Nyt on kunnon juttua totuuksista. Kusetusta ja heikkohermoisten rahastustako tuo?
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f613516f-a47e-48fa-8455-baca46da0924?fbclid=IwAR0vKHyFuygbDCxXA02dw1-qBBWmAucJq8Ilw4ruTvCp5vsmaHKICMdCphc
Mopo keulinut pahasti jo liian pitkään bloggaajalla.
"Mopo keulinu pahast"
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
No vihdoinkin joku kyseenalaistaa.
Aika moni epätoivoinen on tainnut 89e tuosta huijauksesta maksaa.
”Kurssia markkinoidessaan Nordin on kertonut parantuneensa itse ympäristö- ja ruokayliherkkyyksistä mielenhallinnan keinoilla”
- höpö höpö, jos se ois noin helppoa niin kaikki oltais jo tervehdytty..
.”Nettisivuillaan hän kertoo, että menetelmä ”perustuu aivojen plastisuuteen, tiedostetun sekä tiedostamattoman stressin hoitamiseen sekä mikrobiomin muokkaamiseen.”
”Sivuilta löytyy pitkä lista vaivoista, joihin Eroon oireista -verkkokurssi on Marian mukaan auttanut. Näihin lukeutuvat muun muassa siitepölyallergia, ruoka-aineallergiat, ympäristöyliherkkyydet, homeyliherkkyys, tinnitys, kilpirauhasongelmat, krooninen kipu, paniikkioireet, Parkinsonin tauti, migreeni, astma, uupumus ja unettomuus.”
Todellakin huijausta. Enpä usko, että homeille altistuneet voisivat parantua kuin vain pysymällä poissa homeisista tiloista.
Olimme eilen muuten homekoirina taas. Neljäs asunto, jossa ei ollut hometta, mutta ilma tunkkaista röörit kiinni tyhjässä kämpässä, aiemman tupakanpolttajan jäljiltä.
Ottaa kyllä päähän tuo "Kiitä tai kärsi"-asenne, mistä tuollakin https://tinyurl.com/y2rmjfwg otsikoidaan pääsemättä lukematta tekstiä tätä enempää: "Maria Nordin tarjoaa kurssia, joka opettaa olemaan kiitollinen sairauksista. Oireet parantuvat ajatuksen voimalla ja rintakehää taputtelemalla."
Pidän Mariaa aika mukavana ja harmittomana tyyppinä jaksamatta seurata kuitenkaan kaltaisiaan, joita on liian paljon kiva-kiva-puheineen ja onnellisuushonotuksineen, josta olen kirjoittanut jo vuosia sitten https://tinyurl.com/yy9wlqzq ennen homeasuntoon muuttamista, elämän olematta yksinkertaista sitä ennenkään.
Se, että pitäisi naureskella kärsimyksen keskellä, on mahdotonta. Joka sellaista esittääkin, sortuu julmaan henkiseen väkivaltaan. Kivut ja kärsimys sattuvat, eikä silloin naurata ollenkaan.
Oikeasti kaikki on hirveän monimutkaista. Koko elämä. Mutta niin kuin luontokin on sitkeä, ihminenkin voi joskus olla, ollessaan osa luontoa. Nyhdin seinän vierestä täällä pienen vaahteran alun ajatellen istuttavani sen parempaan paikkaan. Mutta siitä lähtikin koko varsi irti ilman juuria tappaessani sen ja pystymättä korjaamaan virhettäni, joka harmitti minua. Paljon myöhemmin, kun olin unohtanut jo koko asian, näin seinän vieressä samassa paikkaa uuden pienen vaahteran alun tummanvihreine lehtineen. Olin niin onnellinen, että se oli kasvanut takaisin siihen, mistä olin repinyt sen irti yrittäessäni istuttaa sen toisaalle. Jos luonto ei olisi niin sitkeä, mikään ei selviäisi täällä. Eilen maalla seinän vieressä näin metsämansikan kukkivan, lokakuun 7. päivänä! Katsottuani tarkemmin se ei ollut ainoa metsämansikka, joka kukki. Miten ihmeellinen ja ihana voikaan luonto olla kukoistaessaan kaikesta huolimatta, vaikka kuolema kolkuttelisi jo ovella. Hautausmaalla olin turhaan etsinyt katseellani sen ihmisen hautaa, jolta oli jäänyt perjantain lehti https://tinyurl.com/y6oq2722 postilaatikkoon, kun hautoja oli niin paljon, aivan silmänkantamattomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316