että tällästä.
Vastaukset 12
- Anonyymi
millasia boksereita käytät
- Anonyymi
Ootko suudellu tyttöö
- Anonyymi
valitettavasti en
- Anonyymi
Emanaatiot vai ex nihilo?
minkä kokonen muna sul on? ja haluisiks vaihella kuvia
- Anonyymi
Miten sun ikäset pojat saa kiinnostuu.. tykkään siis yhest mun luokkalaisest pojast.. se on aik hiljane ja mä taas semi äänekäs mut silti oon tosi ujo nois asiois.. se kattoo mua tosi usein tunnil ja tänää alko seuraa ig:s mut se on nii ujo ettei ikin uskaltas kysyy mitää.. et en tiiä yhtää onkse ihastunu ja pitäs ny saada tietää et onkse tai miten saan sen kiinnostuu.. 😐en kyl tunne sitä nii hyvin et tietäsin onkse ujo irl. ei saa kyseenalastaa😂
- Anonyymi
mää en osaa valitettavasti osaa vastata ku oon niin huono näissä asioissa.
ps. miks kyyseenalastaisin lol.
- Anonyymi
Tietääkö vanhempas että olet homo? Kyllä vai ei.
- Anonyymi
Mikä automerkki on paras?
- Anonyymi
mersuha se ois
- Anonyymi
Miten pojalle pitäis kertoo alax olee
- Anonyymi
TÄÄ! mäki oon iha pihal..sit kuitenki vastaukseks tulee joku : emt
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011162
- 75631
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110597Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34564Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett94547- 74512
- 39491
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215485- 62471
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47458