Nyt sai kaikki kerosen arvostelijat nenilleen. Eipä ole muilla 15 kk viisumia. Gizmon vaimo kävi poliisisaattueessa hakemassa 15 kk viisuminen joka onnistui sattahipin komentajan käskystä. yrittäkää muut perässä
Keronen sai 15 kk viisumin
34
<50
Vastaukset
Mitä kummaa, eikös tollaisia ole pino Neiti Hulahulalla ollut jo pidemmän aikaa, kun ei ole vuosiin poistunut edes Thaimaasta irvaillen mun matkustelulle.
- Anonyymi
Miten sun matkustelulle voi irvailla..? Sinä et matkustele koskaan.
Matkustat vain invataksilla, kimppakyydillä
- Anonyymi
pakko olla hyvät suhteet että saa 15 kuukauden viisumin. tavallinen suomalainen saa vain 3 kuukautta. kannattaa tuntea poliiseja niin kaikki onnistuu.
- Anonyymi
Ryhmärunkulle ollen..., sanonko?..., en sano, sanon kuitenkin ollen....
- Anonyymi
Numba-Bumballa on elite status 5 vuotta. Hän kertoi myös omistaneensa Ladan aikoinaan jossa oli puukuulaverhoiltu istuin. Senseillä on Espanjasta leima vielä 30 päivää voimassa.
- Anonyymi
Pattayan Paratiisi yhä niinkuin ennenkin
- Anonyymi
Tyhjän toimittaja puhuu taas pehmeitä. Eikö kukaan muu saa samanlaista visaa, saa ihan kaikki ketkä haluaa eikä siihen tarvitse mitään armeijaa ottaa mukaan. Kerosen juttuihin kannattaa suhtautua suurella varauksella.
Terveisin: Aurinkorannikon Paroni
ps. Täällä nauretaan! - Anonyymi
Pattayalta kerrottiin että muut tekee viisuminsa itse ja gizmo tarvii siihenkin apua
- Anonyymi
senssupa,ei viisumia tarvi, henkilökohtaisista syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
senssupa,ei viisumia tarvi, henkilökohtaisista syistä.
jorviin pääsee ilman viisumiakin.
- Anonyymi
Ai ihan ite tekee? Useimmat kyllä tarvii siihen apua. En ainakaan ite ole koskaan saanu viisumia tehtyä omin neuvoin. Ei ole leimasinta eikä tuo kielikään taitu tarpeeksi hyvin.
- Anonyymi
Mikäs juttu tää sitte on?
- Anonyymi
Röh röh amaliapossulle aamua
- Anonyymi
Laitoin kuvaan meikäläisen visan joka on voimassa vuoteen 2023 saakka mutta kuva poistui kolmeen kertaan. Keronen ja Kerosen "poliisisaattueet". Ihan samoja juttuja vailla siipiä kuin tuolla palstahäiriköllä Suomessa.
- Anonyymi
Hehheh joo mäki laitoin 5 kertaa mun visan joka on kuolinpäivään asti voimassa mutta se poistui 10 kertaa.
- Anonyymi
Utopia iski jälleen
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/07/18/viimeiset-viidakkosuomalaiset#media=81347 - Anonyymi
Henkilökohtaisista syistähän viisumia ei tarvitse lainkaan, kertoo vain tämän immigrationissa.
Toisaalta leimahan on kätevä hakea espanjasta, joka on Thaimaan rajanaapuri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökohtaisista syistähän viisumia ei tarvitse lainkaan, kertoo vain tämän immigrationissa.
Toisaalta leimahan on kätevä hakea espanjasta, joka on Thaimaan rajanaapuri.Itsellä on edellisen kunkun myöntämä kunniakansalaisuus en tarvitse viisumia ollenkaan.
Ainoa suomalainen jolle tämä on annettu. Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on edellisen kunkun myöntämä kunniakansalaisuus en tarvitse viisumia ollenkaan.
Ainoa suomalainen jolle tämä on annettu.Minä en tarvii ees kunniakansalaisuutta enkä pasia. Oon ainoa joka voi maskustaa pelkällä kelakortilla. Kerran söin haimassa kepandin kaikilla jalo penoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on edellisen kunkun myöntämä kunniakansalaisuus en tarvitse viisumia ollenkaan.
Ainoa suomalainen jolle tämä on annettu.Olet siis Martti Ahtisaari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis Martti Ahtisaari
Meinaakkos tulla tänä vuonna Linnajuhliin ?
Anonyymi kirjoitti:
Meinaakkos tulla tänä vuonna Linnajuhliin ?
Tulen everstin kanssa kinppakyydillä.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Tulen everstin kanssa kinppakyydillä.
Koita selvitä aivopesustas, se kyllä vie oman aikansa, mutta tsemppiä.
Koita vaikka kunnioittaa ekstaasinasua, huumehörhöhalmetta ja itsarin tehnyttä nyrkkeilijää, niin ja toki itseäsi katutappelijaa laakista, se voi helpottaa.
