Suosittelen lämpimästi, ihan omien henkilökohtaisten kokemusteni myötä, että kannattaa käyttää järkeä, toisin kuin minä tein ja hankkia langaton verkko valokuidun sijaan.
Perusteluni: Asennusaika / se aika, mikä kestää sopimuksen tekemisestä siihen, että kuituliittymä oikeasti toimii, voi olla vaikka vuosi.
VARSINKIN, jos asennuksesta huolehtii ELTEL, voit olla varma, että viivästyksiä tulee.
Samalla rahalla maksaa langatonta liittymää paikasta rippuen aika kauan, ja sen saa asennettunakin alle viikon. Vaikka laittaisi katolle lisäantennin.
Valokuituliittymä
8
525
Vastaukset 8
- Anonyymi
Paljonko maksoi? Pitikö kaapeliojan kaivaa itse tontilla?
- Anonyymi
Sehän maksoi aika vitusti tänne haja-asutusalueelle vedettynä. Kaivoivat yhden firman puolesta. En suosittele.
- Anonyymi
Joo mutta jos haluaa vapautta kanttattaa ostaa WIFI reititin jos virustorjunta on kunnossa laitteilla, silloin ei ole vanki kotiin.
- Anonyymi
Ei se nyt mun mielestä ihan noinkaan ole, koska virusturva täytyy olla muutenkin. Reitittimen saa myös langattomille verkoille.
Langaton reititin on hyvä ja parempi ratkaisu juuri nyt ja se antaa vapautta ottaa reitin mukaan autoon, matkoille, ja vaikka veneeseen, mutta ei Elisaa.
- Anonyymi
Olet oikeassa...
- Anonyymi
Kokemusten perusteella langattoman toimivuus on hyvin vaihtelevaa. Heikosta kentästä selviää usein ulkoantennilla. Mikäli tukiasema ruuhkautuu tiettyinä aikoina, ei mitään ole tehtävissä. Kannattaakin välttää pitkiä sopimuksia ja kokeilla ainakin muutama kuukausi toistaiseksi voimassa olevalla liittymällä. Näin ei jää tilausansaan vuosiksi mikäli yhteys ei toimikaan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusten perusteella langattoman toimivuus on hyvin vaihtelevaa. Heikosta kentästä selviää usein ulkoantennilla. Mikäli tukiasema ruuhkautuu tiettyinä aikoina, ei mitään ole tehtävissä. Kannattaakin välttää pitkiä sopimuksia ja kokeilla ainakin muutama kuukausi toistaiseksi voimassa olevalla liittymällä. Näin ei jää tilausansaan vuosiksi mikäli yhteys ei toimikaan hyvin.
Ei kukaan enää tee määräaikaisia sopimuksia ne ovat toistaiseksi ja voi irtisanoa koska haluaa. Reitin kannattaa ostaa hyvä jossa on vähintään 100 megaa ja mulla on 200 megaa Telia ja toimii Huawei pienikokoinen ns.mokkulaa ei kannata ottaa,ota tuollainen setti et kadu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66819- 160818
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23799Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37576VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.10448- 70443
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111435- 54428