Tulipa nähtyä todella pitkä ja komea mies aivan jättimäinen.
Silmiin pisti
44
630
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin 2metrinen.
- Anonyymi
Minkälaisia tuntemuksia tämä herätti? Luontopolullako kohtasit harvinaisuuden, vaiko eläinpuistossa? Oliko ruokinta-aika?
- Anonyymi
Ihan ihminen oli. Kyllä siellä ruokaakin tarjolla oli. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ihminen oli. Kyllä siellä ruokaakin tarjolla oli. 😂
Ravintolassako töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravintolassako töissä?
Ei ollut ruoka paikka enkä minä häneen ihastunut ole. Satuin näkemään hänet yhdessä paikassa jossa oli paljon ihmisiä.
Miellytti silmää. 👅 Oikeen silmän ilo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut ruoka paikka enkä minä häneen ihastunut ole. Satuin näkemään hänet yhdessä paikassa jossa oli paljon ihmisiä.
Miellytti silmää. 👅 Oikeen silmän ilo.Ehkä läheltä liippasi jo? Mutta mukavahan se jos silmää joku jossain miellyttää. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä läheltä liippasi jo? Mutta mukavahan se jos silmää joku jossain miellyttää. 😉
Niin hän kyllä muistuttaa kaivattuani mutta ei ollut hän kuitenkaan. Tuollaisen miehen kun näkee niin kaivattukin unohtuu. 👅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hän kyllä muistuttaa kaivattuani mutta ei ollut hän kuitenkaan. Tuollaisen miehen kun näkee niin kaivattukin unohtuu. 👅
Näin hänet käytävällä ja salissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin hänet käytävällä ja salissa.
Millon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon?
Eilen aijompa jatkossakin kun hänet näen niin vilkuilla mutta en muuta.
Se oli sellainen myynti paikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sellainen myynti paikka.Näytti aivan dominic sherwoodilta. 👅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli sellainen myynti paikka.Vilkuilitko vain, et sanonut mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytti aivan dominic sherwoodilta. 👅
Ei minkään näköinen. Miten sä tuollaista kuolaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minkään näköinen. Miten sä tuollaista kuolaat?
Vaikka tuossa on kieli merkki niin en suorastaan kuolaa. Jonkun toisen silmää miellyttää toisenlainen. Ei ulkonäön kehumisesta huonoa tarvi tykätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkuilitko vain, et sanonut mitään?
Kyllä vilkuilin en sanonut mitään.
- Anonyymi
Oliko kyseesä kenties TampereenTero.
- Anonyymi
Kuka Tero?
- Anonyymi
Pitkät ja lihaksikkaat jössikät ovat aivan ihania. Joskus sitä vain häkeltyy paikoilleen ihailemaan oikein komearaamisia uroksia. Kyllä miesten kannattaa käydä salilla. Naiset tykkää ihan varmasti!
- Anonyymi
Tiedetään: kuntoilu kannattaa jo ihan terveydellistäkin syistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään: kuntoilu kannattaa jo ihan terveydellistäkin syistä
Niin kannattaa, miehille ja naisille! :)
- Anonyymi
hyi saatana sano vapaapaino ku varpaalle tippu
- Anonyymi
Ei sattunut Seinäjoen keskustassa olemaan tämä tapaus?
- Anonyymi
Ei tampereella eikä seinäjoella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tampereella eikä seinäjoella.
Oliko järven ranta paikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko järven ranta paikka?
Ei ollut ei väliä mikä. Lue ylhäällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut ei väliä mikä. Lue ylhäällä.
Oliko sitten paikalla lähde, jos ei ollut ranta?
- Anonyymi
Näin hänet koulun myyjäisissä.
- Anonyymi
Aloitus ei oikeastaan kuulu tähän sivuun. En tunne kyseistä ihmistä en ole koskaan jutellut hänen kanssaan. Enkä ole edes ihastunut häneen. Tiedän silti kuka hän on.
Hän oli vaan upean näköinen ja halusin sen tänne kirjoittaa.
ApMinullakin on tapana ihailla komeita miehiä nurkkasilmällä;)
Kummasti piristää päivää ..
- Anonyymi
Kyllä minäkin komeita miehiä katselen, mutta minun silmääni "jättimäinen" mies ei ole komea. Yleensähän kovin isot miehet on henkisesti jotenkin vajavaisia, näin olen kokenut.
Seurustelin joskus vähän aikaa sellaisen kanssa. Oli todella lapsenmielinen, 12-vuotiaan tasolla vaikka oli 26. Naapurin mies oli iso ja lihaksikas ja tunnetusti vahva niin että pyydettiin apuun kun kantoapua tarvittiin. Mutta tyhmä kuin saapas.
En yleensäkän tykkää pitkistä miehistä. Minun silmääni miellyttää alle 180 senttinen mutta silti saa lihaksia olla kun ei ole liikaa, Lantio pitää olla kapea, hartiat vahvat samoin käsivarret.- Anonyymi
Ei äly koosta ole kiinni. Kyllä se jättimäinen jonka minä näin oli ainakin minun mielestäni komea ja silmää miellyttävä.
Ap
- Anonyymi
Mies soittaa bassoa.
- Anonyymi
Pitkät miehet on yleensä jotenkin turvallisen oloisia. Kainalossa on kiva olla ja muutenkin herättää kunnioitusta. Makuasia tietenkin, mutta kyllä vähintään 182 cm pitää olla. Nam! ❤️
- Anonyymi
kyl se on et jos 160cm sankari mutuu 170cm nii kyllä siin särkyy sydän
- Anonyymi
Olet kyllä kuuma mies. Onneksi et tiedä kuka olen eikä tästä kellekään ole haittaa. Harvoin näen sinut sattumalta enkä ruukaa tuijotella.
Taitaa aika monet naiset sinua katella. - Anonyymi
Dominic sherwood on ilman paitaakin komea.
- Anonyymi
Meinaan pyörtyä kun näen sinut ihana mies. 💋
- Anonyymi
Meinaan pyörtyä kun näen sinut ihana mies. 💋
- Anonyymi
Eikö tämä kuulu jo etsintäkuulutuspalstalle.
- Anonyymi
Miten niin 17:07 etsintäkuulutus ei minun mielestäni kuulu.
Olen aloittaja. - Anonyymi
Miten niin 17:07 etsintäkuulutus ei minun mielestäni kuulu.
Olen aloittaja.
- Anonyymi
Minäpä tiedän miltä tuntuu kun on molo. kiitos hottentotille
- Anonyymi
Kelle aloitus on laita selvempää vinkkiä?
- Anonyymi
Ei pysty enempää vinkkejä laittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3802819Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944432669- 1211530
- 451276
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo891099Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26891- 56863
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39845Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121822En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30799