Rakenna vaikka yksi haaveilluusiokoti ja rakastele tindervalokuvaa. Anonyymi kirjoitti:
Koita vaikka kunnioittaa ekstaasinasua, huumehörhöhalmetta ja itsarin tehnyttä nyrkkeilijää, niin ja toki itseäsi katutappelijaa laakista, se voi helpottaa.
Rakenna vaikka yksi haaveilluusiokoti ja rakastele tindervalokuvaa.Älä tu mussuttaa. Mä oon rikkain ja matkustan kaikkein eniten ja sit mulla on kaikkein eniten rantahuviloita ja suhteita. Mulla on elite status, kunniakansalaisuus, VIP kokoelma ja jahtikokoelma ja muita kelluvia juttuja. Hallitsen lentämisen ja mulla on lentokortti ja merikapteenin ajokortti. Olen rauhan saavuttanut karatesensei ja alle sekunnissa pistän kaikki itkemään ennen tyrmäystä. Salaisuus piilee siinä etten käy suihkussa ollenkaan ja kaikki muuttuu pandoiksi kun tulee silmä tulehdus. Sit mulla on sukelluksen opettajakortti ja moottoripyörien opetuskortti. Moottoriratakin on mutta se on salainen. Mun ravintolat on tosi salaisia ja koko konserni erittäin salainen. Kukaan ei tu näkemään mun mitään ellei ne marinoi pallei ensin ja päätä. Hesassa. Mulla on kuksa.
- Anonyymi
Se on sitä miljonäärilerpan aitoa Thaimaan matkailua tuo webbikamerasta Pattayan katselu. Muuhun ei riitä rahkeet eikä terveys. Milloin pääset hesaan invataksilla taas hoitoihin ja meinaatko kuvata kuksan roskapöntön päällä keskustassa ennen osastolle siirtymistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakenna vaikka yksi haaveilluusiokoti ja rakastele tindervalokuvaa.Mukavasti päivystys sujuu..!
Älä tu mussuttaa. Mä oon rikkain ja matkustan kaikkein eniten ja sit mulla on kaikkein eniten rantahuviloita ja suhteita. Mulla on elite status, kunniakansalaisuus, VIP kokoelma ja jahtikokoelma ja muita kelluvia juttuja. Hallitsen lentämisen ja mulla on lentokortti ja merikapteenin ajokortti. Olen rauhan saavuttanut karatesensei ja alle sekunnissa pistän kaikki itkemään ennen tyrmäystä. Salaisuus piilee siinä etten käy suihkussa ollenkaan ja kaikki muuttuu pandoiksi kun tulee silmä tulehdus. Sit mulla on sukelluksen opettajakortti ja moottoripyörien opetuskortti. Moottoriratakin on mutta se on salainen. Mun ravintolat on tosi salaisia ja koko konserni erittäin salainen. Kukaan ei tu näkemään mun mitään ellei ne marinoi pallei ensin ja päätä. Hesassa. Mulla on kuksa.
Unohdin mainita että mulla on musta amex, rolls royce V12, Mersun V12, T-Rod, Mopar ja supervespat. Supervesijetteihin tilattiin supre porpelit joiden lapakulma on säädetty. Kyllä lähtee. Vaimo soitti kipakan puhelun Thaimaan suurlähetystöön niin alkoi asiat hoitumaan.
- Anonyymi
Unohdin mainita että mulla on musta amex, rolls royce V12, Mersun V12, T-Rod, Mopar ja supervespat. Supervesijetteihin tilattiin supre porpelit joiden lapakulma on säädetty. Kyllä lähtee. Vaimo soitti kipakan puhelun Thaimaan suurlähetystöön niin alkoi asiat hoitumaan.
Onkos paljonkin aivos koppeja saanut?
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/2016040121351288 - Anonyymi
Lopeta reppana juttusi tai lähetän agentit vaientamaan sinut.
Olen nyt atlantilla lentotukialuksellani, tästä ei kauankaan kestä Hornetilla sinne joten lopeta ajoissa.
Tämä on viimeinen varoitus.
mula on jos se siivumi.. vusiimi? Soviimi? Siiseli? Sopupeli? soopeli? Siis tarkoitan sitä piisamia mikä on pasissa.
- Anonyymi
Mä kysyi täälä kumpi fuge vai pattis? Sain vastaohjauksen ja sit jo kahen päivän päästä ostettii fugesta rantahuvila ja jahti. Mietin jo tässä kahestaan mielikuvitusvaimoni thaidollyn kanssa että mistä hommataan seuraava huvila. Se vaan pihisi ja sihisi. Vissiin vuotaa taas. Hoitsu joskus aina neulalla sitä härnää ja sit se on ihan velttona.
- Anonyymi
Ei toi oo vielä paljon mitään. Mulla on vuoden syfilis passissa voin vakuuttaa kaikille.
By NumBall
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354471- 1242214
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2191862Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641794- 1801660
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1871513- 541364
- 611298
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751291- 1191161