Kun Trump saa potkut niin markkina lähtee nousuun

Anonyymi

Kaikki nuo konservatiivit ja sellaista leikkivät joutavat pois päättäviltä paikoilta. Pelkkää vahinkoa vaan saavat aikaan perustaessaan päätöksensä 3000 vuotta vanhoihin kirjoituksiin.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun teet näitä aloituksia useampia päivässä niin kaikissa niistä näkyy jonkinlainen paha olo. Mistä tuo johtuu?

      Eikö kurssit enää menekään niinkuin silloin kun henkselit paukkui?

      • Anonyymi

        Samanlaisia aloituksia löytyy muiltakin palstoilta. Joillekin trollaus on elämäntapa


    • Anonyymi

      Taas se tapahtui.... no, onneksi kohta on oikeudenkäynti ja toivottavasti omat äänestävät vastaan, no, ei se siitä paremmaksi muutu mutta kohta on vaalit ja demokraatit pääsevät valtaan. Aina on republikaanin aikana markkina romahtanut ja demokraatin aikana noussut.

    • Anonyymi

      Trump ei saa potkuja. Sen sijaan jatkaa toisenkin kauden presidenttinä.

    • Anonyymi

      Trumpin veronalennukset selittävät korkeasuhdanteen, toivottavasti jatkaa,
      Demokraatit ovat puolikommunisteja jotka sielläkin sössivät talouden

      • Anonyymi

        Kyllä sen selittää FED joka joutuu pumppaamaan 24/7 rahaa markkinalle hallituksen hölmöilyiden ja siitä johtuvan pörssilaskun takia.


    • Anonyymi

      Väärin. Trump on tehnyt paljon asioita joiden vuoksi esim. Jenkkien markkina on noinkin korkealla. Enkä usko että tarkoituksenaan on pitkittää tahallisesti kauppasotaa sen pidempään kuin tarpeen. Eiköhän SP500 ole Trumpin aikana (yli 5 vuotta vielä jäljellä...) vähintään 5000 pistettä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti kukaan ei nyt ole paniikissa myynyt parin prosentin laskun takia. Kauppasopu on tuloillaan ja Brexit viedään myös yhteisymmärryksessä läpi. Tämän jälkeen makrotalouden luvut lähtevät jälleen nousuun, eivät vielä Q3:lla näy, mutta todennäköisesti jo Q4:stä eteenpäin nähdään positiivisempaa kehitystä eri puolilla. Lisäksi keskuspankit työntävät rahaa markkinalla minkä ehtivät.

      Onnittelut niille jotka tämän tilanteen ovat oikein haistelleet.

    • Anonyymi

      Trumpin ansiosta on saatu hyviä ostopaikkoja esim. laadukkaisiin suomalaisiin osakkeisiin kuten Nokian Renkaisiin, Outokumpuun ja Nordeaan. Halvalla on lähtenyt, jopa uskomattoman halvalla.

    • Anonyymi

      Onko Trump shortannut jo tarpeeksi vai loppuiko pelimerkit kesken?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minusta Trump on yksi parhaita presidenttejä jonka muistan. Ja kyllähän talouden luvutkin kertovat omaa kieltään. Olen jopa melko varma että ilman Trumpin tuloa presidentiksi 2016 USA olisi kärsinyt ja kärsimässä vakavan taantuman, jota nyt ei näytäkään tulevan. Toisaalta kun jokaisessa on myös heikkouksia niin sanottakoon ettei Trump taida kuitenkaan olla ihan jokaisen kansalaisen presidentti siinä mielessä kun tuo sanonta ymmärretään.

    • Anonyymi

      Päinvastoin. Kurssit nousee juuri niin kauan kuin puikosissa on republikaani. Trumpin veronalennukset ovat vauhdittaneet markkinoita. Jos ja kun tulee demokraatti pressa kurssit tasaantuvat. Mutta Trump valitaan seuraavalle kaudelle kyllä, ellei sitten saa potkuja. Siinä vaiheessa hän kertoo miten paljon nettosi pressana itse. Ja ihmiset haukkovat henkeään.

      • Anonyymi

        Ihan varmasti Trump ja pankkiirikaverinsa ynnä muu lähipiiri on tehnyt isoja voittoja shorteilla ja longeilla ennen ja jälkeen twiittien.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe