Tuli tuosta Mirasta ja Villestä mieleen

Anonyymi

Miltähän heidän läheisistään tuntuu kun porukat haukkuu heitä ja heidän tekemisiään talossa vaikka he tekisivät mitä kaikki on aina väärin, jos joku toinen tekee samoin se onkin hienoa. Miraa jopa haukutaan ulkonäöstä jolla ei pitäis olla mitään tekemistä tämän ohjelman kanssa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, suoranainen kiusaaminen on lisääntynyt enkä pidä tästa.
      Kaikissa yhteisöissä joissa voidaan huonosti aletaan syömään jotakuta ja nyt Mira itse voi huonosti. Syö pahaan oloon ja iho kukkii. Surkea BB-tuotanto lietsoo tätä.

    • Anonyymi

      vai että ulkonäöstä arvosteleminen. Krisua on arvosteltu eniten ja Kevin jota niin hehkutetaan ja joka ei kestä mitään arvostelua itsestään, haukkuu joka käänteessä Krisua rumaksi. Todellakin ulkonäköä ei pidä arvostella.

      • Anonyymi

        Haukkuuko Kevin Krisua rumaksi?
        Kevin keikkuu peilien edessä, naureskelee ja huitoo käsillään, pitää ainakin itse näkemästään suuresti ja vollottaa kun me kaikki emme pidä. Kauneus on katsojan silmissä, se mikä minusta näyttää kaameelta onkin jonkun mielestä maailman kaunein näky.


      • Anonyymi

        Nyt onkin kyse somehenkilöiden käytöksestä ja haukkumisista, ihmiset on julmia.


      • Anonyymi

        Lapsellista se kanssa-asukkaiden ulkonäköjen rankkaaminen ja mitä tarkemmin rankkaa, sen epäkohteliaampaa.
        Keviniltäkin kysyttiin, niin sanoi, ettei haluaisi loukata ketään..mutta silti laittoi miehet paremmuusjärjestykseen kysyttäessä.. Jos oikeasti olisi fiksu ja kohtelias, niin olisi jättänyt vastaamatta. Ei ole mikään pakko vastata tuollaisiin kysymyksiin.


    • Anonyymi

      Kasojathan näitä asukkaita katsoo ja siitä maksetaan. Jos ei ole mitä heistä kehuu, niin miksi väkisin.
      Sanotaan se, mitä heistä mieleen tulee.

    • Anonyymi

      Ehkäpä heitä on haukuttu myös läheisten toimesta ja sitten lähdettiin BB-taloon hakemaan puhtia elämäntielle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe