Kahvi on hyvää

Anonyymi

Vaikken olekkaan kutale missin näköinen uskon että miellytän kaivattuni silmää myös kasvoistani.

120

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi on näin siksi koska silloin kun olen ollut hänen kanssaan katse kontaktissa. Niin olen nähnyt sen hänen silmistään kun silmät ovat löytäneet minut.

    • Anonyymi

      Kasvoissani silmien lisäksi hänen katseensa viipyilee täyteläisissä huulissani.
      Uskoisin hänen erityisesti pitävän vyötäröni kapeus yhdistettynä peppuni muotoihin.

      • Anonyymi

        Elä nyt tuommossii laita, ku toine töissä o🙈


      • Anonyymi

        Suloisissa rinnoissa, kostuvassa onkalossa, viipyy ajatus pepun muodossa. Ei naama värkillä väliä kun ajatus paineen purusta valtaa piinatun mielen, purskauttaen lemmen iloliemet ennen aikojaan. Housunpuntti kiristyy, haaroissa tykyttää vain ajatuksesta,että vastakappale kohtaanto toteutuu ennen pitkää ja pitkää ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloisissa rinnoissa, kostuvassa onkalossa, viipyy ajatus pepun muodossa. Ei naama värkillä väliä kun ajatus paineen purusta valtaa piinatun mielen, purskauttaen lemmen iloliemet ennen aikojaan. Housunpuntti kiristyy, haaroissa tykyttää vain ajatuksesta,että vastakappale kohtaanto toteutuu ennen pitkää ja pitkää ennen.

        Tuo viesti ei selvästikään ole häneltä koska kaivattuni on herrasmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viesti ei selvästikään ole häneltä koska kaivattuni on herrasmies.

        Sehän oli sun oma kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli sun oma kirjoitus.

        Ei ollut ja hän tietää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viesti ei selvästikään ole häneltä koska kaivattuni on herrasmies.

        Herasmiehilläki on halut ja kalut kun vähän pintaa raaputtaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herasmiehilläki on halut ja kalut kun vähän pintaa raaputtaa...

        Niin varmasti mutta tiedän hänen herkän sydämensä hän kirjoittaa niin oivallisesti että meinaan aivan pökertyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti mutta tiedän hänen herkän sydämensä hän kirjoittaa niin oivallisesti että meinaan aivan pökertyä.

        Taisit nyt vähän kiihottua jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit nyt vähän kiihottua jo

        En ole kiihottunut. Aloituksessa kerrotaan mistä mies pitää naisessa en ymmärrä miksi joku vetää seksin tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti mutta tiedän hänen herkän sydämensä hän kirjoittaa niin oivallisesti että meinaan aivan pökertyä.

        Tännekkö hän kirjoittelee? Voisiko hän olla Kutale tai oliko niin, että Kutalen ikä ei sama kuin kaivatullasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tännekkö hän kirjoittelee? Voisiko hän olla Kutale tai oliko niin, että Kutalen ikä ei sama kuin kaivatullasi?

        Ja tuota kysyy "palstasisko" tuolta toisesta ketjusta. Meitä on tässä nyt ilmeisesti ainakin 3 kirjoittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloisissa rinnoissa, kostuvassa onkalossa, viipyy ajatus pepun muodossa. Ei naama värkillä väliä kun ajatus paineen purusta valtaa piinatun mielen, purskauttaen lemmen iloliemet ennen aikojaan. Housunpuntti kiristyy, haaroissa tykyttää vain ajatuksesta,että vastakappale kohtaanto toteutuu ennen pitkää ja pitkää ennen.

        Tuntuu turhalta ikävöidä kaivattua ajatteletko todella noin karkeasti onko kaivattusi mielestäsi sitten ruma? Vai mitä tuolla viestilläsi tarkoitat? Ja onko tämä kutaleen viesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu turhalta ikävöidä kaivattua ajatteletko todella noin karkeasti onko kaivattusi mielestäsi sitten ruma? Vai mitä tuolla viestilläsi tarkoitat? Ja onko tämä kutaleen viesti?

