Salam. Olen palannut islamiin n. 8 vuotta sitten. Alkuun en ollut harjoittava muslimi vaan vietin sellaista ns. etsikkoaikaa. Sitten opettelin rukoilun ja harjoitin sitä muutamia kuukausia. Kuitenkin elämä vei ja rukoukset jäi. Nyt olen taas päässyt lähemmäs Luojaa ja usko vahvistunut, Alhamdulillah. Olen rukoillut reilun vuoden päivittäiset rukoukset. Muutenkin pyrin hyvään elämään islamin näkökulmasta ja vältän kiellettyjä asioita. Olen kuitenkin ns. piilomuslimi. Se että olen muslimi ei näy ulospäin mitenkään. En käytä säännöllisesti huivia ulkona, mutta joskus kuitenkin. Koen että elämä näin on helpompaa kun voin sulautua massaan eikä ihmiset kiinnitä minuun huomiota. Koen myös että minuun suhtaudutaan kuten muihinkin ihmisiin näin, inhoan ajatusta että minua pidettäisiin jotenkin alempiarvoisena valintani vuoksi tai ajateltaisiin että onpa tyhmä nainen kun miehen takia vaihtaa uskontoa jne. Inhoan koska olen itsekin joskus näin ajatellut suomalaisista musliminaisista, astaghfirullah. Tiedän kyllä että ihmisten mielipiteistä ei tulisi välittää vaan tärkeintä on Luojan tyytyväisyys. Tärkein pointti kuitenkin tässä on että haluan olla "näkymätön" ja elää elämääni rauhassa kenenkään ihmisen tuomitsematta. Onko tämä mielestänne väärin vai onko minun suotavaa elää tälläistä elämää kunnes Luoja antaa minulle tarpeeksi rohkeutta ja voimia elää niinkuin on tarkoitettu?
"Piilomuslimi"
Anonyymi
2
169
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella on oma tahti, oma vauhti, omat vaiheet
Tärkeää on että on suhde Allahiin
Jos on että ei näy nyt ulospäin niin se on niin se on hyvä, vahvistaa suhde Allahiin omassa rauhassa - Anonyymi
Suomalaisen johdatus aarteiden helmaan
>> Suvi Teräsniska - Taivas sylissäni
Keneltä sai tähden, tuo katse pienokaisen?
Kuka poisti synkeyden yöstä paimenten?
Kuka solmi kruunun nyt sinun hiuksillesi?
Viisaat kuka johti luokse rakkaan lapseni?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27214501Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu717342Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117171Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä665186K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1154900Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754734Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014525PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *244459Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784187Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023978