Immu IIlmen

Anonyymi

Reppanoiden kuristaja joka pitää itseään mestarillisena vapaaottelijaguruna. Onko sama tyyppi jonka laku tiputti 5 sekunin matsin jälkeen.

Täysin turha tyyppi ja kuten se toinen hörhö Lönqvist(onneksi tajusi kuolla), ihannoivat kidutusväkivaltaa mikä käynyt molempien kirjoissa esiin .

Immu putoaisi kuin polakka gongille sörkässä jos tulisi pikkuisenkin enemmän treenannut vastaan.

6

1409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä mä en tiedä. Mutta Sali ohjelmaa katsoessa näki ainakin sen, että nyrkkeilyä tämä kaveri ei osannut pätkääkään. Mutta niinhän se on, nämä ns. vapaaottelijat sohii jokaista lajia ja mitään ei sitten osata kunnolla.
      Ja senhän vuoksi moni vapaaottelijaksi alkaakin, kun eivät aikoinaan pärjänneet kunnolla ns. puhtaissa lajeissa. Nyrkkeily. paini, judo, karate jne.

• Anonyymi

Harvinaisen järkevä kaveri, kaiken ton kokeneena pystyy näkeämään oikean ja väärän eron. Noissa piireissä moni on kokeillut onneaan ja joutunut toisten poljettavaksi koiran asemaan kerhossa. Minusta tällaisia ulostuloja pitäisi olla enemmän, et ihmiset näkisivät mitä toi arki noissa piireissä on. Kunnioitan Immun tyylisiä ulostuloja korkealle. 👍

Uskon hänenkin kotonaan olleen paljon hyvääkin, vaikka tuonut enemmän huonoja puolia vain julki, hyvät välit vanhempiin yleensä antaa hyvän pohjan mistä ponnistaa ylös, kun joutuu kokemaan vastoinkäymisiä. Immulla hyvä tapa ajatella asioita ja tuntuu selkärankaiselta tyypiltä, mikä on tänä päivänä harvinaista. Jos omaisin Immun fysiikan ja koon ajattelisin samoin kuin hän. Hyvä hyville ja paha pahoille- Mustanaamio- mentaliteettia.

• Anonyymi

Mitä nyt viime aikoina seurannut sivusta juttuja, niin on kaikkea muuta kuin suoralla selkärangalla varustettu ukko. Lukemani mukaan hypettää juttuja, joita ei ole itse tehnyt, vetänyt muiden fyrkat omaan taskuunsa ja velat maksamatta kavereille, jotka häntä ovat auttaneet. Kusettanut kavereitaan ja ystäviään oikein kunnolla.
        Sen tuntevat ja tietävät ihmiset nauravat noille satutarinoille netissä ja somessa.
        Perus sosiopaatti-narsisti.

• Anonyymi

Koitin lukea tätä uutta kirjaa,vartin jälkeen rupesin kuuntelemaan, vartti lisää ja se vammaisen narsistin mongerrusta..

• Anonyymi

En tunne Immua. En ole ollut vankilassa eikä mulla ole Nyrkkeily eikä Vaparitaustaa, mutta Vapaaottelu ja Nyrkkeily mulle tärkeitä lajeja silti. Immu vaikuttaa pohjimmiltaan mukavalta ja rehelliseltä ja aidolta tyypiltä.

On sillä sana hallussa, pää pelaa vielä ja hyvä äänikin, esim.äänikirjansa luki itse.

Yritin löytää mikä aloittajan viestissä ei sisältäisi pelkkää paskaa mutta en kyennyt siihen. Noh, ehkä joku minua fiksumpi vielä onnistuu joskus siinä.

• Anonyymi

Immu olis saanut jäädä vankilaan loppu elämäksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5890
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3517
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2037
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      227
      1959
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1731
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1485
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1021
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1001
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      990
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      927
    Aihe