että tällästä.
Vastaukset 12
- Anonyymi
millasia boksereita käytät
- Anonyymi
Ootko suudellu tyttöö
- Anonyymi
valitettavasti en
- Anonyymi
Emanaatiot vai ex nihilo?
minkä kokonen muna sul on? ja haluisiks vaihella kuvia
- Anonyymi
Miten sun ikäset pojat saa kiinnostuu.. tykkään siis yhest mun luokkalaisest pojast.. se on aik hiljane ja mä taas semi äänekäs mut silti oon tosi ujo nois asiois.. se kattoo mua tosi usein tunnil ja tänää alko seuraa ig:s mut se on nii ujo ettei ikin uskaltas kysyy mitää.. et en tiiä yhtää onkse ihastunu ja pitäs ny saada tietää et onkse tai miten saan sen kiinnostuu.. 😐en kyl tunne sitä nii hyvin et tietäsin onkse ujo irl. ei saa kyseenalastaa😂
- Anonyymi
mää en osaa valitettavasti osaa vastata ku oon niin huono näissä asioissa.
ps. miks kyyseenalastaisin lol.
- Anonyymi
Tietääkö vanhempas että olet homo? Kyllä vai ei.
- Anonyymi
Mikä automerkki on paras?
- Anonyymi
mersuha se ois
- Anonyymi
Miten pojalle pitäis kertoo alax olee
- Anonyymi
TÄÄ! mäki oon iha pihal..sit kuitenki vastaukseks tulee joku : emt
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751243
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,501170Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?731105Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan160826Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl34720- 57714
- 43713
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu18598Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon114576Mustikanpoimintaa
Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika73575