        Eipä ollunna tuo multa ; D. Muulta osilta et pumppu taittaa olla pettämäs, tykyttellöö levossa piälle 100. Enkaks suanunna tännää 111. Taittaa kohta kyntteli olla poltettu loppuu : ).


    • Anonyymi

      Suurimmalla osalla on haluja, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Jokaisen tarpeet tulevat esiin suhteessa. Kaikki eivät kerro ääneen noista asioista ja nekin, jotka ovat kovia puhumaan kaksimielisiä, voivat olla makkarissa maltillisempia kuin myös niin, että ne jotka eivät ole kaksimielisiä tms ovat tarpeiltaan vaativampia. Mutta joo niin, yleensä ihmisillä on seksuaaliset tarpeensa niinkuin on nälän tunnekkin. Kuuluu elämään.

    • Anonyymi

      Sitäpaitsi 12:21 asiat eivät kuulu palstalle pohdittaviksi vaan kahdenkeskisiksi sitten kun sen aika on. Sitä en voi tietää tuleeko sen aika koskaan että yhdessä hänen kanssaan olen ja elän. Koska nuo asiat kuuluvat parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Minä olen vähän samoilla linjoilla. Voisikohan Kutale kuitenkin olla se kaivattusi sittenkin, vaikkei ikä täsmännytkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen vähän samoilla linjoilla. Voisikohan Kutale kuitenkin olla se kaivattusi sittenkin, vaikkei ikä täsmännytkään?

        En kaivattuni ole niitä asioita olen lukenut swn hänen silmistään.
        En tiedä halusin vain kertoa kutaleelle tämän asian koska hänen kanssaan on helppo jutella tuntuu siltä että hän kuuntelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaivattuni ole niitä asioita olen lukenut swn hänen silmistään.
        En tiedä halusin vain kertoa kutaleelle tämän asian koska hänen kanssaan on helppo jutella tuntuu siltä että hän kuuntelee.

        No höh :( Olisi ollut jänskä, jos hän olisikin se kaivattusi, mutta taitaa olla harvinaista, että se kaivattu sattuisi olemaan täällä.
        Oisihan tuo kiva täällä päästä todistamaan kaipaajien kohtaamista. Edes jotain valopilkkua tänne kurjaan palstaan. Tai edes saisi lukea, että jotku löysivät toisensa täällä mutta joo niin...kuka sen uskoisi. Ennakkoluulot ja väärät johtopäätökset ja kuvitelmat oikein kukkii palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh :( Olisi ollut jänskä, jos hän olisikin se kaivattusi, mutta taitaa olla harvinaista, että se kaivattu sattuisi olemaan täällä.
        Oisihan tuo kiva täällä päästä todistamaan kaipaajien kohtaamista. Edes jotain valopilkkua tänne kurjaan palstaan. Tai edes saisi lukea, että jotku löysivät toisensa täällä mutta joo niin...kuka sen uskoisi. Ennakkoluulot ja väärät johtopäätökset ja kuvitelmat oikein kukkii palstoilla.

        En voi tietää onko hän kaivattuni sekin on mahdollista. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi tietää onko hän kaivattuni sekin on mahdollista. ☺️

        Kirjoitit, ettei ikä täsmää? Mutta oisihan se jänskä, jos hän olisikin. Ja huikein juttu olisi, jos tunteenne kohtaisivat. Pääsis jotku pois täältäkin.
        Lopettaisitko palstailun mentyäsi kaivattusi kanssa yhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit, ettei ikä täsmää? Mutta oisihan se jänskä, jos hän olisikin. Ja huikein juttu olisi, jos tunteenne kohtaisivat. Pääsis jotku pois täältäkin.
        Lopettaisitko palstailun mentyäsi kaivattusi kanssa yhteen?

        Tottakai ei olisi mitään syytä täällä kirjoitella enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ei olisi mitään syytä täällä kirjoitella enää.

        Niinpä. Jokaisella on omat syynsä täällä kirjoittelulle. Toivon, että kohtaatte ja tunteenne myös ❤


    • Anonyymi

      Asennevamma yhdistettynä kehitysvammaan palstalla vakavaa, herätkää.

      • Anonyymi

        Kehitysvamma on synnynnäinen, mutta tyhmyydestä joutuu vastaamaan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysvamma on synnynnäinen, mutta tyhmyydestä joutuu vastaamaan itse.

        Palstatyhmyys on tarttuvaa, kehitysvamma ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstatyhmyys on tarttuvaa, kehitysvamma ei.

        Kehitysvammaa ei saisi esittää nekatiiviseen sävyyn tai rinnastaa tyhmyyteen. Tuo jos mikä on tyhmää, että jokin vamma rinnastetaan tyhmyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitysvammaa ei saisi esittää nekatiiviseen sävyyn tai rinnastaa tyhmyyteen. Tuo jos mikä on tyhmää, että jokin vamma rinnastetaan tyhmyyteen.

        Olet oikeassa, tulin vähän ylireagoitua sanomisissani. Sorry rutkasti.
        Mitään vammaa ei saa mollata tai muutenkaan palstalytätä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, tulin vähän ylireagoitua sanomisissani. Sorry rutkasti.
        Mitään vammaa ei saa mollata tai muutenkaan palstalytätä .

        Ei minun tunteissani mitään tyhmää ole. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, tulin vähän ylireagoitua sanomisissani. Sorry rutkasti.
        Mitään vammaa ei saa mollata tai muutenkaan palstalytätä .

        Tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tunteissani mitään tyhmää ole. ☺️

        Olet ihan ok:(
        Kenenkään tunteissa ei ole tyhmyyttä ja siksi kaikki tunteet ovat sallittuja, vaikka eivät tue omia tuntemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan ok:(
        Kenenkään tunteissa ei ole tyhmyyttä ja siksi kaikki tunteet ovat sallittuja, vaikka eivät tue omia tuntemuksia.

        En ole tyhmä kuka täällä oikein haukkuu ja ketä? Saan olla ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tyhmä kuka täällä oikein haukkuu ja ketä? Saan olla ihastunut.

        Tarkoitti varmaanki tyhmäksi tuota, joka viittasi kehitysvammaisuuteen.


    • Anonyymi

      Vaikken kauheasti enää pidäkkään kristianista niin uskon siitä huolimatta hänen olevan big brother kolmikossa vaikka omat lempparini olisivat toisenlaiset. Mutta joo kolmikossa tulee olemaan tämä on arvaukseni helmeri, krisu ja kevin.

    • Anonyymi

      Luin, että Krisu oli menettänyt hermonsa. Seiska nähtävästi yhteistyössä palstan kanssa mainoksista päätellen :D

      Mitähän se Krisu on nyt hermoillut siellä, mainos otsikosta näin, että oli käynyt kuumana.

      • Anonyymi

        Ainakin sillä on ollut ikävä kun sen piti itkeä.
        Onhan se pitkä aika siellä olla ettei näe rakkaitaan.
        ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin sillä on ollut ikävä kun sen piti itkeä.
        Onhan se pitkä aika siellä olla ettei näe rakkaitaan.
        ☺️

        Ai siittä johtui, on varmasti ikävä vähän jokaisella talossa olijalla. Vieläköhän Jukka kaipaa Eevistä? Ei ole oikein tullut seurattua bb.tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siittä johtui, on varmasti ikävä vähän jokaisella talossa olijalla. Vieläköhän Jukka kaipaa Eevistä? Ei ole oikein tullut seurattua bb.tä.

        En minäkään sitä joka päivä katso. Iltalehdessä ne lukee oli se jukkakin ikävöinyt kuulemma eevistä. Se jukka saisi tippua ja sehän on tippumis vaarassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään sitä joka päivä katso. Iltalehdessä ne lukee oli se jukkakin ikävöinyt kuulemma eevistä. Se jukka saisi tippua ja sehän on tippumis vaarassa.

        Ketä muita on tippumisvaarassa?


    • Anonyymi

      Miksi joku poistaa viestejä?
      Minun rakkauden tunnustus poistettiin 2 viestiä yhteensä. Lapsellista touhua. 👩☺️

      • Anonyymi

        Poistelua on tapahtunut jo pidempään. Minusta tuntuu, ettei kyseessä ole ennää lapsellinen leikki, vaan mielenalueen häiriö

        Näillä palstoilla myös mustamaalataan ihmisiä. Pyritään syytön näyttämään syylliseltä. Hyvin sotkuisia paikkoja, joiden varaan en laske mitään.

        Laita uhastakin rakkaudentunnustuksesi tänne niin moneen kertaan, että poistelija väsyy :D Tsemppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistelua on tapahtunut jo pidempään. Minusta tuntuu, ettei kyseessä ole ennää lapsellinen leikki, vaan mielenalueen häiriö

        Näillä palstoilla myös mustamaalataan ihmisiä. Pyritään syytön näyttämään syylliseltä. Hyvin sotkuisia paikkoja, joiden varaan en laske mitään.

        Laita uhastakin rakkaudentunnustuksesi tänne niin moneen kertaan, että poistelija väsyy :D Tsemppiä.

        Niin palstaan mahtuu monenlaisia ihmisiä ikävä kyllä. Pitää yrittää olla välittämättä kiusaamisesta vaikka vaikeaa se välillä on. ☺️👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin palstaan mahtuu monenlaisia ihmisiä ikävä kyllä. Pitää yrittää olla välittämättä kiusaamisesta vaikka vaikeaa se välillä on. ☺️👩

        Kiusaajien lisäksi on myös väärinymmärtäjiä sekä väärien johtopäätöksien tekijöitä. Sekava paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaajien lisäksi on myös väärinymmärtäjiä sekä väärien johtopäätöksien tekijöitä. Sekava paikka.

        Niin on sekavaa. Illalla kovasti oli se mies minun mietteissäni. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on sekavaa. Illalla kovasti oli se mies minun mietteissäni. ☺️

        No sitten ei ehkä kannata eräkämppään muuttaa, jos se mies ei haluakkaan?

        Kivaa päivää sinulle sinne. Jospa se Kutalekkin ilmestyisi ilahduttamaan tänne. Ihana ilma ❤ 🍂🍁 tykkäätkö syksystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ei ehkä kannata eräkämppään muuttaa, jos se mies ei haluakkaan?

        Kivaa päivää sinulle sinne. Jospa se Kutalekkin ilmestyisi ilahduttamaan tänne. Ihana ilma ❤ 🍂🍁 tykkäätkö syksystä?

        Tykkään syksystä tykkään kaikista vuoden ajoista ainut tympeys on kun tulee loskakelit.
        Kuka on erä kämppään ollut muuttamassa? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään syksystä tykkään kaikista vuoden ajoista ainut tympeys on kun tulee loskakelit.
        Kuka on erä kämppään ollut muuttamassa? ☺️

        Vaikka mun aloituksessa lukee että kahvi on hyvää, jos totuuden sanon niin en kauheasti pidä sen mausta se että sitä juo on vaan tapa.
        En tiedä mitä kaivattuni on meikkaamisesta mieltä mutta minä en koskaan meikkaa. En ole meikkaamista vastaan jotkut tykkäävät ja jotkut ei. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mun aloituksessa lukee että kahvi on hyvää, jos totuuden sanon niin en kauheasti pidä sen mausta se että sitä juo on vaan tapa.
        En tiedä mitä kaivattuni on meikkaamisesta mieltä mutta minä en koskaan meikkaa. En ole meikkaamista vastaan jotkut tykkäävät ja jotkut ei. ☺️

        No ei se tavoista huonoin ole javoisin kuvitella, että siihen liittyy emotionaalisiakin tunteita, kahvin nauttimiseen siemaillen ja rauhassa? En juo ollenkaan kahvia.

        Niinpä, kaikki ei välitä meikkaamisesta. Meikkaamattomuus voi olla rentoakin, kun ei tarvitse siittä ottaa paineita ja tousaalta joku voi nauttia meikkaamisesta.

        Kaikki vuodenajat ovat ihania 🌱🌻🍁⛄


    • Anonyymi

      Mikset käytä pilkkuja?

    • Anonyymi

      Onkohan kutale huomannut ollenkaan tätä mun aloitusta.... ☺️

      • Anonyymi

        Missä pilkkuja tarvittas? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä pilkkuja tarvittas? 😅

        Tarkoitan tuota aloitusta. En minä tuota pilkku viestiä ole lähettänyt minä laitan summassa pilkut ja pisteet mulle ei kauheasti väliä mihin ne lykkää. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan tuota aloitusta. En minä tuota pilkku viestiä ole lähettänyt minä laitan summassa pilkut ja pisteet mulle ei kauheasti väliä mihin ne lykkää. ☺️

        Kerran kävin siihen pistämäs jutun : ).


    • Anonyymi

      Mua kiinnostaa mistä asioista kaivattuni on kiinnostunut. Hän voisi luetella niitä. Kertoisiko kutale myös... ☺️

      • Anonyymi

        Lokkailu, valokuvvaus, soppailu riittääköpi : D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lokkailu, valokuvvaus, soppailu riittääköpi : D.

        Entä laajemmasti ajatellen... ☺️ Pidän näistä esim sauna, laku, talvi, pakkanen, kylmä tuuli, villasukat, lämmin fleece viltti, suklaa yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä laajemmasti ajatellen... ☺️ Pidän näistä esim sauna, laku, talvi, pakkanen, kylmä tuuli, villasukat, lämmin fleece viltti, suklaa yms.

        Minttu kaikis namulois. Eipä nyt muut tuu mielleen : ).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minttu kaikis namulois. Eipä nyt muut tuu mielleen : ).

        Juu☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minttu kaikis namulois. Eipä nyt muut tuu mielleen : ).

        Oletpas hiljaisella päällä... ☺️ Sulle pitää antaa pikku pusu👄 poskelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas hiljaisella päällä... ☺️ Sulle pitää antaa pikku pusu👄 poskelle.

        Pittää välillä ollakkii ; D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pittää välillä ollakkii ; D.

        Niin pitää.. ☺️


    • Anonyymi

      Kävin kaupassa näin siellä taas sen nuoren miehen. Tuli vaan mieleeni että miksen näe kaivattuani oikein enää missään. Minusta olisi mukava nähdä häntä. En varmaan koskaan enää näe häntä missään. ☺️

      • Anonyymi

        Oisit mennynnä juttelemmaan😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisit mennynnä juttelemmaan😏

        Minkä ihmeen takia menisin vieraan henkilön kanssa juttelemaan?
        En minä hänen kanssaan halua jutella vaan kaivattuni en varmaan kohta enää muista miltä hän näyttää. ☺️ Huomasitko tuon aamulla laittamani kysymyksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia menisin vieraan henkilön kanssa juttelemaan?
        En minä hänen kanssaan halua jutella vaan kaivattuni en varmaan kohta enää muista miltä hän näyttää. ☺️ Huomasitko tuon aamulla laittamani kysymyksen?

        Pittäähä sen verran jutustella tuntemattommiin kans : D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pittäähä sen verran jutustella tuntemattommiin kans : D.

        En minä vieraiden kanssa juttele paitsi jos joku jotain sanoo tai kysyy. Et sitten näköjään pysty vastaamaan tuohon kysymykseen jonka aamulla tein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vieraiden kanssa juttele paitsi jos joku jotain sanoo tai kysyy. Et sitten näköjään pysty vastaamaan tuohon kysymykseen jonka aamulla tein.

        Minkä kysymyksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kysymyksen?

        Hyvän tähden sentään tuo puoli kahdeksan aikaan oleva. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän tähden sentään tuo puoli kahdeksan aikaan oleva. ☺️

        Tai siis 7:56 ☺️


    • Anonyymi

      Kiva kuulla ettei ollut sulta ja kiitos kun vastasit. ☺️

    • Anonyymi

      Sun pitää välillä leväkkin taidat tehdä liikaa hommia. Toivottavasti sydän asiat menevät paremmaksi. ☺️

      • Anonyymi

        Tokkopa, mutta kiitos😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokkopa, mutta kiitos😏

        Oletpas sinä myöhään heräillä mikä valvottaa sydänkö, vai onko noin aikainen työvuoro vai mikä? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas sinä myöhään heräillä mikä valvottaa sydänkö, vai onko noin aikainen työvuoro vai mikä? ☺️

