Siis varmaan joku kirjoittaa, mutta onko kellään täällä siitä kokemusta? Tai rohkeneeko paljastaa? Minulla on yksi juttu jota voisin tarjota, mutta en tiedä kaipaavatko lainkaan avustajia tutun kaartin ulkopuolelta.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Joskus vuosia sitten lähetin sinne yhden novellin, jonka ajattelin sopia lehden sisältöön. En saanut kyllä mitään vastausta viestiini - edes mitään "kiitos, mutta ei kiitos":ta.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Muihin Kolmiokirjan julkaisuihin olen joskus kirjoittanut, ja tekisi mieli tätä vielä kokeilla. Tosi Elämä taitaa olla itselleni jo liian nuorekas :) Taidan kumminkin lähettää jutun, eihän siinä mitään menetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Muihin Kolmiokirjan julkaisuihin olen joskus kirjoittanut, ja tekisi mieli tätä vielä kokeilla. Tosi Elämä taitaa olla itselleni jo liian nuorekas :) Taidan kumminkin lähettää jutun, eihän siinä mitään menetä.
Lähetä ihmeessä, voihan olla että oma novellini vain joutui väärälle henkilölle tai muutan vian katosi matkalle. Ja jos totta puhutaan, niin olisi siinä ollut vielä vähän hiomista. Etenkin kun tekstiä lukee jälkikäteen.
Tosin taidanpa pitkästä aikaa itse kokeilla kirjoittaa tuohon Tosi Elämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom701103- 64882
- 53858
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66856- 190851
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70725Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72712- 42706
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal206700Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki28644Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26578Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S54569- 42548
Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen169474Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47474- 18468
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12427Makeinen, asiaa sinulle
Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il28403Huumekauppaako
”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”9394J-mies!
Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin32382