Miten Simsissä pääsee alkuun??

kake24

Kertokaa miten Sims pelissä pääsee alkuun, kuten tienaamaan rahaa ja miten farmilta pääsee pois muualle käymään?? Kertokaa jotain hyviä vinkkejä miten pääsee alkuun. Sain vasta pelin äsken.

5

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripp3r

      Käy juttelemassa enon kanssa, siltä saa tekemistä yms.

      • kake24

        Mistä tehtävästä kannattaa aloittaa?? Olen onnistunut vain siinä antamaan enolle valokuva-albummin ja se antoi minulle takaisin nokian 5110 kännykän jolla voi pelata matopeliä ja soittaa.


      • Colosseum
        kake24 kirjoitti:

        Mistä tehtävästä kannattaa aloittaa?? Olen onnistunut vain siinä antamaan enolle valokuva-albummin ja se antoi minulle takaisin nokian 5110 kännykän jolla voi pelata matopeliä ja soittaa.

        Mä en tajua siitä pelistä hölkäsen pöläystä joten voitteko kertoa mitä aivan aluksi pitää tehä prismalleen??


    • Jan_90

      Sun enos talon takapihalla on sohva tv jääkaappi ja sänky ja joku puinen kukko korjaa ne ja laita "taskuus" sitten viet ne latoon ja levittelet ne ladon ylä-kertaan oman mieles mukaan ja meet jutteleen enolle sitten saat leikata ruohoa ja saat rahaa ja pääset ulos farmilta. ihan ekaks sun on täytyny korjata traktori äläkä välitä jos siihe tulee teksti passed out yrität vaa uusiks -jan_90-

      • Jabra

        Kiitos tosi paljon!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      66
      2882
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2266
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2218
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      144
      1878
    5. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      148
      1486
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1474
    7. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      10
      1419
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      487
      1275
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1224
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1049
    Aihe