelutiski on kiinni...ym.ym.
Nyt onkin katsottava kohti tulevaisuutta, missä kannattaa asioida. Tietenkin siinä kaupassa joka huomioi asiakkaansa kriisitilanteessa, Keskimaa ei tee niin!
Tsemppiä ja jaksamista S-marketin "lattiatason" porukoille, vika on kaukana teistä.
Eräs, ihan kohta entinen asiakas.- Anonyymi
Niin onhan se harmi kun riskiryhmäläisenä ajelee kauempaa aamulla kauppaan ,eikä siellä sitten ole just sitä mitä on menny hakeen . Se pitäis kaupan väen ennakoida jotenkin mitä porukat sieltä enimmäkseen ostelee ja varustaa hyllyjä sen mukaan . Mutta eiköhän he parhaansa tee. Vaan loppujen lopuksi , kyllähän meillä suomessa ainakin vielä on ruokaa riittänyt. Koetetaan pärjäillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onhan se harmi kun riskiryhmäläisenä ajelee kauempaa aamulla kauppaan ,eikä siellä sitten ole just sitä mitä on menny hakeen . Se pitäis kaupan väen ennakoida jotenkin mitä porukat sieltä enimmäkseen ostelee ja varustaa hyllyjä sen mukaan . Mutta eiköhän he parhaansa tee. Vaan loppujen lopuksi , kyllähän meillä suomessa ainakin vielä on ruokaa riittänyt. Koetetaan pärjäillä.
Niin no, ei taida olla kyse ruuan loppumisesta vaan palvelun tasosta. Aamun Keskisuomalaisessa oli koko sivun mainos Keskimaan erinomaisuudesta. Luulenpa että aika kallis mainos...….
- Anonyymi
Se ,jos mikä olisikin mahtavaa, kun tosiaan pystyttäisikin huutamaan tervettä ,eikä tänpäivän sairasta!
- Anonyymi
Ihmeellinen tapa tosiaan muualla suomessa ei noin töykeää asiakaspalvelua saa.
- Anonyymi
Älyttömän huonoa asiakaspalvelua Ähtärissä ja Karstulassa on paljon parempaa, miten näitä valitaan tänne töihin?
- Anonyymi
No ilmankos. https://www.iltalehti.fi/kuntoilu/a/0aae38dd-99b8-4de5-84df-a613c61802e0
Lihasta halpuutetaan. - Anonyymi
Oikea ratkaisu. K-kauppa voittaa aina-S-kaupat.
- Anonyymi
Parempaa palvelua saa muista kaupoista. Vuokrafirman kassat S-marketissa erittäin tympeitä.
- Anonyymi
Vaikuttaisiko asiaan oma käytös? S-Marketissa on asiallista henkilökuntaa töissä ja olen saanut hyvää kohtelua sieltä ja kaikista paikkakunnan muistakin kaupoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaisiko asiaan oma käytös? S-Marketissa on asiallista henkilökuntaa töissä ja olen saanut hyvää kohtelua sieltä ja kaikista paikkakunnan muistakin kaupoista.
ei se kyllä vaikuta jos myyjä ei tykää olla kassalla töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja eikös myyjän koulutuksessa opeteta että pitää olla hyvällä päällä säällä kuin säällä.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla kuin yksi epäystävällinen ja tympääntynyt kassa, sillä pilaa koko kaupan maineen, asiakas äänestää jaloillaan.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579