Miten Simsissä pääsee alkuun??

kake24

Kertokaa miten Sims pelissä pääsee alkuun, kuten tienaamaan rahaa ja miten farmilta pääsee pois muualle käymään?? Kertokaa jotain hyviä vinkkejä miten pääsee alkuun. Sain vasta pelin äsken.

5

369

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripp3r

Käy juttelemassa enon kanssa, siltä saa tekemistä yms.

• kake24

Mistä tehtävästä kannattaa aloittaa?? Olen onnistunut vain siinä antamaan enolle valokuva-albummin ja se antoi minulle takaisin nokian 5110 kännykän jolla voi pelata matopeliä ja soittaa.

• Colosseum
        kake24 kirjoitti:

Mistä tehtävästä kannattaa aloittaa?? Olen onnistunut vain siinä antamaan enolle valokuva-albummin ja se antoi minulle takaisin nokian 5110 kännykän jolla voi pelata matopeliä ja soittaa.

Mä en tajua siitä pelistä hölkäsen pöläystä joten voitteko kertoa mitä aivan aluksi pitää tehä prismalleen??

• Jan_90

Sun enos talon takapihalla on sohva tv jääkaappi ja sänky ja joku puinen kukko korjaa ne ja laita "taskuus" sitten viet ne latoon ja levittelet ne ladon ylä-kertaan oman mieles mukaan ja meet jutteleen enolle sitten saat leikata ruohoa ja saat rahaa ja pääset ulos farmilta. ihan ekaks sun on täytyny korjata traktori äläkä välitä jos siihe tulee teksti passed out yrität vaa uusiks -jan_90-

• Jabra

Kiitos tosi paljon!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      107
      1346
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      992
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      32
      886
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      698
    6. 32
      665
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      21
      600
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      19
      596
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43