70 v rouvalle

Anonyymi

Olen pitkään haaveillut rakastelusta n 70 v naisellisen rouvan kanssa. Itse olen katseenkestävä ja hyväkuntoinen 54 v mies Helsingistä. Löytäisimmekö toinen toiseensa täältä?

43

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinne vaan vanhainkotiin mummoja bylsimään

    • Anonyymi

      Ei tarvitse mennä vanhainkotiin:) Tässä
      mä olen. Tulenko kylään?

      • Anonyymi

        Kiitos, kävisikö myös Sinun luonnasi. Voimme tietenkin ensiksi tavata kahvikupillisella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kävisikö myös Sinun luonnasi. Voimme tietenkin ensiksi tavata kahvikupillisella?

        Minun luonani on pappa. Häntä ei kiinnosta nämä touhut lainkaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kävisikö myös Sinun luonnasi. Voimme tietenkin ensiksi tavata kahvikupillisella?

        Meillä asuu myös pappa. Häntä ei tällainen touhu kiinnosta lainkaan.
        Jätämmekö nyt tilaisuuden sovinnolla
        käyttämättä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun luonani on pappa. Häntä ei kiinnosta nämä touhut lainkaan:)

        No niin, minulla sama juttu, että kotona ei pelittaa nuoremman kanssa. Mutta hotellihuoneita on ja autossakin voi hyvin olla kahdestaan. Onko sinulla s-postia, jossa voisimme miettiä jatkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, minulla sama juttu, että kotona ei pelittaa nuoremman kanssa. Mutta hotellihuoneita on ja autossakin voi hyvin olla kahdestaan. Onko sinulla s-postia, jossa voisimme miettiä jatkoa?

        Kysyisin että onko sinulla? Minun postiini saattaisi
        tulla 70-vuotismarkkinat :):)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisin että onko sinulla? Minun postiini saattaisi
        tulla 70-vuotismarkkinat :):)

        Kiitos, Lähetän kohta, mutta kerra myös mistä olet ja minkä ikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, Lähetän kohta, mutta kerra myös mistä olet ja minkä ikäinen?

        Olen hesasta ja 70v. hyvännäköinen ja hyvinhoidettu, naisellinen nainen vielä .
        Ja autohommiin en ryhdy , enkä muuhunkaan alennustilaan:) Haluan nauttia kunnolla ihanasta seksistä rauhassa, jos sitä olisi saatavissa.
        Muuten tyydyn laatidildooni:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hesasta ja 70v. hyvännäköinen ja hyvinhoidettu, naisellinen nainen vielä .
        Ja autohommiin en ryhdy , enkä muuhunkaan alennustilaan:) Haluan nauttia kunnolla ihanasta seksistä rauhassa, jos sitä olisi saatavissa.
        Muuten tyydyn laatidildooni:)

        Kiitos viestistäsi. Kiinnostaisi kovasti tutustua Sinuun. Minäkin haluan kunnon ihanaa seksiä rauhassa. Miten haluat edetä? Voisimmeko huomenna tavata kahvikuppilisella ja keskustella asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi. Kiinnostaisi kovasti tutustua Sinuun. Minäkin haluan kunnon ihanaa seksiä rauhassa. Miten haluat edetä? Voisimmeko huomenna tavata kahvikuppilisella ja keskustella asiasta?

        Se sähköposti?:)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kiinnostelee. Millos laitan kahvit porisemaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos:)

        Moi, oletko jo laittanut viestiä?Olisi tosi kivaa tutustua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi. Kiinnostaisi kovasti tutustua Sinuun. Minäkin haluan kunnon ihanaa seksiä rauhassa. Miten haluat edetä? Voisimmeko huomenna tavata kahvikuppilisella ja keskustella asiasta?

        Voin tekareillani antaa oppitunnin kasseilles vonkaaja


      • Anonyymi

        Etkö sä vitun idiootti vois pysyy pois täältä.Tuommoset spurgut pilaa ilmapiirin joka puolella.Ota ne lääkkeesi ja kunnolla viinaa rauhoitut.


      • Anonyymi

        Äijä ei ikinä naista saanut eikä tule saamaankaan.Toisessa kädessä kulli toisessa viinapullo ja pöytä täynnä rauhoittavia,Mees käymään taas osastolla oot siellä vuoden jos auttais,


      • Anonyymi

        Tais siellä kolahtaa koulukiusattuu aika syvälle.Eihä se ole sun vika vanhempas geenit oot perinyt.


      • Anonyymi

        No missäpäin olet? Täällä kiimainen 62v ukm


      • Anonyymi

        lämpimästi tervetuloa kylään, täällä odottelee 51 vuotias mies


      • Missä päin olet Olen 62v.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kouvola taita olla Vähän liian kaukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvola taita olla Vähän liian kaukana

        Eihän se Kouvola kaukana ole!


    • Anonyymi

      Vanhempaa naistako? Olen lähes 70 vuotias ja vieläkin hyvin aktiivinen seksin kanssa. Käyn usein Tallinnan ja ruotsin risteilyillä ja lähes joka kerta olen löytänyt yöseuraa laivan tanssiravintoloista. Joskus olen ihmetellyt, kun seuraani on tuppautunut jopa alle 4-kymppisiä miehiä, mutta parissa tapauksessa olen havainnut heillä olevan jonkinlaista äiti-kompleksia ja fantasiat sen mukaisia. Nautin kuitenkin kovasti ja aion jatkaa niin kaunan kuin kynnelle kykenen. Halut ovat tallella siitä alkaen kun jo 14-vuotiaana sain ensimmäisen kerran.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Minä olen jo 70v. ja nautin seksistä enemmän kuin nuorempana. En tosin pääse laivailemaan yksin, koska on kumppani kotona. Hän ei enää jaksa.
        Mutta kyllä monenlaisia vaihtoehtoja nykymaailmassa löytyy onneksi. Tosiaan vaan ehdokkaat tuppaavat olemaan minun makuuni liian nuoria.


