Suosittelen lämpimästi, ihan omien henkilökohtaisten kokemusteni myötä, että kannattaa käyttää järkeä, toisin kuin minä tein ja hankkia langaton verkko valokuidun sijaan.
Perusteluni: Asennusaika / se aika, mikä kestää sopimuksen tekemisestä siihen, että kuituliittymä oikeasti toimii, voi olla vaikka vuosi.
VARSINKIN, jos asennuksesta huolehtii ELTEL, voit olla varma, että viivästyksiä tulee.
Samalla rahalla maksaa langatonta liittymää paikasta rippuen aika kauan, ja sen saa asennettunakin alle viikon. Vaikka laittaisi katolle lisäantennin.
Valokuituliittymä
8
523
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko maksoi? Pitikö kaapeliojan kaivaa itse tontilla?
- Anonyymi
Sehän maksoi aika vitusti tänne haja-asutusalueelle vedettynä. Kaivoivat yhden firman puolesta. En suosittele.
- Anonyymi
Joo mutta jos haluaa vapautta kanttattaa ostaa WIFI reititin jos virustorjunta on kunnossa laitteilla, silloin ei ole vanki kotiin.
- Anonyymi
Ei se nyt mun mielestä ihan noinkaan ole, koska virusturva täytyy olla muutenkin. Reitittimen saa myös langattomille verkoille.
Langaton reititin on hyvä ja parempi ratkaisu juuri nyt ja se antaa vapautta ottaa reitin mukaan autoon, matkoille, ja vaikka veneeseen, mutta ei Elisaa.
- Anonyymi
Olet oikeassa...
- Anonyymi
Kokemusten perusteella langattoman toimivuus on hyvin vaihtelevaa. Heikosta kentästä selviää usein ulkoantennilla. Mikäli tukiasema ruuhkautuu tiettyinä aikoina, ei mitään ole tehtävissä. Kannattaakin välttää pitkiä sopimuksia ja kokeilla ainakin muutama kuukausi toistaiseksi voimassa olevalla liittymällä. Näin ei jää tilausansaan vuosiksi mikäli yhteys ei toimikaan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusten perusteella langattoman toimivuus on hyvin vaihtelevaa. Heikosta kentästä selviää usein ulkoantennilla. Mikäli tukiasema ruuhkautuu tiettyinä aikoina, ei mitään ole tehtävissä. Kannattaakin välttää pitkiä sopimuksia ja kokeilla ainakin muutama kuukausi toistaiseksi voimassa olevalla liittymällä. Näin ei jää tilausansaan vuosiksi mikäli yhteys ei toimikaan hyvin.
Ei kukaan enää tee määräaikaisia sopimuksia ne ovat toistaiseksi ja voi irtisanoa koska haluaa. Reitin kannattaa ostaa hyvä jossa on vähintään 100 megaa ja mulla on 200 megaa Telia ja toimii Huawei pienikokoinen ns.mokkulaa ei kannata ottaa,ota tuollainen setti et kadu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619