Suosittelen lämpimästi, ihan omien henkilökohtaisten kokemusteni myötä, että kannattaa käyttää järkeä, toisin kuin minä tein ja hankkia langaton verkko valokuidun sijaan.
Perusteluni: Asennusaika / se aika, mikä kestää sopimuksen tekemisestä siihen, että kuituliittymä oikeasti toimii, voi olla vaikka vuosi.
VARSINKIN, jos asennuksesta huolehtii ELTEL, voit olla varma, että viivästyksiä tulee.
Samalla rahalla maksaa langatonta liittymää paikasta rippuen aika kauan, ja sen saa asennettunakin alle viikon. Vaikka laittaisi katolle lisäantennin.
Valokuituliittymä
8
370
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko maksoi? Pitikö kaapeliojan kaivaa itse tontilla?
- Anonyymi
Sehän maksoi aika vitusti tänne haja-asutusalueelle vedettynä. Kaivoivat yhden firman puolesta. En suosittele.
- Anonyymi
Joo mutta jos haluaa vapautta kanttattaa ostaa WIFI reititin jos virustorjunta on kunnossa laitteilla, silloin ei ole vanki kotiin.
- Anonyymi
Ei se nyt mun mielestä ihan noinkaan ole, koska virusturva täytyy olla muutenkin. Reitittimen saa myös langattomille verkoille.
Langaton reititin on hyvä ja parempi ratkaisu juuri nyt ja se antaa vapautta ottaa reitin mukaan autoon, matkoille, ja vaikka veneeseen, mutta ei Elisaa.
- Anonyymi
Olet oikeassa...
- Anonyymi
Kokemusten perusteella langattoman toimivuus on hyvin vaihtelevaa. Heikosta kentästä selviää usein ulkoantennilla. Mikäli tukiasema ruuhkautuu tiettyinä aikoina, ei mitään ole tehtävissä. Kannattaakin välttää pitkiä sopimuksia ja kokeilla ainakin muutama kuukausi toistaiseksi voimassa olevalla liittymällä. Näin ei jää tilausansaan vuosiksi mikäli yhteys ei toimikaan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusten perusteella langattoman toimivuus on hyvin vaihtelevaa. Heikosta kentästä selviää usein ulkoantennilla. Mikäli tukiasema ruuhkautuu tiettyinä aikoina, ei mitään ole tehtävissä. Kannattaakin välttää pitkiä sopimuksia ja kokeilla ainakin muutama kuukausi toistaiseksi voimassa olevalla liittymällä. Näin ei jää tilausansaan vuosiksi mikäli yhteys ei toimikaan hyvin.
Ei kukaan enää tee määräaikaisia sopimuksia ne ovat toistaiseksi ja voi irtisanoa koska haluaa. Reitin kannattaa ostaa hyvä jossa on vähintään 100 megaa ja mulla on 200 megaa Telia ja toimii Huawei pienikokoinen ns.mokkulaa ei kannata ottaa,ota tuollainen setti et kadu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714595Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623283SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131219