Olen tässä ollut jo 3vk polttamatta. Yksi päivä huomasin, että suuhun posken limakalvoon ja nielurisaan oli ilmaantunut aftoja. Kieli näytti toiselta puolelta punaiselta tai erikoisen punaiselta. Miettinyt tässä, että onko minulla nyt sitten, joku suusyöpä tullut. Kieli on kipeä oikealta puolelta takaa välillä, tosin se voi johtua siitä, että purin siihen syödessäni vahingossa ja hampaiden harjaus on muutaman päivän ollut vähän hakoinaista kun on ollut niin paljon kaikkee töitä ja koulua. Nyt aloin iha urakalla purskutteleen kaikilla huuhteluaineilla ja peseen hampaita kun pelkään ”syöpää”
Olen semmoinen ihminen myös että menen heti nettiin ja jos siellä lukee tyyliin ”että päänsärkyä oikealla puolen päätä aivokasvain” ja luotan/pelkään pahinta. Vanhemmat sano mulle, että vitut sulla mitään ole että turhaan mihkää lääkäriin mennä. Et hampaiden huoltoo, harjausta ja suun hygenia kuntoon niin hyvä tulee. Mitä ootte mieltä?
Terveys ja hygenia
1
151
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka vain!
Alussa tulee kaikenmaailman outoja juttuja, mutta ne jää sitten pois.
Kun olet ollut jo kolme päivää polttamatta, niin se on hyvä tosiaan!
Elä anna periksi missään nimessä!
Itelleni oli mahdottoman vaikeaa alussa, mutta siitä se sitten helpottui.
Nyt en pistäisi tupakkia suuhun en suin surmin.
Jatka!
Kaikkea hyvää sinulle ja reipasta mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2075260Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813726SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673613Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers223558SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun443170SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site342468Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062380SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412356Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?312204Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762150