Kertokaa miten Sims pelissä pääsee alkuun, kuten tienaamaan rahaa ja miten farmilta pääsee pois muualle käymään?? Kertokaa jotain hyviä vinkkejä miten pääsee alkuun. Sain vasta pelin äsken.
Miten Simsissä pääsee alkuun??
5
357
Vastaukset
- Ripp3r
Käy juttelemassa enon kanssa, siltä saa tekemistä yms.
- kake24
Mistä tehtävästä kannattaa aloittaa?? Olen onnistunut vain siinä antamaan enolle valokuva-albummin ja se antoi minulle takaisin nokian 5110 kännykän jolla voi pelata matopeliä ja soittaa.
- Colosseum
kake24 kirjoitti:
Mistä tehtävästä kannattaa aloittaa?? Olen onnistunut vain siinä antamaan enolle valokuva-albummin ja se antoi minulle takaisin nokian 5110 kännykän jolla voi pelata matopeliä ja soittaa.
Mä en tajua siitä pelistä hölkäsen pöläystä joten voitteko kertoa mitä aivan aluksi pitää tehä prismalleen??
- Jan_90
Sun enos talon takapihalla on sohva tv jääkaappi ja sänky ja joku puinen kukko korjaa ne ja laita "taskuus" sitten viet ne latoon ja levittelet ne ladon ylä-kertaan oman mieles mukaan ja meet jutteleen enolle sitten saat leikata ruohoa ja saat rahaa ja pääset ulos farmilta. ihan ekaks sun on täytyny korjata traktori äläkä välitä jos siihe tulee teksti passed out yrität vaa uusiks -jan_90-
- Jabra
Kiitos tosi paljon!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4083025SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682352Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj782009Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1411590
- 711223
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121022Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2681003- 40874