Talli ja Torppa menivät, mitäs nyt?

16

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä rahaa on ja nyt vaan kunnon nainen tilalle ja voi ruveta lasten tekoon!

      • Anonyymi

        Löytyisi vaan sellainen joka elättää persaukisen.


    • Anonyymi

      Kuortaneelta saa pimppaa niin paljon kuin mies tarvitsee. Sinne vain jollain komealla autolla, niin tunkevat ikkunoista sisään.

    • Anonyymi

      Kyllä J-M autoa osaa ajaa.Pää vain ei kestä kun painetta pukkaa.Olisko ollu jo muutama vuosi sitten aihetta menttaalivalmennukselle?
      Sitä käytetään jo vaatimattomammissakin(kiesus mikä sana) ammateissa.
      No,voihan sitä J-M pitää muutaman loman pois ja suunnitella tulevaa rauhassa.Tuon vosun kyllä vois heivata seuraavalle,onhan se "timmi" mut siihen sit taitaa jäädä!??

    • Anonyymi

      Moon kuulkaas kuullu, että J-Mllä on varma tallipaikka. Ss rupiaa ajamahan Taxia.

    • Anonyymi

      Se torppa pätevä kotiäiti on lapsiki valmiina.

      • Anonyymi

        lisää pisneksiä torppa lapsiparkki


    • Anonyymi

      Toyotalla kurvailee vielä ensi kaudellakin.

      • Anonyymi

        Mikäli noita Mäkisen juttuja tulkitsee oikein niin ei edes testikuskin paikkaa saa Toyotalta.
        Meillä on jo siellä Juho Hänninen joka on erittäin pätevä autontestaaja.Fooordille voi vielä päästä.
        Ruotin rallissa ja jyskäläs on mahikset voittaa.ei muissa ralleissa.Nämä pikkujari osaa.
        Romukaupoiaan poika Asmaa on tuleva tähti jos Jouhki ottaa talliinsa.Kannattaas sit asiaa alkaa ajaa
        Kivi löytää aina Jarin ja Jari kiven.Finito!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli noita Mäkisen juttuja tulkitsee oikein niin ei edes testikuskin paikkaa saa Toyotalta.
        Meillä on jo siellä Juho Hänninen joka on erittäin pätevä autontestaaja.Fooordille voi vielä päästä.
        Ruotin rallissa ja jyskäläs on mahikset voittaa.ei muissa ralleissa.Nämä pikkujari osaa.
        Romukaupoiaan poika Asmaa on tuleva tähti jos Jouhki ottaa talliinsa.Kannattaas sit asiaa alkaa ajaa
        Kivi löytää aina Jarin ja Jari kiven.Finito!!

        Onko romurallisssa business mahdollisuuksia


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lehdissä lukee:
      1: .... ei ole näkynyt Toyotan rallitallin tiloissa pitkään aikaan – ”He eivät ehkä halua hänen olevan siellä”
      2: .... ajoi Britannian MM-rallissa rajusti ulos – katsojat hengenvaarassa
      ----------------
      Paremmin meni silloin, kun näyttäytyi, koska :
      1. Mekaanikot stimuloituina tekivät hyvää työtä ja ylkä ylpeä morsmaikosta varikolla.
      Pikataipaleiden tauoilla pystyi hoitamaan keskittymistä haittaavan eritteen pois.

      2. Nyt asia oli hoitamatta ja joutui vaihdetappi tönössä ajamaan,
      jonka vuoksi auto päätyi lehtoon!

    • Taitaa j-m olla rahaton ja maisa hoksasi tämän vedätyksen ja perui häät.

    • Teemu Lampinen kirjoittaa netti-Ilkassa: "Internetin forumeilla huutelevat oman elämänsä sankarit ovat unohtaneet, että Latvala on voittanut 18 MM-rallia ja pystyy edelleenkin kilpailemaan rallien voitoista. Tällä kaudella hän on neljänneksi eniten erikoiskokeiden pohja-aikoja ajanut kuljettaja. Historian kokeneimmalta kuljettajalta puuttuu vain se mestaruus ja sitä suomalaiset eivät hyväksy.

      Jari-Matti Latvala on 34-vuotias. Hänellä olisi vielä monta hyvää vuotta aikaa lajin huipulla. Kalle Rovanperän ja Oliver Solbergin kaltaisten teinitähtien esiinmarssi luo näköharhaa siitä, minkä ikäisenä ralliautoilija on parhaimmillaan. "

      • Anonyymi

        Juuri noin on asiain todellinen laita, oi jospa tommi mäkinenkin asiaan pohdittuaan tulis ymmärrykseen, ei suomessa ole jari matin veroisia kokeneita kuskia joka oksalla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe