että tällästä.
kysykää jotain 14v pojalt
12
135
Vastaukset
- Anonyymi
millasia boksereita käytät
- Anonyymi
Ootko suudellu tyttöö
- Anonyymi
valitettavasti en
- Anonyymi
Emanaatiot vai ex nihilo?
minkä kokonen muna sul on? ja haluisiks vaihella kuvia
- Anonyymi
Miten sun ikäset pojat saa kiinnostuu.. tykkään siis yhest mun luokkalaisest pojast.. se on aik hiljane ja mä taas semi äänekäs mut silti oon tosi ujo nois asiois.. se kattoo mua tosi usein tunnil ja tänää alko seuraa ig:s mut se on nii ujo ettei ikin uskaltas kysyy mitää.. et en tiiä yhtää onkse ihastunu ja pitäs ny saada tietää et onkse tai miten saan sen kiinnostuu.. 😐en kyl tunne sitä nii hyvin et tietäsin onkse ujo irl. ei saa kyseenalastaa😂
- Anonyymi
mää en osaa valitettavasti osaa vastata ku oon niin huono näissä asioissa.
ps. miks kyyseenalastaisin lol.
- Anonyymi
Tietääkö vanhempas että olet homo? Kyllä vai ei.
- Anonyymi
Mikä automerkki on paras?
- Anonyymi
mersuha se ois
- Anonyymi
Miten pojalle pitäis kertoo alax olee
- Anonyymi
TÄÄ! mäki oon iha pihal..sit kuitenki vastaukseks tulee joku : emt
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810732
- 525150
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1142219- 292063
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291174Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341133Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551034