        Syke, liäkärissä tänää ja kokkeis. Verenpaine liäkkeen vaihto. Mut ilimesesti turha homma, olin tupeksinu ite liäkkeihen kans. Huomasin tulttuu🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syke, liäkärissä tänää ja kokkeis. Verenpaine liäkkeen vaihto. Mut ilimesesti turha homma, olin tupeksinu ite liäkkeihen kans. Huomasin tulttuu🥴

        No hyvä että selvisi syy kumminkin☺️


    • Anonyymi

      Milloin sulla kutale on synttärit? ☺️

      • Anonyymi

        Noin puolivuotta saa vielä odotella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puolivuotta saa vielä odotella

        Juu mulla on vajaa puoli vuotta. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mulla on vajaa puoli vuotta. ☺️

        Mikä olisi teidän lempi puuhanne yhdessä kutale esim kun olisitte ulkona entä sisällä?☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olisi teidän lempi puuhanne yhdessä kutale esim kun olisitte ulkona entä sisällä?☺️

        Tässä mun vastaus. Ulkona voisi ottaa juoksu maratonin että kumpi saa paremman ajan puuhun kiipeämisestä? karhun jahdatessa perässä. ☺️
        Ja sitten sisällä voisi sitten helliä toista kun pitäisi toipua järkytyksestä.


      • Anonyymi

        Oha tuoho viell melekkein 4 kuukkaut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olisi teidän lempi puuhanne yhdessä kutale esim kun olisitte ulkona entä sisällä?☺️

        Ulkona, matoa koukkuun.
        Sisällä, kalavalleen kertomist


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkona, matoa koukkuun.
        Sisällä, kalavalleen kertomist

        Juu☺️ kuulostaa mukavalta. justiin sanoit että puoli vuotta etkö muista omaa syntymäpäivääsi? Minä omasta vähän juksasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu☺️ kuulostaa mukavalta. justiin sanoit että puoli vuotta etkö muista omaa syntymäpäivääsi? Minä omasta vähän juksasin.

        Taittaavat muut välliin ain vasttailla : D)). Miks juksasit, vai outko kaksonen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taittaavat muut välliin ain vasttailla : D)). Miks juksasit, vai outko kaksonen?

        En ole kaksonen. Ei siihen puolta vuotta ole jonkin verran vähemmän. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kaksonen. Ei siihen puolta vuotta ole jonkin verran vähemmän. ☺️

        Voin kai minä kuukauden kertoa se on helmikuu☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kai minä kuukauden kertoa se on helmikuu☺️

        Monneeska päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monneeska päivä?

        Sitä en kerro miksi sinun se pitäisi tietää? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en kerro miksi sinun se pitäisi tietää? ☺️

        Miksi ei? Ite Seläntteen numerona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Ite Seläntteen numerona

        Eikö se ole aika paljon kun tiedät nyt kumminkin kuukauden. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole aika paljon kun tiedät nyt kumminkin kuukauden. ☺️

        Aijotko lähettää synttäri kortin? ☺️
        Vai miksi kyselet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijotko lähettää synttäri kortin? ☺️
        Vai miksi kyselet...

        Mikä ettei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei?

        Et uskalla☺️mutta kerron silti 22.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskalla☺️mutta kerron silti 22.

        Ainahan nyt yhtteen korttiin uskallus riittäpi, mut se osote?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan nyt yhtteen korttiin uskallus riittäpi, mut se osote?

        Kaivattuni tietää osoitteeni on käynyt täällä mutta ei minulla kylässä.
        En tiedä tietääkö että pidän hänestä. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattuni tietää osoitteeni on käynyt täällä mutta ei minulla kylässä.
        En tiedä tietääkö että pidän hänestä. ☺️

        Eikös se ois muiltakkii kiva suaha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mulla on vajaa puoli vuotta. ☺️

        Ajankohta sopii yhdelle suunnilleen ikäiselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ois muiltakkii kiva suaha?

        Et sinä hän voi olla koska hän ei ole Joensuusta enkä minäkään. Hänelle olisin voinut lähettää synttäri kortin mutta nyt siihen ei ole tarvetta koska et hän ole. Jos lähettäisin hän pitäisi minua hulluna. Joten unohdan hänet niin on parempi. ☺️ Sinun kanssa oli kiva jutella kiitos siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä hän voi olla koska hän ei ole Joensuusta enkä minäkään. Hänelle olisin voinut lähettää synttäri kortin mutta nyt siihen ei ole tarvetta koska et hän ole. Jos lähettäisin hän pitäisi minua hulluna. Joten unohdan hänet niin on parempi. ☺️ Sinun kanssa oli kiva jutella kiitos siitä.

        Eikä pittäisi😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pittäisi😏

        Et sinä voi tietää pitäisikö. On niin monenlaisia ihmisiä hän tykkäsi siitä viestistä huonoa siksi häntä ei ole
        sen jälkeen juurikaan näkynyt. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä voi tietää pitäisikö. On niin monenlaisia ihmisiä hän tykkäsi siitä viestistä huonoa siksi häntä ei ole
        sen jälkeen juurikaan näkynyt. ☺️

        Meleko en ketale sekkii🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meleko en ketale sekkii🥴

        Tai ainakin tuntuu että näin on. ☺️


    • Anonyymi

      Se on tärkeää, ei sitten puhettakaan imutuksista. Tämä selvä. Plimplom.

      • Anonyymi

        Älä yritä et ole kutale. ☺️


      • Anonyymi

        Anna toisten imutella vai onko siellä joku mustilla sukilla hiippailemassa heh...

        Sivusta vain tämä ;D


    • Anonyymi

      Hei vain minultakin Kutaleelle!!
      Tykyttely on kiusallista. Siinä on se huono, kun se voi tehdä myös pelottavan ja hieman levottoman olon.
      Saitko mitään lääkettä tykyttelyyn esim beetasalpaajaa? Tai oliko sinulla verenpainelääkitys ennestään?
      Mitä lääkäri sanoi syyksi? Suunnittelevatko Holter nauhoitusta?
      Millaisia oireita sinulla on tykyttelyn aikana?

      • Anonyymi

        Lokis tarkempi juttu tapahtumist ; D)). Sanottasko oma moka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lokis tarkempi juttu tapahtumist ; D)). Sanottasko oma moka?

        Aivan. Ai oma moka eli pitäisi rauhoittua ilmeisesti. Se on hyvin ikävä tunne vaikka kyseessä ei olisikaan vakava rytmihäiriö.

        No niin rakkaat ystäväiseni. Hyvää ja levollista ötyä 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Ai oma moka eli pitäisi rauhoittua ilmeisesti. Se on hyvin ikävä tunne vaikka kyseessä ei olisikaan vakava rytmihäiriö.

        No niin rakkaat ystäväiseni. Hyvää ja levollista ötyä 😇

        Kyll se rytmi pysy, mut syke oll 100 kieppeill levossakkii : D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyll se rytmi pysy, mut syke oll 100 kieppeill levossakkii : D.

        Onko se tykytys rauhoittunu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se tykytys rauhoittunu?

        On, liäkkeen kohillaan🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, liäkkeen kohillaan🤣😂

        👍👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍👍👍👍

        Kiitos peukust😊


    • Anonyymi

      Hyvää yötä kutale. ☺️👄

      • Anonyymi

        Mun täytyy ottaa vaaleanpunaiset lasit päästä ja uskoa se ettet ole henkilö joksi sinua luulin. Kävin lukemassa lokiasi ja näin siellä kuvan ja voin todeta että olen väärälle ihmiselle täällä hempeillyt anteeksi. Surullista mutta totta toivotan sulle onnea että löydät rakkaasi. 😓☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyy ottaa vaaleanpunaiset lasit päästä ja uskoa se ettet ole henkilö joksi sinua luulin. Kävin lukemassa lokiasi ja näin siellä kuvan ja voin todeta että olen väärälle ihmiselle täällä hempeillyt anteeksi. Surullista mutta totta toivotan sulle onnea että löydät rakkaasi. 😓☺️

        Voi harmi ; ). Sammoin sinne ja kivvoo talaven alakkuu : D.


      • Anonyymi

        Aamuja kaunokainen ; D.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe