Suosittelen lämpimästi, ihan omien henkilökohtaisten kokemusteni myötä, että kannattaa käyttää järkeä, toisin kuin minä tein ja hankkia langaton verkko valokuidun sijaan.
Perusteluni: Asennusaika / se aika, mikä kestää sopimuksen tekemisestä siihen, että kuituliittymä oikeasti toimii, voi olla vaikka vuosi.
VARSINKIN, jos asennuksesta huolehtii ELTEL, voit olla varma, että viivästyksiä tulee.
Samalla rahalla maksaa langatonta liittymää paikasta rippuen aika kauan, ja sen saa asennettunakin alle viikon. Vaikka laittaisi katolle lisäantennin.
Valokuituliittymä
8
524
Vastaukset 8
- Anonyymi
Paljonko maksoi? Pitikö kaapeliojan kaivaa itse tontilla?
- Anonyymi
Sehän maksoi aika vitusti tänne haja-asutusalueelle vedettynä. Kaivoivat yhden firman puolesta. En suosittele.
- Anonyymi
Joo mutta jos haluaa vapautta kanttattaa ostaa WIFI reititin jos virustorjunta on kunnossa laitteilla, silloin ei ole vanki kotiin.
- Anonyymi
Ei se nyt mun mielestä ihan noinkaan ole, koska virusturva täytyy olla muutenkin. Reitittimen saa myös langattomille verkoille.
Langaton reititin on hyvä ja parempi ratkaisu juuri nyt ja se antaa vapautta ottaa reitin mukaan autoon, matkoille, ja vaikka veneeseen, mutta ei Elisaa.
- Anonyymi
Olet oikeassa...
- Anonyymi
Kokemusten perusteella langattoman toimivuus on hyvin vaihtelevaa. Heikosta kentästä selviää usein ulkoantennilla. Mikäli tukiasema ruuhkautuu tiettyinä aikoina, ei mitään ole tehtävissä. Kannattaakin välttää pitkiä sopimuksia ja kokeilla ainakin muutama kuukausi toistaiseksi voimassa olevalla liittymällä. Näin ei jää tilausansaan vuosiksi mikäli yhteys ei toimikaan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusten perusteella langattoman toimivuus on hyvin vaihtelevaa. Heikosta kentästä selviää usein ulkoantennilla. Mikäli tukiasema ruuhkautuu tiettyinä aikoina, ei mitään ole tehtävissä. Kannattaakin välttää pitkiä sopimuksia ja kokeilla ainakin muutama kuukausi toistaiseksi voimassa olevalla liittymällä. Näin ei jää tilausansaan vuosiksi mikäli yhteys ei toimikaan hyvin.
Ei kukaan enää tee määräaikaisia sopimuksia ne ovat toistaiseksi ja voi irtisanoa koska haluaa. Reitin kannattaa ostaa hyvä jossa on vähintään 100 megaa ja mulla on 200 megaa Telia ja toimii Huawei pienikokoinen ns.mokkulaa ei kannata ottaa,ota tuollainen setti et kadu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731350
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391112Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i116758Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku19663S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant24637Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37616Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁66584Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26559Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52539Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk64531