Mikä siinä riivaa et pitää sitä mahaa kasvattaa, minulla ainakin melkein sixpackit nävyvissä ja hyvältä tuntuu, kun jotkut eivät näe edes penistänsä kun maha ottaa eteen, laiskoja ootte, menkääsI miehet salille ja akat kans!
Vastaukset 9
- Anonyymi
Vehjettäskös päivät pitkät kattelet?
- Anonyymi
docu2 kirjoitti:
No kyllä sitä tulee aika paljon kateltua ja oikealla käellä.
Ota niitä lääkkeitäsi mitä sulle on määrätty.
- Anonyymi
docu2 kirjoitti:
No sithän minä vasta pääsen vauhtiin.
Sulla on silloin väärä lääkitys.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on silloin väärä lääkitys.
Oletteko lääkäri, jos niin voisit vaikka neuvoo mitä vetelen naamaan.
- Anonyymi
Ei ainakaan mun tartte mahaa oikein kasvattaa, kasvaa varsin hyvin ihan muutenki...
- Anonyymi
Ei mikää pömppömaha miehellä oo milläälailla mielestäni ”hieno” tai ihailtava. Se pitää olla semmonen roikkuva lötkö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68898Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67738- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 46487
- 35479
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24477