      • Anonyymi

        Kyllä kelpais sullekin jos rouva suostuis.Mut eihän sulla edes seiso olet eunukki tuhkamuna.Lepäile peräkammarissasi mieti miten kivaa elämä olis jos ottais eteen.Meillä on kivaa kun halutaanÄlä ole kade.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kelpais sullekin jos rouva suostuis.Mut eihän sulla edes seiso olet eunukki tuhkamuna.Lepäile peräkammarissasi mieti miten kivaa elämä olis jos ottais eteen.Meillä on kivaa kun halutaanÄlä ole kade.

        Juuri noin. Noita runkkuveikkoja pyörii peräkammareissa ja eläteiksi pyrkivät jos pari kertaa lipasevat. Pyh!
        Itse olen vasta 65v. nuori🤣, vientiä riittää ja elättejä en enää ota! Lapset on kasvatettu ja ex- ukko syötetty, nyt on elämä mallillaan ja naisen parasta aikaa:)


      • Anonyymi

        Voi sinnuu lurppakikkeli kukkunen, räppänä on peffassas ja sitäkään ei kukkaa ennää halluu. Eihä se oo siulta pois jos mummot nai, halukkait on ihan riittämiin , eikä tuo ilkeily satuta ku siuta.


      • Mistä näitä vanhempia naisia löytää?
        Itse kiinostaisi tavata vanhempia naisia ihanan seksin merkeissä.


      • Anonyymi

        Oi kun tuollaisen leidin kanssa joskus laivalle osuisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Noita runkkuveikkoja pyörii peräkammareissa ja eläteiksi pyrkivät jos pari kertaa lipasevat. Pyh!
        Itse olen vasta 65v. nuori🤣, vientiä riittää ja elättejä en enää ota! Lapset on kasvatettu ja ex- ukko syötetty, nyt on elämä mallillaan ja naisen parasta aikaa:)

        Länsiuusimaa 61/183/75 siisti M valmis tulla kylään.


      • Anonyymi

        Koulukiusattu on tullu taas kommentoimaan.Onko lääkkeet loppu ja viinaakaan ei auta.Mistä noita urpoja oikein tulee.


      • Anonyymi

        Narkkari liimanhaistelijako se taas yrittää olla fiksu.Toistaa toisen kommentteja kun ei pysty muuhun.Vittu mikä turhanpäivöinen ääliö.On taittu taputellakin kunnolla eikä vaan kiusattu.Tuntuu sun pää olevan sen umpiluuta.Mee viidakkoon apina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Minä olen jo 70v. ja nautin seksistä enemmän kuin nuorempana. En tosin pääse laivailemaan yksin, koska on kumppani kotona. Hän ei enää jaksa.
        Mutta kyllä monenlaisia vaihtoehtoja nykymaailmassa löytyy onneksi. Tosiaan vaan ehdokkaat tuppaavat olemaan minun makuuni liian nuoria.

        Heitä postia jussi105(ät)hotmail.com , niin nautitaan oikein kunnolla seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Minä olen jo 70v. ja nautin seksistä enemmän kuin nuorempana. En tosin pääse laivailemaan yksin, koska on kumppani kotona. Hän ei enää jaksa.
        Mutta kyllä monenlaisia vaihtoehtoja nykymaailmassa löytyy onneksi. Tosiaan vaan ehdokkaat tuppaavat olemaan minun makuuni liian nuoria.

        Löysitkö seuraa?. Täällä olisi 57v 186cm/88kg tyylikäs suomalainen mies tarjolla.
        piston55(at)suomi24.fi


      • Löysitkö seuraa,täällä olisi 55v,tyylikäs pitkä suomalainen gentleman.


    • Anonyymi

      täällä ois 51v sinkkumies ja etsin itseäni vanhempaa naista seksiin ja muuhunkin yhdessäoloon. Naisella saisi olla ikää 60v ja siitä ylöspäin. Asun 015-alueella yksin. Lähettäkää postia osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      eipä löytynyt yli 60v naista minulle, harmin paikka

    • Anonyymi

      Tampereella olis kanssa mies m50 ,joka haluais vanhempaa naista 50 . Iso kalu olis 20cm ja paksu .ota yhteyttä [email protected]

      • Anonyymi

        Kun mainitsit isonkalun,niin heti kastuin.


    • Anonyymi

      Varttuneempi , ihanan naisellinen ja vaikka kurvikaskin n 65-75v rouva.....Sinusta haaveilee myös tälläinen ikäisekseen nuorekas ja urheilullisen vartalon omaava, vireä ja liikunnallinen, siisti ja itsestään huolehtiva, naisenkin tarpeet huomioiva, viriili ja komean, toimivan työkalun omaava, puhuva, pussaava ja nuolemista rakastava 53v/02a, 177/82 mies..:-)

      Otahan rohkeasti yhteyttä..kauempaakin! Lupaan vastailla:-) Sposti: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe