"Mopo keulinu pahast"

Anonyymi

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No vihdoinkin joku kyseenalaistaa.

      Aika moni epätoivoinen on tainnut 89e tuosta huijauksesta maksaa.

      ”Kurssia markkinoidessaan Nordin on kertonut parantuneensa itse ympäristö- ja ruokayliherkkyyksistä mielenhallinnan keinoilla”
      - höpö höpö, jos se ois noin helppoa niin kaikki oltais jo tervehdytty..

      .”Nettisivuillaan hän kertoo, että menetelmä ”perustuu aivojen plastisuuteen, tiedostetun sekä tiedostamattoman stressin hoitamiseen sekä mikrobiomin muokkaamiseen.”

      ”Sivuilta löytyy pitkä lista vaivoista, joihin Eroon oireista -verkkokurssi on Marian mukaan auttanut. Näihin lukeutuvat muun muassa siitepölyallergia, ruoka-aineallergiat, ympäristöyliherkkyydet, homeyliherkkyys, tinnitys, kilpirauhasongelmat, krooninen kipu, paniikkioireet, Parkinsonin tauti, migreeni, astma, uupumus ja unettomuus.”

      Todellakin huijausta.

    • Enpä usko, että homeille altistuneet voisivat parantua kuin vain pysymällä poissa homeisista tiloista.

      Olimme eilen muuten homekoirina taas. Neljäs asunto, jossa ei ollut hometta, mutta ilma tunkkaista röörit kiinni tyhjässä kämpässä, aiemman tupakanpolttajan jäljiltä.

      Ottaa kyllä päähän tuo "Kiitä tai kärsi"-asenne, mistä tuollakin https://tinyurl.com/y2rmjfwg otsikoidaan pääsemättä lukematta tekstiä tätä enempää: "Maria Nordin tarjoaa kurssia, joka opettaa olemaan kiitollinen sairauksista. Oireet parantuvat ajatuksen voimalla ja rintakehää taputtelemalla."

      Pidän Mariaa aika mukavana ja harmittomana tyyppinä jaksamatta seurata kuitenkaan kaltaisiaan, joita on liian paljon kiva-kiva-puheineen ja onnellisuushonotuksineen, josta olen kirjoittanut jo vuosia sitten https://tinyurl.com/yy9wlqzq ennen homeasuntoon muuttamista, elämän olematta yksinkertaista sitä ennenkään.

      Se, että pitäisi naureskella kärsimyksen keskellä, on mahdotonta. Joka sellaista esittääkin, sortuu julmaan henkiseen väkivaltaan. Kivut ja kärsimys sattuvat, eikä silloin naurata ollenkaan.

      Oikeasti kaikki on hirveän monimutkaista. Koko elämä. Mutta niin kuin luontokin on sitkeä, ihminenkin voi joskus olla, ollessaan osa luontoa. Nyhdin seinän vierestä täällä pienen vaahteran alun ajatellen istuttavani sen parempaan paikkaan. Mutta siitä lähtikin koko varsi irti ilman juuria tappaessani sen ja pystymättä korjaamaan virhettäni, joka harmitti minua. Paljon myöhemmin, kun olin unohtanut jo koko asian, näin seinän vieressä samassa paikkaa uuden pienen vaahteran alun tummanvihreine lehtineen. Olin niin onnellinen, että se oli kasvanut takaisin siihen, mistä olin repinyt sen irti yrittäessäni istuttaa sen toisaalle. Jos luonto ei olisi niin sitkeä, mikään ei selviäisi täällä. Eilen maalla seinän vieressä näin metsämansikan kukkivan, lokakuun 7. päivänä! Katsottuani tarkemmin se ei ollut ainoa metsämansikka, joka kukki. Miten ihmeellinen ja ihana voikaan luonto olla kukoistaessaan kaikesta huolimatta, vaikka kuolema kolkuttelisi jo ovella. Hautausmaalla olin turhaan etsinyt katseellani sen ihmisen hautaa, jolta oli jäänyt perjantain lehti https://tinyurl.com/y6oq2722 postilaatikkoon, kun hautoja oli niin paljon, aivan silmänkantamattomiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe