Yksinäisyys pilaa kaiken.

Anonyymi

Tuleeko kellekkään mieleen mitään mitä yksinäisyys ei pilaisi ? Matkat, konsertit, baari ja tämän kaltaiset tapahtumat. Vaikka kuinka yrittäisi ettei välitä niin muiden ihmisten ympärillä olevat seurslaiset/kaveriporukat kyllä muistuttaa että eipä tästäkään voi täysin nauttia kuten muut. Vapaat, vkl, vuosilomat. Melkein mieluummin olis töissä kun tuijottaisi vaan ikkunasta ulos. Riitaa ei taida yksinäisyys pilata, kun ei saa edes sitäkään.

16

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liiankin tutulle kuulostaa. En näe muutenkaan elämässäni mitään järkeä. Olen varmasti masentunut. Mietin paljon itsemurhaa.

• Anonyymi

Sosiaaliselle ja ulospäinsuuntautuneelle ihmiselle yksinolo on raskasta. Itse taas nautin eniten siitä, että voin mennä ja tehdä yksin. On sentään muutama harrastus, joissa tapaan ihmisiä ja osasta on tullut kavereita. En kuitenkaan harrastusporukan ulkopuolella halua liikkua heidänkään kanssaan.
      Kaikki on kaverin kanssa hitaampaa, vaikka ihan tavallinen kauppareissu. Itse selviän kauppareissusa isossakin marketissa 15 minuutissa. Kaverin kanssa kapassa kuluu helposti lähes tunti, kun kaveri ei malta olla hypistelemättä ja kommentoimatta tarjolla olevia tuotteita - vaikka ei ole aikaissakaan ostaa.

• Anonyymi

Näinpä, vapaasta tahdosta yksinolo on täysin eri asia kuin tahtomattaan. Yksinäisyys on minulle elinkautinen vapausrangaistus, ilman mahdollisuutta armahdukseen. Loppu vuodesta olisi 3 tapahtumaa, mihin haluaisin mennä. Tiedän entuudestaan että jäljestä päin fiilis yms tapahtumasta pilalla, koska kokemus yksinään jää vajaaksi mitä ihminen kaipaa. Parempi säästää sekin lippu jonkun muun ostettavaksi. On tämä yhden näköistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä, vapaasta tahdosta yksinolo on täysin eri asia kuin tahtomattaan. Yksinäisyys on minulle elinkautinen vapausrangaistus, ilman mahdollisuutta armahdukseen. Loppu vuodesta olisi 3 tapahtumaa, mihin haluaisin mennä. Tiedän entuudestaan että jäljestä päin fiilis yms tapahtumasta pilalla, koska kokemus yksinään jää vajaaksi mitä ihminen kaipaa. Parempi säästää sekin lippu jonkun muun ostettavaksi. On tämä yhden näköistä.

Odotatko, että joku tulee kotoa sinut noutamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotatko, että joku tulee kotoa sinut noutamaan?

En odota, en ole taikauskoinen enkä niin lapsellinen. 10-15 vuotta sitten pyysin ihmisiä mukaani keikoille, festareille yms tapahtumiin. Aina oli menot sovittu parempien kavereiden ja ystävien kanssa. Nyt ei ole ollut viimeiseen 5-10 vuoteen minkäänlaista kaveri suhdetta, joten ei ole ketään ketä pyytää.

• Anonyymi kirjoitti:

En odota, en ole taikauskoinen enkä niin lapsellinen. 10-15 vuotta sitten pyysin ihmisiä mukaani keikoille, festareille yms tapahtumiin. Aina oli menot sovittu parempien kavereiden ja ystävien kanssa. Nyt ei ole ollut viimeiseen 5-10 vuoteen minkäänlaista kaveri suhdetta, joten ei ole ketään ketä pyytää.

Oletko mies vain nainen?
        Minulle kelpaisi naisseura keikoille, festareille ja elokuviin.
        Ensin tutustuisi kirjoitellen ja alkaisi tapailemaan..

• Anonyymi
        Elämäntapasinkku kirjoitti:

Oletko mies vain nainen?
        Minulle kelpaisi naisseura keikoille, festareille ja elokuviin.
        Ensin tutustuisi kirjoitellen ja alkaisi tapailemaan..

Lähes 40 vuotias mies, et sinä minun seuraa kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes 40 vuotias mies, et sinä minun seuraa kaipaa.

Tuolla asenteella varustettuna pysytkin yksinäisenä.

• Anonyymi

Mikä on että olet yksin?
      Varmasti halutessaan löytää seuraa, pitää vaan uskaltaa mennä tinderiin tai laittaa jollekin viestiä, että lähteekö kahville. Ja jos saa pakit niin ei saa lannistua siitä. On muitakin yksinäisiä. Kotoa ei vaan kukaan tule hakemaan.
      Tiedän yhden miehen kuka on ollut yksinäinen erottuaan ja kotona solvattu ettei osaa edes naista tyydyttää. Mutta pitää uskaltaa, ei kaikki naiset odota mitään petoa sängyssä, ja naisen voi tyydyttää monella tapaa.
      Joskus vaan on jotain pelkotiloja miksi ihminen tyytyy jäämään yksin.
      Tepa

• Anonyymi

Yksinäisyyteen laitostuu. Liian kauan kun on täysin yksin, niin ei enää muuta osaankaan. Se ei toki tarkoita, sitä että olisi tyytyväinen hallitsevaan olotilaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäisyyteen laitostuu. Liian kauan kun on täysin yksin, niin ei enää muuta osaankaan. Se ei toki tarkoita, sitä että olisi tyytyväinen hallitsevaan olotilaan.

Yksinäisyyteen laitostuu. Päivät ovat saman laisia päivästä toiseen ja vuodesta toiseen. Omiin tylsiin rutiineihin tottuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäisyyteen laitostuu. Päivät ovat saman laisia päivästä toiseen ja vuodesta toiseen. Omiin tylsiin rutiineihin tottuu.

Minä olen elämäni aikana asunut vain hetken aikaa täysin yksin, kun on lapsia heistä on seuraa vuosiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hmm... mitkäköhän ovat mun rutiinit, lapsiperheissä (0-12-vuotiaat lapset)
        rutiinit pyörii lasten ympärillä, pitää tehdä sitäsuntätä viikon sisään. Minä
        olen naimaton ja lapseton mies. Ja lapsen saantia pidetään elämää rikastut-
        tavana tapahtumana. Eikö elämä ole henkisesti rikasta jo muutenkin, tarviiko
        rahalla, tavaroilla ja lapsilla täyttää tyhjiötään?

Maailma on muutenkin markkinakoneistolla kyllästettyä, että eikö
        yksinkertaisempi ja seesteisempi elämä olisi enempi tavoittelemisen
        arvoisempaa? Muinaisina aikoina yksinkertaisuus hallitsi elämänmenoa,
        moni oppi elämässään erätaidot ja ruoka saatiin omalta pellolta. Monelta
        nykypäivän kaupunkilaiselta ovat kadonneet erätaidot ja ruokakin ostetaan
        puolivalmisteena ruokakaupasta, jonka joku elintarviketehdas tarjoaa
        muoviin pakattuna.

Kevyt ja luomu ruokavalio takaa sen että on sisäisesti fyysisesti hyvä olo.
        Vatsa- ja suolistovaivat lisääntyvät sitä mukaan mitä enemmän sisäelimet
        yrittää suodattaa lisäaineilla kyllästettyä puolivalmisteruokaa. Kyllä luomumpi
        ruoka maistuu 100 kertaa paremmalta kuin lisäaineilla kyllästetty ruoka.

• Anonyymi

Metsämaisemia ja kylmää.

• Anonyymi

Juurikin tuo, jos jossain paikassa/tapahtumassa
      on hemmetisti pariskuntia paikan päällä, niin
      minä siellä yksinäisenä kärvistelen joukon jatkeena,
      ja seuraan kun näillä pariskunnilla (iältään 18-40)
      on niin maan perusteellisesti hauskaa yhdessä,
      ja vielä jos itse naiskumppani näillä miehillä on
      perin seksikkään/kauniin näköinen, niin mua har-
      mittaa kahta kauheammin, että olen siellä paikassa/
      tapahtumassa ilman daamia. Sitten lähden sieltä
      pois harmistuneena vaikka olisi mielenkiintoinenkin
      paikka/tapahtuma.

Kesäkaudet (touko-, kesä-, heinä- ja elokuu) ovat
      kylläkin hienoinen kompastuskivi mulle, kun naiset
      pukeutuvat hihattomaan paitaan, mikroshortseihin,
      minihameeseen, minimekkoon, leninkiin taikka bikineihin
      ja varvassandaaleihin, eikä nuo naiset halua jakaa aikaansa
      mun kanssa, pötkivät matkoihinsa jos menenkin liian lähelle
      heitä. Useimmilla noilla naisilla on jo elämänkumppani
      (mies) käsikynkässä.

En sitten tiedä, onko minulla yksinkertaisesti vain
      läheisriippuvuus, että pitää olla joku vierellä jolle
      jutella, muulle kuin psykiatrille. Se on kaksijakoinen
      suhtautuminen yksinoloon yleisestikin, yhdet suhtautuu
      että yksinolo on osa elämää ja toiset taas kauhunsekaisin
      ajattelevat jos joutuvatkin olemaan yksin pitkiä aikoja,
      mä lukeudun tuohon jälkimmäiseen, ei kyllä 24/7 yksin
      oleminen kauheasti inspiroi minua. Pakko saada purkaa
      ajatuksia, ettei ne purkaudu ulos häiriökäyttäytymisenä
      ja aggressioina yhteisön sisällä, varsinkin jos on sovittu
      yhteisistä pelisäännöistä, miten toimitaan yhteisön sisällä.

Siinä on erityinen jännite miehen ja naisen välisessä
      fyysisessä kanssakäymisessä, ei samaa fiilistä synny
      miesten seurassa. Miehet tuppaa olemaan sen verta
      suoraviivaisempia ja sarkastisempia, että välillä oikein
      ällöttää miehenä miesten seurassa, eikä sellaisessakaan
      naisseurassa kauan viihdy, jossa miehiä haukutaan
      monelta kantilta eikä ymmärretä miesten olemassaoloa
      pienimmässäkään määrin, ymmärrän toki feministien
      mielipiteitä, mulle kun Naisasialiitto Unionin periaa-
      teohjelma on päivän selvä juttu. Taasen miehet jotka
      osaavat vilpittömästi katsella naisia objektiivisesta näkö-
      kulmasta, kuten vaikkapa Jorma Uotinen ja Tony Dunderfelt,
      tällaisille miehille nostan hattua ja hurraan. Ikävä kyllä Tony
      Halmeen ja Matti Nykäsen hengenheimolaisia tuppaa olemaan
      enempi miesten keskuudessa, kuin näitä objektiivisesta
      näkökulmasta ajattelevia miehiä.

• Anonyymi

Sama. Liian monet festarit ja konsertit menneet perseelleen, koska aina on yksin. On iha vitu käheetä valmistautua yksin ja kuulla kello tikitys seinällä, kun muilla samaan tapahtumaan tulevilla laulu raikaa ja nauru sorisee. En edes pysty enää kuuntelee kaikki yhtyeitä, joita olen mennyt suurin odotuksin katsomaan. Yksinäisyys pilaa kaiken, aivan kaiken. Jopa pankin mainoksessa sanottiin "kaiken voi korvata, paitsi elämän". Nyt menen itkemään ja juomaan viiniä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe