milloin esinahasta lähtee kiinnikkeet

Anonyymi

Olen siis 12-vuotias ja jo 6-vuotiaana huomasin, että minun esinahka on liimattuna terskaan kiinni. Levossa en siis saa sitä vedettyä taakse, kuin siihen koronan eteen ja seisokissa en melkein yhtään. Kuitenkin pystyn näkemään mistä kohdista esinahka on terskaan liimautunut. Olen kysynyt jo vanhemmilta asiasta, mutta he eivät edes tiedä asiasta niin paljon kuin minä.
Tiedän siis jo fimoosista, parafimoosista, lyhyestä frenulumista ja valkojäkälästä, mutta en omaa näitä asioita. Siis minä vuotiaana kiinnikkeiden pitäisi irrota? Murrosikäni on siinä alkamaisillaan.

7

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koita runkata sitä, ne napsahtaa kyllä poikki tai sit käyt näyttämäs terkkarille niin se varaa ajan pikku nipsasuun, siis ne kiinnikket poikki. RAsvaa se esaris ja runkkaat voimalla niin pitäis irrota!

• Anonyymi

Esinahan pitäisi kyllä irrota murrosiän alkaessa, mutta ei se aina noin toimi. Kyllä useimalla se varmaan on vielä vähän pinnassa kiinni, joten vain pitää kestää se pieni kipun mitä irrottaminen aiheuttaa. Kannattaa ehkä vielä odottaa, että murrosikä on jo täysin käynnistynyt. Suihkussa yritä aina vaikka vähän kerralla. Ei kannata repiä voimalla vaan pikku hiljaa ajan kanssa. Joko karvoitus on kunnolla näkyvissä, kun olet vasta 12 v. Monelle se tulee vasta 13-14 vuotiaana.

• Anonyymi

Mistä kyse? Kun minulla on esinahka ollut aina irti terskan pinnasta.

• Anonyymi

Käy leikkauksessa :D

• Anonyymi

Sitä pitää treenata vetämällä edestakaisin päälle/pois noin sata kertaa edestakaisin, tai parikinsataa edestakaista päälle/pois liikettä, jolloin alkaa toimia löysemmin ja kulkee paremmin päälle pois. Mulla oli alkuun koko ajan päällä, mutta tokeni kun siinä 13 vuotiaana tein treeniä kerran päivässä.

• Anonyymi

runkkaa tarpeeks itellä onnistu

• Anonyymi

tilanne päivitys, eli pari päivää sitten keräsin rohkeuteni ja yritin saada sivulla olevaa kiinnikettä pois. se on kuin liimautunut siihen terskaan ja kun yritin vetää sitä pois niin sainkin vähän, mutta seuraavana päivänä huomasin että se terskan pinta on revennyt eikä se esinahan liimautunut kohta ole hävinnyt mihinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5147
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2159
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1817
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1217
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe