Taas alkoholistina viinattomana seuraava yö pelkkää kuolemanpelkoa.
Onkotuttua
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole minulle tuttua ollenkaan.
- Anonyymi
Mulle todella tuttua.
t. Kohtalotoverisi - Anonyymi
Tuttua on. Viettää yötä valvoen, pystymättä nukkumaan, kylmää hikeä hikoillen, säpsähdellen, silti toivoen ettei aamu ikinä tulisi. Osanottoni.
- Anonyymi
Juu, ne säpsähtelyt kuviteltuine äänineen ovat stressaavia. Tuntuu, että saa paniikkikohtauksen. En ole AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ne säpsähtelyt kuviteltuine äänineen ovat stressaavia. Tuntuu, että saa paniikkikohtauksen. En ole AP.
Eipä tuollaisessa tilanteessa varmaan saa helposti nukutuksi.
- Anonyymi
Ei kuolemanpelkoa, mutta ahdistusta, tulevaisuuden pelkoa siitä milloin menee sellaiseen tilaan ettei voi enää itse päättää ottamisiaan ja helkkarinmoinen syyllisyys, jos ottaa liian usein. Nyt jännää katsoa, miten menee ensi yö. Olin kaupoilla ja puoliso soitti pyytäen tuomaan pikkupullon brändiä. Kyllä teki mieli ostaa myös itselle, mutta sain oltua ostamatta kun eilen illalla jonkun verran otin. Sen tiedän että aamulla on hyvä olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1644764Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043954Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513360
- 553301
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332718Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778