Immu IIlmen

Anonyymi

Reppanoiden kuristaja joka pitää itseään mestarillisena vapaaottelijaguruna. Onko sama tyyppi jonka laku tiputti 5 sekunin matsin jälkeen.

Täysin turha tyyppi ja kuten se toinen hörhö Lönqvist(onneksi tajusi kuolla), ihannoivat kidutusväkivaltaa mikä käynyt molempien kirjoissa esiin .

Immu putoaisi kuin polakka gongille sörkässä jos tulisi pikkuisenkin enemmän treenannut vastaan.

6

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä mä en tiedä. Mutta Sali ohjelmaa katsoessa näki ainakin sen, että nyrkkeilyä tämä kaveri ei osannut pätkääkään. Mutta niinhän se on, nämä ns. vapaaottelijat sohii jokaista lajia ja mitään ei sitten osata kunnolla.
      Ja senhän vuoksi moni vapaaottelijaksi alkaakin, kun eivät aikoinaan pärjänneet kunnolla ns. puhtaissa lajeissa. Nyrkkeily. paini, judo, karate jne.

• Anonyymi

Harvinaisen järkevä kaveri, kaiken ton kokeneena pystyy näkeämään oikean ja väärän eron. Noissa piireissä moni on kokeillut onneaan ja joutunut toisten poljettavaksi koiran asemaan kerhossa. Minusta tällaisia ulostuloja pitäisi olla enemmän, et ihmiset näkisivät mitä toi arki noissa piireissä on. Kunnioitan Immun tyylisiä ulostuloja korkealle. 👍

Uskon hänenkin kotonaan olleen paljon hyvääkin, vaikka tuonut enemmän huonoja puolia vain julki, hyvät välit vanhempiin yleensä antaa hyvän pohjan mistä ponnistaa ylös, kun joutuu kokemaan vastoinkäymisiä. Immulla hyvä tapa ajatella asioita ja tuntuu selkärankaiselta tyypiltä, mikä on tänä päivänä harvinaista. Jos omaisin Immun fysiikan ja koon ajattelisin samoin kuin hän. Hyvä hyville ja paha pahoille- Mustanaamio- mentaliteettia.

• Anonyymi

Mitä nyt viime aikoina seurannut sivusta juttuja, niin on kaikkea muuta kuin suoralla selkärangalla varustettu ukko. Lukemani mukaan hypettää juttuja, joita ei ole itse tehnyt, vetänyt muiden fyrkat omaan taskuunsa ja velat maksamatta kavereille, jotka häntä ovat auttaneet. Kusettanut kavereitaan ja ystäviään oikein kunnolla.
        Sen tuntevat ja tietävät ihmiset nauravat noille satutarinoille netissä ja somessa.
        Perus sosiopaatti-narsisti.

• Anonyymi

Koitin lukea tätä uutta kirjaa,vartin jälkeen rupesin kuuntelemaan, vartti lisää ja se vammaisen narsistin mongerrusta..

• Anonyymi

En tunne Immua. En ole ollut vankilassa eikä mulla ole Nyrkkeily eikä Vaparitaustaa, mutta Vapaaottelu ja Nyrkkeily mulle tärkeitä lajeja silti. Immu vaikuttaa pohjimmiltaan mukavalta ja rehelliseltä ja aidolta tyypiltä.

On sillä sana hallussa, pää pelaa vielä ja hyvä äänikin, esim.äänikirjansa luki itse.

Yritin löytää mikä aloittajan viestissä ei sisältäisi pelkkää paskaa mutta en kyennyt siihen. Noh, ehkä joku minua fiksumpi vielä onnistuu joskus siinä.

• Anonyymi

Immu olis saanut jäädä vankilaan loppu elämäksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe