joka kertoi joutuneensa muuttamaan pois Kalannista pahojen puheiden takia. Ohjelman nimi oli Kielletty rakkaus. Nykyään asuu Koski Tl:ssä jota sanoi kivakis asuinkunnaksi.
Tvssä oli ohjelma juoksija Anne-Mari Sandellista
5
255
Vastaukset
- Anonyymi
Ristuksen vanha tapaus. Samanmoisia "nyyhkytarinoita" mahtuu 13 tusinaan.
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten muutti.
- Anonyymi
Joo niinhän hän joutui muuttamaan.
Kalannista en varsinaisesti ole perillä muuten, mutta Ugissa on aika mukavaa porukkaa, Laitila taas tuntuu olevan ihan jotain muuta..
Ugissa olin töissä aikanaan ja Laitilasta oli muija yhdessä vaiheessa aika pitkään ja sitä kautta se paikkakunta tuli tutuksi. - Anonyymi
Oli Arto Nybergin ohjelmassa ja aika paljon erilainen ihminen mitä hänen aiemmin luulin olevan. Hymyilevä, iloinen ja puhelias ... 10 !
Käykääpä katsomassa areenasta etten kerro vääriä arvoja enkä lukemia. Ja tsemppi' kisoihin aina Ruotsi-ottelua myöten .- Anonyymi
Eiköhän vaikuta paljon mielenterveyteen sekin missä asuu.
Jos naapurit ja tutut ovat naama norsunveellä ja ingnooraa sut, niin eiköhän kaikki vähänkin järkevät lähde sellaisista olosuhteista ajoissa pois.
Jännä nähdä kun korona epidemia joskus loppuu, niin ihmiset tajuavat taas että millaista paskaa työhelvetti on ja jaksaako ketään sellaista enää jatkossa kun on ollut normi koti olosuhteissa muutaman kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003