Ei sitten enää

Anonyymi

hymyillä ja katsota edes kun näyttää olevan vastenmielistä!!

26

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluat pelata pelataan ;)

      • Anonyymi

        Ei mitään pelaamisia.


    • Anonyymi

      Hänen hymynsä ja katseensa on parasta mitä on! Et ole kyllä erittäin todennäköisesti hän .

    • Anonyymi

      Hävettää. Pelkään että olen mokannut silmissäsi. Tämä omalla kohdalla syynä varovaisuuteen.

      • Anonyymi

        Mikä hävettää tuskin mitään sellaista olet tehnyt että pitäisi hävetä. 👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi

        Ei tuollaisia kannata miettiä ollenkaan. Meikäläinen on mokannut hyvin monta kertaa, mutta naurattaa vaan kun niitä joskus muistelee. Ehkä lapsenmielisyyteni auttaa tässä, koska osaan nauttia niistä hetkistä missä aina kulloinkin elän. Muuten olisin todennäköisesti hyvin masentunut, johtuen siitä mitä kaikkea olen elämässäni joutunut kokemaan.


      • Anonyymi

        Eikö sitten kannattaisi ottaa yhteyttä ja selvittää asia. Asioilla on aina kaksi puolta ja asiat selviävät vain puhumalla.
        Ota se askel ja laita viesti. Tee tikusta asiaa ja jos hän vastaa, menet sitten vasta oikeaan asiaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hävettää tuskin mitään sellaista olet tehnyt että pitäisi hävetä. 👩‍❤️‍💋‍👩

        Niin, haluaisinkin kyllä hukkua silmiisi taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, haluaisinkin kyllä hukkua silmiisi taas.

        Pidän sulle peukkuja että onnistut tavoitteessasi.


    • Anonyymi

      tuskin ollaan koskaan edes hymyilty toisillemme, mutta eipä hymyillyt sekään, jolle monta kertaa hymyilin

    • Anonyymi

      Oma naamas aina norsunvitulla.

    • Anonyymi

      Aion hymyillä hänelle vielä ja katsoa silmiin. Tuskin siitä muuta iloa on kuin nähdä hänen hymyilevän, mutta on se jotain sekin.

    • Anonyymi

      En minäkään hymyilisi, jos tietäisin, että kirjoittelet siitä palstalle. Mutta kun olet päästäsi pipi, kirjoitat kuitenkin, sekä silloin kun toinen hymyilee, tai ei hymyile.ihan sama mitä se toinen tekee, sinä pöpi kirjoitat kuitenkin. Olet tainnut jämähtää 8-vuotiaan tasolle. Sääli.

      • Anonyymi

        Palstan voin jättää sillä sekunnilla kun mies suostuu puhumaan asiat halki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan voin jättää sillä sekunnilla kun mies suostuu puhumaan asiat halki.

        Pitäiskö sinun pipipään sitten mennä peiliin eteen kehityskeskustelulle ja puhua ittes kanssa asiat halki, mieshän sinä ap olet. Samaa mieltä ed kirjoittajan kanssa, että päästään sekaisin pitää olla kun tyyli on tuo mikä on. Erotomaniaksi kutsuvat sitä poikkeuksellista mielenhäiriötä, missä käytännössä jokainen hymyilijä on vaarassa joutua mielikuvitusrakennelmiin. Hyi olkoon


    • Anonyymi

      En hymyile saatana sulle !!

      • Anonyymi

        Tuskin saatana tuota aloitusta kirjoittikaan.


      • Anonyymi

        Älä närkästy. Ei naisen ole helppoa vieraille miehille hymyillä. Vaikka nainen olisi mitenpäin aina saa huonon maineen.


    • Anonyymi

      Eiköhän ne ole muut syyt, jotka vaikuttavat käyttäytymiseen ;)

      • Anonyymi

        Kenen pitäisi hymyillä ja kelle. Pitää laittaa kestohymy päälle jos vaikka menisi oikeeseen osoitteeseen😁


    • Anonyymi

      Jos hymyilisit minulle niin hymysi tarttuisi myös minuun. Katsoisin sinua syvälle silmiisi, jos tietäisin varmaksi, ettet siitä pahoittaisi mieltäsi? Jos olisimme lähekkäin, pitäisin myös kädestäsi kiinni, toivoen, et se rauhoittaisi mieltäsi. Tuntuu vaan niin mahdottomalta ajatukselta tällä hetkellä?

    • kyllä minä erään vanhemman miehen silmiin tahtoisin tuijotella, enemmänkin, vaan en oo uskaltanut kontaktia kuin varovasti ottaa



      =)

    • Anonyymi

      Ei koska niin paljon sattui kaikki se mitä tapahtui.

    • Anonyymi

      Yks tyyppi kyllä on tehnyt selväksi sen ettei mulla aihetta hymyilyyn tietyssä paikassa. Muut siellä olevat ovat vieneet syyn hymyilyyn, ovat kovaluonteisia olleet. Otan onkeeni ja lähden tuolta pois ens vuoden alussa. Eiköhän tuonne joku uus naurunaihe löydy. Mäkin olin vaan pellen virkaa tuolla tekemässä.

      • Anonyymi

        Mikä meni vikaan siellä ?


    • Anonyymi

      Ei ole taidettu koskaan hymyillä toisillemme. Vain vakavia ilmeitä kohtaamisissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe