Sitten haen plusmallien kuvastoon malliksi. Nyt painoni vasta 139kg ja ikää on 21.
Aion 160 kiloiseksi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kaikki kehopositiiviset ovat läskejä?
Missä menee kehopositiivisuuden painoindeksiraja? Joko 25 voisi olla tyytyväinen itseensä?- Anonyymi
Tätä minäkin ihmettelen.
Tunnen olevani kehopositiivinen vaikka olen 168 cm ja painan 53 kiloa. Olen tyytyväinen itseeni ja hyväksyn itseni vaikka ulkopuolisille tuntuu painoni olevan välillä kova pala.
En tuomitse enkä arvostele ketään painon perusteella, mutta minua arvostellaan.
Minulle on herttaisen yhdentekevää mitä joku kropalleen tekee, En kuitenkaan voi olla myöntämättä että katukuva Suomessa kyllä herättää ristiriitaisia ajatuksia.
Siitä huolimatta, antakaa minun olla rauhassa, minäkin annan teidän olla. Te huutelijat ja arvostelijat kaupan kassajonoissa ja jopa kadulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen.
Tunnen olevani kehopositiivinen vaikka olen 168 cm ja painan 53 kiloa. Olen tyytyväinen itseeni ja hyväksyn itseni vaikka ulkopuolisille tuntuu painoni olevan välillä kova pala.
En tuomitse enkä arvostele ketään painon perusteella, mutta minua arvostellaan.
Minulle on herttaisen yhdentekevää mitä joku kropalleen tekee, En kuitenkaan voi olla myöntämättä että katukuva Suomessa kyllä herättää ristiriitaisia ajatuksia.
Siitä huolimatta, antakaa minun olla rauhassa, minäkin annan teidän olla. Te huutelijat ja arvostelijat kaupan kassajonoissa ja jopa kadulla.Minäkin olen kehopositiivinen laihdutettuani 11 kiloa. Painoindeksi on nyt 24
- Anonyymi
Ei onnistu! Olet jo nyt pahasti liian lihava XL malliksi. Katsopa noita XL kuvastoja. Mallit ovat lähinnä hieman pyöreähköjä ja kurvikkaita, mutta eivät todella lihavia. Painoindeksikin todennäköisesti siellä normaalipainon alueen ylärajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875- 57734
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637