Miten Simsissä pääsee alkuun??

kake24

Kertokaa miten Sims pelissä pääsee alkuun, kuten tienaamaan rahaa ja miten farmilta pääsee pois muualle käymään?? Kertokaa jotain hyviä vinkkejä miten pääsee alkuun. Sain vasta pelin äsken.

5

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripp3r

Käy juttelemassa enon kanssa, siltä saa tekemistä yms.

• kake24

Mistä tehtävästä kannattaa aloittaa?? Olen onnistunut vain siinä antamaan enolle valokuva-albummin ja se antoi minulle takaisin nokian 5110 kännykän jolla voi pelata matopeliä ja soittaa.

• Colosseum
        kake24 kirjoitti:

Mistä tehtävästä kannattaa aloittaa?? Olen onnistunut vain siinä antamaan enolle valokuva-albummin ja se antoi minulle takaisin nokian 5110 kännykän jolla voi pelata matopeliä ja soittaa.

Mä en tajua siitä pelistä hölkäsen pöläystä joten voitteko kertoa mitä aivan aluksi pitää tehä prismalleen??

• Jan_90

Sun enos talon takapihalla on sohva tv jääkaappi ja sänky ja joku puinen kukko korjaa ne ja laita "taskuus" sitten viet ne latoon ja levittelet ne ladon ylä-kertaan oman mieles mukaan ja meet jutteleen enolle sitten saat leikata ruohoa ja saat rahaa ja pääset ulos farmilta. ihan ekaks sun on täytyny korjata traktori äläkä välitä jos siihe tulee teksti passed out yrität vaa uusiks -jan_90-

• Jabra

Kiitos tosi paljon!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      180
      3360
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      102
      2579
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      57
      2420
    4. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      8
      2379
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      94
      2351
    6. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      3
      1980
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      0
      1760
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1637
    9. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      32
      1633
    10. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1367
    Aihe