Luetko horoskooppeja ?

Anonyymi

Uskotko niihin edes puolitosissasi ? En lue mitään viikkohoroskooppeja, mutta olen kyllä tyypillinen vaaka-luonne. Kumppanina on nyt oinas, eikä se oikein pitäisi natsata vaakaan. No , ei tosiaan täydellisesti sovi. Mutta pitää yrittää luovia.

20 kommenttia

Vastaukset

• Luen netistä yhden viikkohoroskoopin aikasti säännöllisesti. Se horoskooppi on sellainen eniten ihmissuhteisiin ja tapahtumiin ennustava.
    En mä usko tosissani. Joskus mietin pari sekuntia, jos sattuu oikein hyvin kohdalleen. Mukava lukea, kun joku on vaivautunut tekemään minulle ennustuksen.

• Mikäli minä ennustaisin että tänään vesimiehillä menee kaikki päin mäntyä.
      Jos 5000 vesimiestä lukisi povauksen, varmasti muutama toteaisi että päivä meni ihan poskelleen:)) Sama juttu kaikille muilekkin ''tähtimerkeille''

• Luen kun kohdalle osuu. En usko, koska en ole elänyt ja kasvanut / kehittynyt, kuten oma merkkini olisi vaatinut. - Nm. Muuten uskoisin

• Ai, en mie ainakaan juokse areenalle, ja tavoittele punaista vaatetta..

• Enpä juuri lue, jos ei sattumoisin kohdalle osu, Nuorempana saatoin ostaa Iltiksen vain horroskaapin vuoksi! Uskon leikilläni jos osuu kymppiin.

• Olen myös tyypillinen rapu, ja luonnehoroskoopissa aikas osuva,
      hyvine ja heikkoine puolineni,

mutta tavallisia lehtihoroskooppeja vilkuilen joskus ajan kuluksi,
      mutta en usko mokomiin,
      siellä lehtien toimituksissa joku lähettityttö tai harjoittelija kirjoittelee
      niitä omien hommiensa ohessa.

• En todellakaan lue enää, ehkä joskus nuorempana, mutta en silloinkaan uskonut.

Onko esim. nyt luotettava horoskooppi ennuste, että sinulla on ensiviikko hyvin työntäyteistä ja esimiehen kanssa tulle erimielisyyksiä, kun kuitenkin olen ollut jo eläkeellä 10 vuotta?

Täytyisi olla omat horoskoopit meille eläkeläisille ja toiset nuoremmille, koska ei sekään tunnu uskottavalta, että "kohtaat elämäsi miehen/naisen" tyyliset ennusteet, koska sehän on silkkaa huumori/huijausta.

• Jospa joku palstan selvännäkijän lahjoja omaava alkaisi toimittaa tänne horoskooppia meille vanhoille. Työelämästä ei kannata puhua, mutta voihan se rakkaus iskeä vanhanakin. Koskaan ei ole liian myöhäistä. On 90-vuotiaana avioituneita onnellisia pareja, lehdissäkin kerrottu häistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa joku palstan selvännäkijän lahjoja omaava alkaisi toimittaa tänne horoskooppia meille vanhoille. Työelämästä ei kannata puhua, mutta voihan se rakkaus iskeä vanhanakin. Koskaan ei ole liian myöhäistä. On 90-vuotiaana avioituneita onnellisia pareja, lehdissäkin kerrottu häistä.

"On 90-vuotiaana avioituneita onnellisia pareja, lehdissäkin kerrottu häistä"

Totta´kai on, mutta ei minun kohdallani se onnistu koskaan, vaikka eläisinkin yli 90-vuotiaaksi, jota suuresti epäilen.

Kuinka minulle tuli mieleen, että olet "ketunhäntä kainalossa" ja viitaat korppikseen, jolla on nämä selvännäkijän lahjat, kuka milloinkin häntä kiusaa, ja puhumattakaan , että korppiksella on miesystämä oman mieheni ikäinen, joka on nyt kyllä edesmennyt ja tuhkana järvessä.

• Kristiina23 kirjoitti:

"On 90-vuotiaana avioituneita onnellisia pareja, lehdissäkin kerrottu häistä"

Totta´kai on, mutta ei minun kohdallani se onnistu koskaan, vaikka eläisinkin yli 90-vuotiaaksi, jota suuresti epäilen.

Kuinka minulle tuli mieleen, että olet "ketunhäntä kainalossa" ja viitaat korppikseen, jolla on nämä selvännäkijän lahjat, kuka milloinkin häntä kiusaa, ja puhumattakaan , että korppiksella on miesystämä oman mieheni ikäinen, joka on nyt kyllä edesmennyt ja tuhkana järvessä.

Ihan ite kristiina vanhojen horoskoopin otit puheeksi ja sanoit ettei vanhoille kannata rakkautta luvata. Tuo 90.vuotiaiden tarina oli lehdissä ja telkkarissakin joku aika sitten. Pitäisikö täällä tietää kaikkien mies ja naisystävien iät, ettei vaan vahingossa viittaisi johonkin palstalaiseen ? Sinä itse tunnut olevan perillä tuosta ikäasiastakin ja varmaan muistakin palstalaisten yksityisasioista . Miksi sinun pitää juoruta niistä täällä ? Horoskoopit on huijausta, jotain selvännäkijöitä niitten tekijät leikkii olevansa. Ei siinäkään kehenkään palstan henkilöön viitattu !

• Horoskooppeihin uskottiin 9-vuotiaana. Ei silloinkaa oikeasti ja toimittajatha on kertoneet miten ne "arpoo" niitä horoskooppeja mielikuvituksestaan ja nostaa hatusta lappuja, mitä minkä merkin kohdalle kirjoitetaan milläkin viikolla. Täyttä soopaa siis,
    myös "luonneanalyysit".

• Vuosihoroskooppiin uskon kollain tapaa, mutten näihin muihen

Pirmiina

• Onhan näitäkin horroskaapissa viihtyviä! Mieheni sukulaistyttö kirjoitteli aikanaan naistenlehdissä horoskooppeja. Nauroi tavatessamme näitä tuulesta temmattuja ideoitaan.

• Telkkarissa on montakin selvännäkijää, jotka antaa neuvoja epätoivoisille ihmisille. Se on täysin tuomittavaa ja julmaa rahastusta. Heikoilla olevat ihmiset saattaa tehdä kohtalokkaita ratkaisuja uskoessaan noita höpinöitä.

• Ei taida kannattaa heistä huolehtia, hehän saavat sitten mitä tilaavat.
      Voi jopa olla, että osa ihmiskunnasta tarvitsee huu haata, ja näitä henkisiä puoskareita!
      Tulkoon jokainen uskollaan autuaaksi, jos hyväksi näkee.

• Luonnehoroskooppi ihme kyllä täsmää, myös lapsillani. Kiinalainen luonneanalyysi täsmää lähes kaikilta osin. Se kyllä tuntuu oudolta. Olen lukenut muiden merkkien luonnekuvauksia, kun joku epäileväinen on sanonut että ne on kirjoitettu niin ympäripyöreästi että kaikki sopivan lähes. Ei pidä paikkaansa, esim. skorpionia tai leijonaa minusta ei saisi millään.
    Joskus hengailen kirjastossa, luen useita lehtiä ja horoskoopit mahdollisimman monista, toiset täsmää ja toiset ei sinne päinkään. En muista niitä puolta tuntia kauempaa, niin että viihteenä pidän. Joskus olen naisten lehden vuosihoroskoopin ottanut talteen, löydän sen jonkin laatikon nurkasta parin vuoden kuluttua.

• Kinuskien mukaan minusta ei tule profeettaa omassa maassani , onneks muutin jo Kekkosen aikaan .- Ruotsin tytöt ovat tykkäneet minusta :-*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.