Pömppö mahaset!

Mikä siinä riivaa et pitää sitä mahaa kasvattaa, minulla ainakin melkein sixpackit nävyvissä ja hyvältä tuntuu, kun jotkut eivät näe edes penistänsä kun maha ottaa eteen, laiskoja ootte, menkääsI miehet salille ja akat kans!
9250
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Vehjettäskös päivät pitkät kattelet?

Äänestä
  • Aloittaja

No kyllä sitä tulee aika paljon kateltua ja oikealla käellä.

Äänestä

• doccari kirjoitti:

No kyllä sitä tulee aika paljon kateltua ja oikealla käellä.

Ota niitä lääkkeitäsi mitä sulle on määrätty.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Ota niitä lääkkeitäsi mitä sulle on määrätty.

No minähän juuri otin.

Äänestä

• Aloittaja

No sithän minä vasta pääsen vauhtiin.

Äänestä

• doccari kirjoitti:

No sithän minä vasta pääsen vauhtiin.

Sulla on silloin väärä lääkitys.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Sulla on silloin väärä lääkitys.

Oletteko lääkäri, jos niin voisit vaikka neuvoo mitä vetelen naamaan.

Äänestä

Ei ainakaan mun tartte mahaa oikein kasvattaa, kasvaa varsin hyvin ihan muutenki...

Äänestä

Ei mikää pömppömaha miehellä oo milläälailla mielestäni ”hieno” tai ihailtava. Se pitää olla semmonen roikkuva lötkö

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

doccari kirjoitti:

Mikä siinä riivaa et pitää sitä mahaa kasvattaa, minulla ainakin melkein sixpackit nävyvissä ja hyvältä tuntuu, kun jotkut eivät näe edes penistänsä kun maha ottaa eteen, laiskoja ootte, menkääsI miehet salille ja akat kans!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu