Halme Ja Ilmen

Anonyymi

mestarilliset vapaaottelijat. patsas molemmille.

9

3625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmen on rosvo. Ei rispektiä. Vois ansaita kunnioitusta jos opettelis elämään kuten tavalliset ihmiset eikä tekis kirjoja paskasta rosvoelämästään.

      • Anonyymi

        Jep. Illmenhän ei osaa nyrkkeillä ollenkaan. Halme osasi loppujen lopuksi aika hyvinkin. Voitti 2 maamme parasta raskassarjalaista siihen aikaan. Järvisen ja Kihlbergin.

        En mä kyllä tiedä tämän Illmenin vapaaottelutaidoistakaan, mitä hän on sillä saralla saavuttanut, onko jollakin tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Illmenhän ei osaa nyrkkeillä ollenkaan. Halme osasi loppujen lopuksi aika hyvinkin. Voitti 2 maamme parasta raskassarjalaista siihen aikaan. Järvisen ja Kihlbergin.

        En mä kyllä tiedä tämän Illmenin vapaaottelutaidoistakaan, mitä hän on sillä saralla saavuttanut, onko jollakin tietoa?

        Sen verran on tietoa, että ei ole saavuttanut mitään.
        Vapaapainihan on samassa asemassa, kuin karate oli 70 luvulla. Kun ei lajista tiedetty mitään, niin luultiin sen olevan jotain yli-inhimillistä. Vapaapainissahan sä olet saavuttanut suurinpiirtein kaiken ihmisten luuloissa, kun sä olet ottanut 2-6 matsia.

        Tän immun yksi matsi näkyy Youtubessa Melvin Manhoef vs Mika Ilmen googlettamalla. Se ottelu kestää joitain sekunteja, muistaakseni ensimmäinen lyönti, jonka Melvin vetäsee immun päähän, niin immu on syvässä unessa ja pitkään.

        Toinen pätkä on radiojuontaja Renne Korppilaa vastaan harjoitussalilla, siis Renneä, jolla ei oikeasti ole mitään kamppailulaji taustaa, niin helppo on tällaista kaveria pöllyttää näytöstyyliin. No siinäkin näkee, kuinka surkeat lyönnit Immulla on, matossa menee vähän paremmin, mutta kuten sanoin, helppo on pöllyttää kaveria, jolla ei kehäkokemusta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran on tietoa, että ei ole saavuttanut mitään.
        Vapaapainihan on samassa asemassa, kuin karate oli 70 luvulla. Kun ei lajista tiedetty mitään, niin luultiin sen olevan jotain yli-inhimillistä. Vapaapainissahan sä olet saavuttanut suurinpiirtein kaiken ihmisten luuloissa, kun sä olet ottanut 2-6 matsia.

        Tän immun yksi matsi näkyy Youtubessa Melvin Manhoef vs Mika Ilmen googlettamalla. Se ottelu kestää joitain sekunteja, muistaakseni ensimmäinen lyönti, jonka Melvin vetäsee immun päähän, niin immu on syvässä unessa ja pitkään.

        Toinen pätkä on radiojuontaja Renne Korppilaa vastaan harjoitussalilla, siis Renneä, jolla ei oikeasti ole mitään kamppailulaji taustaa, niin helppo on tällaista kaveria pöllyttää näytöstyyliin. No siinäkin näkee, kuinka surkeat lyönnit Immulla on, matossa menee vähän paremmin, mutta kuten sanoin, helppo on pöllyttää kaveria, jolla ei kehäkokemusta ole.

        Immun patsas on 23 metriä korkea ja puhdasta kultaa. Se nousee ensi kesänä Pietarsaareen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran on tietoa, että ei ole saavuttanut mitään.
        Vapaapainihan on samassa asemassa, kuin karate oli 70 luvulla. Kun ei lajista tiedetty mitään, niin luultiin sen olevan jotain yli-inhimillistä. Vapaapainissahan sä olet saavuttanut suurinpiirtein kaiken ihmisten luuloissa, kun sä olet ottanut 2-6 matsia.

        Tän immun yksi matsi näkyy Youtubessa Melvin Manhoef vs Mika Ilmen googlettamalla. Se ottelu kestää joitain sekunteja, muistaakseni ensimmäinen lyönti, jonka Melvin vetäsee immun päähän, niin immu on syvässä unessa ja pitkään.

        Toinen pätkä on radiojuontaja Renne Korppilaa vastaan harjoitussalilla, siis Renneä, jolla ei oikeasti ole mitään kamppailulaji taustaa, niin helppo on tällaista kaveria pöllyttää näytöstyyliin. No siinäkin näkee, kuinka surkeat lyönnit Immulla on, matossa menee vähän paremmin, mutta kuten sanoin, helppo on pöllyttää kaveria, jolla ei kehäkokemusta ole.

        en tiiä ootko koskaan katsonut super raskaan sarjan otteluita (jolta immu tossaa korppilaa vastaan näytää) ni tietäisit et ei kukaan niistä oikeen yhtään teknisemmin lyö


    • Anonyymi

      Immu äkeltää valtavaa tööttiä.

    • Anonyymi

      Aloittaja oli (ja voihan se olla toki edelleenkin) ilmeisesti ironinen tai sarkastinen. Tai sitten tyhmä. ;)

      No Toni ja Immu olivat supliikkimiehiä. No Immu yhä tässä maailmassa. Oli joskus oisko ollu Jimillä joku Sali-niminen ohjelma. "Mä oon Immu ja tää ön Säli" :) Hänellä oli ja ehkä vieläkin kuntosali.

      Näin Tonyn joskus 90-luvun lopulla Linnanmäellä. Oli minuun selin ja söi hampurilaista. En viitsinyt mennä häiritsemään.

      En halua sanoa mitään pahaa kummastakaan, mutta eivät mestarillisia vapaaottelijoita. Immulle kävi kyllä tuossa ns. "Suomen Euroviisut". (Ei tosin tänä vuonna eikä 2005). Melvinillä sattui ajoitus yms. eli kaikki täydellisesti kohdilleen. Ei tuossa muuta.

      https://www.youtube.com/watch?v=dCgD--i-h8k

      Halmeella meni tavallaan vähän ns. "puurot ja vellit sekaisin" siinä, mitä on on WWE ja UFC. WWE on showta ja käsikirjoitettua. Se oli Tonyn alaa enemmän.

      Hän luuli varmaan, että nyt mennään vaan ja tapellaan. Ei ottanut huomioon, että kun kuvioon tulee Brassi-Jujutsu ja Painikin, niin ei se niin helppoa ole. Näitä on nähty jälkeenkinpäin, tosin myös vapaaottelija voi hävitä nyrkkeilijälle. (Jake Paul - Ben Askren). No "nyrkkeiljälle ja nyrkkeilijälle)

    • Anonyymi

      Molemmat veti kiellettyjä,eli paskasakkia ei muuta,pullistelijoita ei mitään muuta. Ja sen näki päältä.Pitääkö tollasia arvostaa?Ei.

    • Anonyymi

      Ilmen oli tärkeä sparrari Elovaaralle. Eli osasi kyllä nyrkkeilläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe