milloin esinahasta lähtee kiinnikkeet

Anonyymi

Olen siis 12-vuotias ja jo 6-vuotiaana huomasin, että minun esinahka on liimattuna terskaan kiinni. Levossa en siis saa sitä vedettyä taakse, kuin siihen koronan eteen ja seisokissa en melkein yhtään. Kuitenkin pystyn näkemään mistä kohdista esinahka on terskaan liimautunut. Olen kysynyt jo vanhemmilta asiasta, mutta he eivät edes tiedä asiasta niin paljon kuin minä.
Tiedän siis jo fimoosista, parafimoosista, lyhyestä frenulumista ja valkojäkälästä, mutta en omaa näitä asioita. Siis minä vuotiaana kiinnikkeiden pitäisi irrota? Murrosikäni on siinä alkamaisillaan.

7

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koita runkata sitä, ne napsahtaa kyllä poikki tai sit käyt näyttämäs terkkarille niin se varaa ajan pikku nipsasuun, siis ne kiinnikket poikki. RAsvaa se esaris ja runkkaat voimalla niin pitäis irrota!

    • Anonyymi

      Esinahan pitäisi kyllä irrota murrosiän alkaessa, mutta ei se aina noin toimi. Kyllä useimalla se varmaan on vielä vähän pinnassa kiinni, joten vain pitää kestää se pieni kipun mitä irrottaminen aiheuttaa. Kannattaa ehkä vielä odottaa, että murrosikä on jo täysin käynnistynyt. Suihkussa yritä aina vaikka vähän kerralla. Ei kannata repiä voimalla vaan pikku hiljaa ajan kanssa. Joko karvoitus on kunnolla näkyvissä, kun olet vasta 12 v. Monelle se tulee vasta 13-14 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Mistä kyse? Kun minulla on esinahka ollut aina irti terskan pinnasta.

    • Anonyymi

      Käy leikkauksessa :D

    • Anonyymi

      Sitä pitää treenata vetämällä edestakaisin päälle/pois noin sata kertaa edestakaisin, tai parikinsataa edestakaista päälle/pois liikettä, jolloin alkaa toimia löysemmin ja kulkee paremmin päälle pois. Mulla oli alkuun koko ajan päällä, mutta tokeni kun siinä 13 vuotiaana tein treeniä kerran päivässä.

    • Anonyymi

      runkkaa tarpeeks itellä onnistu

    • Anonyymi

      tilanne päivitys, eli pari päivää sitten keräsin rohkeuteni ja yritin saada sivulla olevaa kiinnikettä pois. se on kuin liimautunut siihen terskaan ja kun yritin vetää sitä pois niin sainkin vähän, mutta seuraavana päivänä huomasin että se terskan pinta on revennyt eikä se esinahan liimautunut kohta ole hävinnyt mihinkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe