Taas alkoholistina viinattomana seuraava yö pelkkää kuolemanpelkoa.
Onkotuttua
6
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole minulle tuttua ollenkaan.
- Anonyymi
Mulle todella tuttua.
t. Kohtalotoverisi - Anonyymi
Tuttua on. Viettää yötä valvoen, pystymättä nukkumaan, kylmää hikeä hikoillen, säpsähdellen, silti toivoen ettei aamu ikinä tulisi. Osanottoni.
- Anonyymi
Juu, ne säpsähtelyt kuviteltuine äänineen ovat stressaavia. Tuntuu, että saa paniikkikohtauksen. En ole AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ne säpsähtelyt kuviteltuine äänineen ovat stressaavia. Tuntuu, että saa paniikkikohtauksen. En ole AP.
Eipä tuollaisessa tilanteessa varmaan saa helposti nukutuksi.
- Anonyymi
Ei kuolemanpelkoa, mutta ahdistusta, tulevaisuuden pelkoa siitä milloin menee sellaiseen tilaan ettei voi enää itse päättää ottamisiaan ja helkkarinmoinen syyllisyys, jos ottaa liian usein. Nyt jännää katsoa, miten menee ensi yö. Olin kaupoilla ja puoliso soitti pyytäen tuomaan pikkupullon brändiä. Kyllä teki mieli ostaa myös itselle, mutta sain oltua ostamatta kun eilen illalla jonkun verran otin. Sen tiedän että aamulla on hyvä olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1183956SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763285Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671897SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191361Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171262Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2191026Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62706
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695