Aion 160 kiloiseksi

Anonyymi

Sitten haen plusmallien kuvastoon malliksi. Nyt painoni vasta 139kg ja ikää on 21.

4

<50

Vastaukset

• Miksi kaikki kehopositiiviset ovat läskejä?

Missä menee kehopositiivisuuden painoindeksiraja? Joko 25 voisi olla tyytyväinen itseensä?

• Tätä minäkin ihmettelen.
        Tunnen olevani kehopositiivinen vaikka olen 168 cm ja painan 53 kiloa. Olen tyytyväinen itseeni ja hyväksyn itseni vaikka ulkopuolisille tuntuu painoni olevan välillä kova pala.
        En tuomitse enkä arvostele ketään painon perusteella, mutta minua arvostellaan.
        Minulle on herttaisen yhdentekevää mitä joku kropalleen tekee, En kuitenkaan voi olla myöntämättä että katukuva Suomessa kyllä herättää ristiriitaisia ajatuksia.
        Siitä huolimatta, antakaa minun olla rauhassa, minäkin annan teidän olla. Te huutelijat ja arvostelijat kaupan kassajonoissa ja jopa kadulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen.
        Tunnen olevani kehopositiivinen vaikka olen 168 cm ja painan 53 kiloa. Olen tyytyväinen itseeni ja hyväksyn itseni vaikka ulkopuolisille tuntuu painoni olevan välillä kova pala.
        En tuomitse enkä arvostele ketään painon perusteella, mutta minua arvostellaan.
        Minulle on herttaisen yhdentekevää mitä joku kropalleen tekee, En kuitenkaan voi olla myöntämättä että katukuva Suomessa kyllä herättää ristiriitaisia ajatuksia.
        Siitä huolimatta, antakaa minun olla rauhassa, minäkin annan teidän olla. Te huutelijat ja arvostelijat kaupan kassajonoissa ja jopa kadulla.

Minäkin olen kehopositiivinen laihdutettuani 11 kiloa. Painoindeksi on nyt 24

• Ei onnistu! Olet jo nyt pahasti liian lihava XL malliksi. Katsopa noita XL kuvastoja. Mallit ovat lähinnä hieman pyöreähköjä ja kurvikkaita, mutta eivät todella lihavia. Painoindeksikin todennäköisesti siellä normaalipainon alueen ylärajalla.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä koronakylä

21 jo. Enemmän kuin esim porissa !. Eikö hygieniasta ole kukaan kuullut vai onko lehmänhaju ainoa hygieniahaju. Semmoista kun käsidesiä saa kaupoista.
      Kiuruvesi
      81
      1963
    2. Työvoimapula iskemässä Suomeen

Tarjolla 10 000 työpaikkaa maatiloilla. Hallituksen työllisyystavoite täyttynee etuajassa, kun ulkomaalaisten kausityöntekijöiden sijaan Suomessa alet
      Maailman menoa
      104
      1199
    3. Korona syylliset vastuuseen!

Kiuruvedellä on nyt 21 koronatartuntaa. Se on valtava määrä asukaslukuun suhteutettuna. Se myös tarkoittaa että tartuntoja joista emme vielä tiedä on
      Kiuruvesi
      43
      1081
    4. Kaivattunne nimi

Pelkkä nimi. Aloitan Jaakko
      Ikävä
      88
      1011
    5. Rikosilimotus

Pitäsikkö tehhä rikosilimotus kun kaopassa niistin nokkoa niin muuvan ukko kahto oikein ikävästi. Tuli oikein pahaolo en varmala soa ensi yönä nukuttu
      Kuhmo
      10
      822